Yaros Отзыв написан 4 августа, 2025 год5 просмотров
ОМИНАЙТЕ ДАНИЙ МАГАЗИН ДЕСЯТОЮ ДОРОГОЮ! Вперше пишу негативний відгук, не полінувався цього зробити). Оформив замовлення та оплатив 7 липня. При оформленні обіцяли відправку протягом 3–5 днів. Реальність — шахрайство, затримки, ігнорування законодавства.
15 липня я звернувся до магазину з питанням, чому замовлення не відправлено. У відповідь отримав "геніальне" пояснення — доставка затримується через посилені перевірки на кордоні. Причина? — везуть контрабанду і ухиляються від сплати митних платежів. Магазин прямо визнав своїми словами, що працює "в сіру". Це вже мало б бути сигналом не зв'язуватись, але було трохи запізно тому що не було часу перезамовляти в когось іншого дану колонку, це був подарунок.
21 липня звернувся в магазин повторно — відповіли, що ще "плюс-мінус тиждень". На цьому етапі я вирішив відмовитись від замовлення. Оплата була з мого ФОПа, тому 22 липня надіслав їм офіційну заяву на повернення коштів. У відповідь ці "спеціалісти" повідомили, що повернення відбувається протягом 30 календарних днів.
Закон України каже інше: Стаття 9 Закону "Про захист прав споживачів": кошти повертаються в день розірвання договору, а якщо це неможливо — не пізніше ніж протягом 7 календарних днів за домовленістю сторін.
Натомість магазин, щоб прикрити порушення, посилається на статтю 12, пункт 4, яка взагалі стосується повернення коштів при купівлі поза межами торговельних приміщень, тобто для кур'єрів чи вуличної торгівлі. До інтернет-замовлень це не має жодного стосунку. Стаття 12, пункт 4 Закону України "Про захист прав споживачів" стосується строків задоволення вимог споживача в разі придбання неякісного товару, а я товару не отримав!
Це все я повідомив магазину, але вони далекі від реальності та знають лише свою позицію, після чого я вже розжував ситуація та кажу запитайте час ДЖПТ (відносно законів та термінів повернення коштів), після чого у відповідь отримав мавчання і за декілька хвилин відповіли що порадились з керівництвом та зможуть протягом тижня зробити повернення, мене таке не влаштовує тому з принципової позиції робитиму все можливе, та не одноразово це робитиму, тому що такі продавці на ринку не можуть існувати.
Раніше формував ще замовлення на радіосистему, мені доставили курєром по місто та не надали фіскального чеку, сьогодні я їх попросив щоб відправили копію фіскального чеку на що у відповідь отримав "Ви маєте талон замовлення" ахах, раніше не звертав уваги на цей папірець, але сьогодні звернув, фіскального чеку не отримав тому звертатимусь в ДПС.
В жодному випадку не рекомендую цей магазин, це трата часу та нервів. Скріншоти переписок прикріпляю.
GameZone - це просто дно - Отзывы о Game Zone
Вперше пишу негативний відгук, не полінувався цього зробити).
Оформив замовлення та оплатив 7 липня. При оформленні обіцяли відправку протягом 3–5 днів. Реальність — шахрайство, затримки, ігнорування законодавства.
15 липня я звернувся до магазину з питанням, чому замовлення не відправлено. У відповідь отримав "геніальне" пояснення — доставка затримується через посилені перевірки на кордоні. Причина? — везуть контрабанду і ухиляються від сплати митних платежів. Магазин прямо визнав своїми словами, що працює "в сіру". Це вже мало б бути сигналом не зв'язуватись, але було трохи запізно тому що не було часу перезамовляти в когось іншого дану колонку, це був подарунок.
21 липня звернувся в магазин повторно — відповіли, що ще "плюс-мінус тиждень". На цьому етапі я вирішив відмовитись від замовлення. Оплата була з мого ФОПа, тому 22 липня надіслав їм офіційну заяву на повернення коштів. У відповідь ці "спеціалісти" повідомили, що повернення відбувається протягом 30 календарних днів.
Закон України каже інше:
Стаття 9 Закону "Про захист прав споживачів": кошти повертаються в день розірвання договору, а якщо це неможливо — не пізніше ніж протягом 7 календарних днів за домовленістю сторін.
Натомість магазин, щоб прикрити порушення, посилається на статтю 12, пункт 4, яка взагалі стосується повернення коштів при купівлі поза межами торговельних приміщень, тобто для кур'єрів чи вуличної торгівлі. До інтернет-замовлень це не має жодного стосунку.
Стаття 12, пункт 4 Закону України "Про захист прав споживачів" стосується строків задоволення вимог споживача в разі придбання неякісного товару, а я товару не отримав!
Це все я повідомив магазину, але вони далекі від реальності та знають лише свою позицію, після чого я вже розжував ситуація та кажу запитайте час ДЖПТ (відносно законів та термінів повернення коштів), після чого у відповідь отримав мавчання і за декілька хвилин відповіли що порадились з керівництвом та зможуть протягом тижня зробити повернення, мене таке не влаштовує тому з принципової позиції робитиму все можливе, та не одноразово це робитиму, тому що такі продавці на ринку не можуть існувати.
Раніше формував ще замовлення на радіосистему, мені доставили курєром по місто та не надали фіскального чеку, сьогодні я їх попросив щоб відправили копію фіскального чеку на що у відповідь отримав "Ви маєте талон замовлення" ахах, раніше не звертав уваги на цей папірець, але сьогодні звернув, фіскального чеку не отримав тому звертатимусь в ДПС.
В жодному випадку не рекомендую цей магазин, це трата часу та нервів.
Скріншоти переписок прикріпляю.
отзыв
Комментарии к отзыву