Відпочивали восени в готелі. Але відгук пишемо "надихнувшись" тим, що побачили в сюжеті щодо побиття гостей... Дивились на високий ( думаю штучно створений ) рейтинг готелю і на жаль зупинились на ньому. В Буковелі не перший раз - є з чим порівняти. Більш того- завжди залишалось лише позитивне враження від розміження, але не в даному випадку! Читать отзыв Відпочивали восени в готелі. Але відгук пишемо "надихнувшись" тим, що побачили в сюжеті щодо побиття гостей... Дивились на високий ( думаю штучно створений ) рейтинг готелю і на жаль зупинились на ньому. В Буковелі не перший раз - є з чим порівняти. Більш того- завжди залишалось лише позитивне враження від розміження, але не в даному випадку! Мабуть одразу не залишили відгук адже пані власниця готелю та її чоловік дуже приємні люди. І не заслуговують подібних відгуків.... Але!!!!!! Все псує огидний персонал. Безініціативний та безкультурний. Таке враження, що в одному місці зібрали всіх найнепрофесійніших, мерзенних і не приємних людей. Починаючи з адміністратора та закінчуючи дівчатами барменами. Посмішки чи як притаманно західній Україні приязність - НІ! Кислі обличчя та безучасність. Ще при заїзді складається огидне враження від персоналу. Покоївка виглядає і поводить себе як "базарні баби", дозволяючи безтактності та виконуючи свою роботу на 3 з мінусом. Якби така покоївка та офіціанти і бармени працювала в Фомічі , Редісоні чи Мардан паласі - там не було б жодного гостя. До речі власниця готелю товаришує з власницею Мардан паласу, але чомусь не взяла за приклад їх сервіс ( шведський стіл та завжди любязність ) та зорієнтованість на клієнта. Шеф повар готує до речі дуже смачно , але як тобі це подають....відбиває бажання вечеряти та обідати в готелі. Тому й всі йдуть їсти до сусідніх ресторанів де тебе приймають з посмішкою та створюють атмосферу приязності. Басейн не поганий - чистять щоденно. Меблі свіжі. Але, територія -в стадії постійного ремонту. Як резюме - розумію дівчаток з сюжету і вважаю, що потрібно довести справу до обвинувального акту та вироку. Також рекомендую дівчатам звернутися до Державної податкової інспекції , Держпродспоживслужби, ДСНС та обовязково Держпраці для перевірки даного закладу. Власниці закладу рекомендую замінити повністю весь штат - взяти професійних та головне приязних людей зорієнтованих на клієнтів і вибачитися перед постраждалими.
Жахливий готель з хамовитим персоналом та відсутністю сервісу
Дивились на високий ( думаю штучно створений ) рейтинг готелю і на жаль зупинились на ньому.
В Буковелі не перший раз - є з чим порівняти. Більш того- завжди залишалось лише позитивне враження від розміження, але не в даному випадку!
Читать отзыв Відпочивали восени в готелі. Але відгук пишемо "надихнувшись" тим, що побачили в сюжеті щодо побиття гостей...
Дивились на високий ( думаю штучно створений ) рейтинг готелю і на жаль зупинились на ньому.
В Буковелі не перший раз - є з чим порівняти. Більш того- завжди залишалось лише позитивне враження від розміження, але не в даному випадку!
Мабуть одразу не залишили відгук адже пані власниця готелю та її чоловік дуже приємні люди. І не заслуговують подібних відгуків....
Але!!!!!! Все псує огидний персонал. Безініціативний та безкультурний. Таке враження, що в одному місці зібрали всіх найнепрофесійніших, мерзенних і не приємних людей. Починаючи з адміністратора та закінчуючи дівчатами барменами. Посмішки чи як притаманно західній Україні приязність - НІ! Кислі обличчя та безучасність.
Ще при заїзді складається огидне враження від персоналу. Покоївка виглядає і поводить себе як "базарні баби", дозволяючи безтактності та виконуючи свою роботу на 3 з мінусом. Якби така покоївка та офіціанти і бармени працювала в Фомічі , Редісоні чи Мардан паласі - там не було б жодного гостя.
До речі власниця готелю товаришує з власницею Мардан паласу, але чомусь не взяла за приклад їх сервіс ( шведський стіл та завжди любязність ) та зорієнтованість на клієнта.
Шеф повар готує до речі дуже смачно , але як тобі це подають....відбиває бажання вечеряти та обідати в готелі. Тому й всі йдуть їсти до сусідніх ресторанів де тебе приймають з посмішкою та створюють атмосферу приязності.
Басейн не поганий - чистять щоденно.
Меблі свіжі.
Але, територія -в стадії постійного ремонту.
Як резюме - розумію дівчаток з сюжету і вважаю, що потрібно довести справу до обвинувального акту та вироку.
Також рекомендую дівчатам звернутися до Державної податкової інспекції , Держпродспоживслужби, ДСНС та обовязково Держпраці для перевірки даного закладу.
Власниці закладу рекомендую замінити повністю весь штат - взяти професійних та головне приязних людей зорієнтованих на клієнтів і вибачитися перед постраждалими.