Андрій Отзыв написан 14 июля, 2022 год18 просмотров
23.06.2022, був заброньований номер люкс "З видом на гори" на 3 доби з відповідною передплатою. По приїзду, було заплачено повну суму перебування за 3 доби на рецепції, при цьому персонал кімнату не показав!.. Все розпочалося з візиту в номер (номер 408): постільна білизна не застелена, сан вузол не прибраний (фото 1), натомість відразу прейскурант за зіпсовані речі... На вимогу замінити номер на відповідний оплаченому, персонал запропонував номер 202, і на цей раз бігло показав номер. При поверхневому перегляді нічого поганого в номері не було відмічено, тому на номер погодились. Однак... санвузол не прибраний (фото 2-3 - унітаз; фото 4 - раковина), постіл заслана напевно на скору руку(фото 5), на батареї, за шторою лежить напів використаний "Orbit", залишений попередніми клієнтами (фото 6). Відразу на це не поскаржився персоналу. Ввечері звернувся до персоналу з тим, що наступного дня виселяємося від них, і з проханням повернути кошти за невикористані 2 дні. Причину пояснив, однак відповідь була, що я вже був заселений в номер і використовував його, і що не може бути описаного. Звісно, кошти повернути адміністратор і управляючий відмовилися (вимога була повернути кошти за невикористані 2 дні). На прохання зв'язати мене з власником відповіли відмовою, аргументуючи його відсутністю в Україні. Адміністратор вчинила по-хамськи, бо дивлячись у очі брехала, що заповнена мною анкета знаходиться в бухгалтерії. Коли ж прийшов управляючий, то показав анкету. Анкета підписана лише мною, немає ніяких підписів зі сторони закладу (фото зробив, але не викладаю). Хочу зазначити що при будь-якій угоді має стояти підписи двох сторін, інакше цей документ не може бути достовірним. Анкета складена неправильно, оскільки описані лише вимоги клієнта, без будь-яких зобов'язань зі сторони закладу (про якість наданих послуг). Ніякі офіційні документи таким чином не складаються. Окремо вкажу про якість перебування в номері... Абсолютно ніякої шумоізоляції... Розмова тих, хто йде коридором прослуховується в номері. Якщо інший клієнт заходить у сусідній номер, враження, що він відчиняє мій номер. Це не те що в люкс, а в стандарт не вписується... Останнє фото 7 - фото яке вказує хто був адміністратором закладу. Всю вказану інформацію залишив у книзі відгуків. Прошу власника зв'язатися зі мною за вказаними там контактними даними. Служба захисту прав споживачів чекатиме на вас....
Просто жахливо!!! - Отзывы о GOLD PALACE Буковель
Все розпочалося з візиту в номер (номер 408): постільна білизна не застелена, сан вузол не прибраний (фото 1), натомість відразу прейскурант за зіпсовані речі... На вимогу замінити номер на відповідний оплаченому, персонал запропонував номер 202, і на цей раз бігло показав номер. При поверхневому перегляді нічого поганого в номері не було відмічено, тому на номер погодились. Однак... санвузол не прибраний (фото 2-3 - унітаз; фото 4 - раковина), постіл заслана напевно на скору руку(фото 5), на батареї, за шторою лежить напів використаний "Orbit", залишений попередніми клієнтами (фото 6). Відразу на це не поскаржився персоналу. Ввечері звернувся до персоналу з тим, що наступного дня виселяємося від них, і з проханням повернути кошти за невикористані 2 дні. Причину пояснив, однак відповідь була, що я вже був заселений в номер і використовував його, і що не може бути описаного. Звісно, кошти повернути адміністратор і управляючий відмовилися (вимога була повернути кошти за невикористані 2 дні). На прохання зв'язати мене з власником відповіли відмовою, аргументуючи його відсутністю в Україні.
Адміністратор вчинила по-хамськи, бо дивлячись у очі брехала, що заповнена мною анкета знаходиться в бухгалтерії. Коли ж прийшов управляючий, то показав анкету. Анкета підписана лише мною, немає ніяких підписів зі сторони закладу (фото зробив, але не викладаю). Хочу зазначити що при будь-якій угоді має стояти підписи двох сторін, інакше цей документ не може бути достовірним. Анкета складена неправильно, оскільки описані лише вимоги клієнта, без будь-яких зобов'язань зі сторони закладу (про якість наданих послуг). Ніякі офіційні документи таким чином не складаються.
Окремо вкажу про якість перебування в номері... Абсолютно ніякої шумоізоляції... Розмова тих, хто йде коридором прослуховується в номері. Якщо інший клієнт заходить у сусідній номер, враження, що він відчиняє мій номер. Це не те що в люкс, а в стандарт не вписується...
Останнє фото 7 - фото яке вказує хто був адміністратором закладу.
Всю вказану інформацію залишив у книзі відгуків. Прошу власника зв'язатися зі мною за вказаними там контактними даними. Служба захисту прав споживачів чекатиме на вас....
отзыв
Комментарии к отзыву