Firstservice Киев отзывы
с оценкой «Ужасно»

Київ, ул. Новоконстантиновская, д. 73
Отзывы покупателей и клиентов
Firstservice Киев
3.9 5
17 отзывов / 1246 просмотров
Результаты отзывов

Ремонт Вакуумного ламінатора Aida A-808

Дмитро Дмитро 29 сентября, 2025 год
Дуже довго шукав сервіс по ремонту ламінатора. Пілся пошуку по рекламі знайшов сайт "Сервіс №1". Зрадів, що нарешті можу відремонтувати свій апарат. Недовго радів. На фото зображен той самий ламінатор, що і в мене. Написав на вайбер менеджеру, з питанням "Чи ремонтуєте ви Вакуумний ламінатор Aida A-808". На що він мені надав відповідь "Ні", і далі отримав відповідь від нього... Читать отзыв Дуже довго шукав сервіс по ремонту ламінатора. Пілся пошуку по рекламі знайшов сайт "Сервіс №1". Зрадів, що нарешті можу відремонтувати свій апарат. Недовго радів. На фото зображен той самий ламінатор, що і в мене. Написав на вайбер менеджеру, з питанням "Чи ремонтуєте ви Вакуумний ламінатор Aida A-808". На що він мені надав відповідь "Ні", і далі отримав відповідь від нього "ніколи не ремонтували такі аппарати". Після цього довіра до цього місця змініилась. До №1 місця їм дуже далеко. Важаю, що такій компанії немає місця на ринку, якщо вони виставляють інформацію яку самі і не обслуговують. Немає довіри до вас!
Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Багато: але головне, що такому місцю немає довіри. Не впевнений, що мій апарат, проіснував би довго.

Нема тут ремонту та діагностики

Віталій Віталій 4 августа, 2025 год
Просто подивився коментарі та зрозумів що тут тільки накрутка та спам. Реальні тільки негативні - щось якось стремна компанія по ремонту.

Шахраї - ні сервісу ні ремонту!

Гость Гость 20 мая, 2025 год
Шахрайська контора, коли ти привозиш техніку - витрачаєш свій час, амортизацію автівки платиш 100₴ і тобі менеджер «промекав», бо не може чітко і ясно пояснити з чого складена вартість і головне — що саме потрібно ремонтувати в твой побутовій техніці. Сам майстер не дає причину поломки та за що хочу тисячу гривень. Це як? Ау? Як взагалі цей сервіс ще... Читать отзыв Шахрайська контора, коли ти привозиш техніку - витрачаєш свій час, амортизацію автівки платиш 100₴ і тобі менеджер «промекав», бо не може чітко і ясно пояснити з чого складена вартість і головне — що саме потрібно ремонтувати в твой побутовій техніці. Сам майстер не дає причину поломки та за що хочу тисячу гривень. Це як? Ау? Як взагалі цей сервіс ще в бізнесі? Шахраї 100%! Загадали за ремонт «детальки зі слів майстра» ціну втричі вищу за заміну на нову деталь. Але вартість майже в 10 разів дорожче за ті витрати. Тим паче, вже точно краще купити самому дешеву втричі нову деталь, яку майстер хоче ремонтувати - ту стару на його думку яка є причина несправності. Але що з нею - не може сказати і не пояснює. Не рекомендуємо. Найгірше сервіс та не гірші відгуки. Все позитивно що вони писали, це писали собі самі для того щоб підняти собі рейтинг. Жах!
Достоинства:
  1. Ніяких.
Недостатки:
  1. Шахраї.

З якого місця у них ростуть руки?

Борисенко Анатолій Борисенко Анатолій 23 апреля, 2025 год
Нова точка за адресою вул.Григоришина 12/16.
Здав кавову машину для заміни одного простого ущільнювача.
На протязі тижня-ані пари з вуст.Прийшов до них.Ніякої інформації."Будем розбираться".Це відповідь.
Розбирались чотири години і так нарозбирались,що їм ще потрібно три дні на ремонт.А заплатить за нього треба третину вартості цілої машини.Це при тому,що вартість деталі для ремонту складає 71 гривню,а заміна займає максимум три хвилини.
Читать отзыв
Нова точка за адресою вул.Григоришина 12/16.
Здав кавову машину для заміни одного простого ущільнювача.
На протязі тижня-ані пари з вуст.Прийшов до них.Ніякої інформації."Будем розбираться".Це відповідь.
Розбирались чотири години і так нарозбирались,що їм ще потрібно три дні на ремонт.А заплатить за нього треба третину вартості цілої машини.Це при тому,що вартість деталі для ремонту складає 71 гривню,а заміна займає максимум три хвилини.
Ось така "чудова" кваліфікація цієї контори!Хто любить витрачать нерви,час та гроші-вам прямиком сюди.

firstservice.ua мощенники

poprigin poprigin 3 августа, 2024 год

Отдал проектор Xiaomi 4K в сервис на диагностику. После диагностики мне назначили цену в 16 тысяч за замену шлейфа. Деньги большие, да и вокруг война, поэтому я отложил это дело в долгий ящик. Когда забрал проектор, особо не проверял его, показалось все в порядке. Прошло время, и я решил починить проектор снова. При вскрытии обнаружилось множество проблем:
1.... Читать отзыв
Firstservice Киев - firstservice.ua мощенники
Отдал проектор Xiaomi 4K в сервис на диагностику. После диагностики мне назначили цену в 16 тысяч за замену шлейфа. Деньги большие, да и вокруг война, поэтому я отложил это дело в долгий ящик. Когда забрал проектор, особо не проверял его, показалось все в порядке. Прошло время, и я решил починить проектор снова. При вскрытии обнаружилось множество проблем:

1. Недостаток винтов (все держалось на парочке).
2. Оторванный 18-пиновый шлейф.
3. Сломанный разъем Omron шлейфа 18pin.
4. Сломанный разъем LGA250 для чипа DMD.
5. Сломали винт прижима дмд в гермоблоке и пересверлили отверствие и нарезали резьбу из M2 на M4
6. Отсутствие пружинных винтов для радиатора чипа DMD.
7. Отсутствие общего защитного экрана на плате.
8. Отсутствие трех экранов на плате.
9. Отсутствие прижимной пластиной шлейфа DMD на материнской плате.
10. Отсутствие прижимной пластиной вентилятора DMD.
11. Отсутсвие силиконовой прокладки между гермоблоком и прижимной пластиной.

Как можно потерять так много деталей, я не могу понять. В квитанции о ремонте указана только замена шлейфа, ничего из этого не было упомянуто. После всего этого я попытался вернуть или хотя бы выкупить детали, но мне не ответили. В злости я написал плохой отзыв на Google Maps, и они ответили мне, что все так и было, выдали дефектный акт с печать,( не днем приемки проектора а спустя год практически) и даже переписали часть дефектов из моего отзыва. Сервис не предоставили видеозаписи диагностики, как это делают надежные центры. Дефекты не были указаны в квитанции на момент приемки и выдачи проектора, там только замена шлейфа.

После всего увиденного я пришел к выводу, что эти "мастера" не умеют правильно диагностировать. После анализа логов по UART выяснилось, что не работает инициализация подсветки LED-драйвера. Стоимость замены микросхемы - 50 грн, разъема Omron и шлейфа 18pin - 200 грн, разъема LGA250 - 2000 грн. Ну а все остальное по типу экранов и прижимной пластины, нужно как-то самому делать, потому что их в продаже нет.

Если у вас есть что-то дорогое и вы хотите его отремонтировать, не обращайтесь в этот центр, иначе вы получите неполноценную вещь после недо-диагностики. Их сайт отлично раскручен, но на деле там работают мошенники. Ладно бы если бы они просто ничего не делали и возвращали вещь в том же виде, что и сдаешь, но они теряют кучу деталей, которые нигде не купишь. На запрос о выкупе деталей - мороз.
Достоинства:
  1. Хорошая реклама, выдача в первых строках поиска, "отличные" фейковые отзывы, отправка новой.
Недостатки:
  1. Мошенники,не диагностируют реальную неисправность, называют огромные суммы на ремонт, теряют? огромную часть деталей, даже за деньги их не вернешь

Консультантка хамло і невиховане бидло

Анастасія Анастасія 21 июня, 2024 год
Сервіс жахливий, хотіла відправити 2 зубні щітки на ремонт, залишила заявку на сайті, передзвонила консультантка ХАМКА, відповіла що це магазин і просто кинула трубку. Я передзванювала ще 3/4 рази щоб отримати хоча б якусь консультацію і кожен раз ця особа просто кидала трубку, нагло обриваючи розмову. Тому про компетенцію майстра нічо сказати не можу, на жаль чи на щастя не... Читать отзыв Сервіс жахливий, хотіла відправити 2 зубні щітки на ремонт, залишила заявку на сайті, передзвонила консультантка ХАМКА, відповіла що це магазин і просто кинула трубку. Я передзванювала ще 3/4 рази щоб отримати хоча б якусь консультацію і кожен раз ця особа просто кидала трубку, нагло обриваючи розмову. Тому про компетенцію майстра нічо сказати не можу, на жаль чи на щастя не знаю, але свої зубні щітки (які вже були на новій пошті) я пішла і благополучно забрала. Дуже шкода, що репутацію цілого сервісного центру може легко зіпсувати по телефону менеджер не в настрої.

Не відремонтували і вкрали запчастину з годинника(

Юрій Юрій 13 ноября, 2023 год
Просто катастрофа. З настільки поганим сервісом я стикаюсь вперше в житті.
В кінці серпня відправив Новою поштою на ремонт, годинник Garmin. Не працювала кнопка і не заряджався.
Через декілька днів отримав годинник назад новою поштою по післяплаті, зарядженим і з працюючою кнопкою, задоволений забрав його і сплатив 3000 грн.
Але за декілька днів він сів і так як і раніше... Читать отзыв
Просто катастрофа. З настільки поганим сервісом я стикаюсь вперше в житті.
В кінці серпня відправив Новою поштою на ремонт, годинник Garmin. Не працювала кнопка і не заряджався.
Через декілька днів отримав годинник назад новою поштою по післяплаті, зарядженим і з працюючою кнопкою, задоволений забрав його і сплатив 3000 грн.
Але за декілька днів він сів і так як і раніше не приймав заряд, одразу повідомив в сервіс і відправив повторно на ремонт, після чог почалось(
Місяць я чекав, потім декілька тижнів підряд мені писали, що годинник вже готовий і сьогодні-завтра відправлять, чого звісно не ставалось. Далі я вже попросив повернути годинник хоча б в неробочому стані, але мені його просто не надслилали. Довелось просити друга з Києва, щоб він фізично зайшов в сервіс і його забрав, після чого відніс його в інший сервіс де його відремонтували за декілька днів, але виявилось, що працівники https://firstservice.com.ua/uk вкрали антену джпс за годинника і вона просто фізично відсутня))) НІКОЛИ не несіть нічого цим шахраям. Мені варто було пошукати відгуки про них, чого я нажаль не зробив.
Недостатки:
  1. Ні в якому разі не несіть сюди нічого
1 согласен

1070 відеокарта

Гость Гость 9 ноября, 2023 год
Відправив відо карту 1070 , проблема була в артифактах .
На наступний день перезвоним майстер і сказав що з відеокартой проблем нема з ней все ок треба тільки замінить термопасту . Сказав що проблема в блокі живлення .Все оплатив мені повернули відеокарту , проблема як була так і залишилась .
Почав цікавитись в інших мастерів , всі в один голос... Читать отзыв
Відправив відо карту 1070 , проблема була в артифактах .
На наступний день перезвоним майстер і сказав що з відеокартой проблем нема з ней все ок треба тільки замінить термопасту . Сказав що проблема в блокі живлення .Все оплатив мені повернули відеокарту , проблема як була так і залишилась .
Почав цікавитись в інших мастерів , всі в один голос говорять що якщо артифакти то проблема тільки в відеокарті без виключення .
Скоріше за все вони просто провірили відеокарту в фурмаркі нагрулизи її з ней все було ок , але ці неуки не знають що ця програма не грузи відео память . А артефакти появились бо проблема якраз з нею і сенсу ремонтувать її немає у таком випадку .
Тому або вони повні дилетанти і не професіонали або спеціально вирішили заробить хоть на чомсь і замінили термопасту на мертвій відеокарті , це як мазать зірочкой мертву людину .
1 согласен

Оцінка великий мінус

Гость Гость 17 октября, 2023 год
Не центр ремонту, а центр поломки. Це жах просто, зламали те, що працювало і звинуватили в тому, що нащо тоді я принесла ремонтувати машинку, якщо вона працювала?
Моя швейна машинка шила, режими працювали справно. Але в режимі прямої строчки перестала регулюввтися довжина стіжка. Звернулася, щоб відремонтували. Ці п..си зламали механізм переключення режимів (він тупо перестав переключатися), заклинивший перемикач режимів... Читать отзыв
Не центр ремонту, а центр поломки. Це жах просто, зламали те, що працювало і звинуватили в тому, що нащо тоді я принесла ремонтувати машинку, якщо вона працювала?
Моя швейна машинка шила, режими працювали справно. Але в режимі прямої строчки перестала регулюввтися довжина стіжка. Звернулася, щоб відремонтували. Ці п..си зламали механізм переключення режимів (він тупо перестав переключатися), заклинивший перемикач режимів поставили на режим «зигзаг» і шириною зигзагу «0» показали - он дивіться, шиє. На моє прохання поставити машинку в режим прямої строчки, в якому я здала в ремонт, сказали, що механізм зламаний і це і є причиною того, чого я звернулася. Дибіли, просто с..ки! Нехай їм повернеться сторицею все, що вони з самовпевненою мордою роблять людям. Люди! Обходьте їх десятою дорогою! Директор такий же неадекват, як і працівники (менеджер, доречі, чи то навмисне, чи на вухах сидить і не чує слів - неправильно написав причину звернення, вказавши, що зламана педаль). В результаті довелося здати тепер вже поламану машинку в інший сервісний центр, де при огляді мені сказали, що так, мені її просто зламали, щоб було що ремонтувати.
1 согласен

Розвод на гроші

Гость Гость 20 сентября, 2023 год
Відправив рахувальну машину, чітко визначив проблему, зателефонували сказали що ще знайшли "проблеми" і без ремонту того що вони знайшли, мою проблему ремонтувати не будуть. Ремонту нарахували більше 3000, за проблему якої не існує. тепер требують 100 грн за діагностику. керівництво не відповідає на повідомлення.
Коротше - не рекомендую! ВЗАГАЛІ не рекомендую
Достоинства:
  1. Іх просто нема
Недостатки:
  1. Все
1 согласен

не тратьте свои деньги время и нервы.

Гость Гость 7 июля, 2023 год
Это ужасный сервис. хочу поделится своей историей связанной с этим сервисным центром. Я обратилась в данный сервисный центр предоставила фотографии своего фена Gamma IQ2 к которому прикипела насадка. мне ответили что нужно смотреть что в середине. внешне вроде все можно починить. отправили адрес доставки и написали что после осмотра специалиста дадут ответ. я отправляю фен и жду ответ. перезванивает мне... Читать отзыв Это ужасный сервис. хочу поделится своей историей связанной с этим сервисным центром. Я обратилась в данный сервисный центр предоставила фотографии своего фена Gamma IQ2 к которому прикипела насадка. мне ответили что нужно смотреть что в середине. внешне вроде все можно починить. отправили адрес доставки и написали что после осмотра специалиста дадут ответ. я отправляю фен и жду ответ. перезванивает мне специалист и говорит что все можно сделать цена ремонта будет 1480. не объясняя мне о том, что фен останется внешне в испорченном состоянии и они устранят только проблему перегрева фена. мне приходит сообщение о том что вы можете забрать свой фен я прихожу на почту открываю посылку и вижу прицел для ружья, отказываюсь от посылки звоню в сервисный центр говорю вы мне отправили не мою посылку извиняются говорят все исправят в ближайшее время найдут мою посылку отправят мне. проходит еще время отправляют мне мой фен я делаю осмотр на почте и вижу что визуально пластик который был испорчен при нагревание не заменили. я делаю фотографии и отправляю в сервисный центр . задаю вопрос что вы отремонтировали если он как был визуально испорченным так и остался мне предлагают подождать и говорят о том что мою проблему решат завтра с мастером который занимался ремонтом. на следующий день мне отвечают что визуально же стало немного лучше чем было ) я говорю о том, что это не работа сервисного центра и если бы я знала что за эти деньги вы от ковыряете отверткой припоявшийся пластик от насадки к основанию фена я бы никогда не согласилась на этот ремонт по цене половины фена. администратор которому я сказала что недовольна их ремонтом и сервисом обвинил меня в непонимании терминов ремонт и замена деталей.хотя я уверена на 100 процентов что вина мастера который не сказал мне о том что визуально фен останется в таком же состоянии. я надеюсь мой отзыв не будет удален, потрачены мои деньги время и нервы.
1 согласен

Халатність працівників

Світлана Світлана 6 июня, 2023 год
Відправляла зубну щітку Новою поштою на ремот. Зателефонували сказали , що відремонтували , і сказали оплатити тоді тільки відправлять назад. Я оплатила і чекаю свою щітку. Але , як виявилось менеджер який відправляв помилився з адресою і відправили свмі собі кур'єром. Коли кур'єр їм телефонував вони морозились не відповідали декілька разів. Я зв'язалась з НП і вони сказали нехай відправник... Читать отзыв Відправляла зубну щітку Новою поштою на ремот. Зателефонували сказали , що відремонтували , і сказали оплатити тоді тільки відправлять назад. Я оплатила і чекаю свою щітку. Але , як виявилось менеджер який відправляв помилився з адресою і відправили свмі собі кур'єром. Коли кур'єр їм телефонував вони морозились не відповідали декілька разів. Я зв'язалась з НП і вони сказали нехай відправник або прийме замовлення і відправить заново, або прийде оформити переадресацію. Розмовляла з менеджером сервісного центру божились що ходили все владнали, але нічого не мінялось, сказали піде ще раз. А прийняти замовлення у кур'єра відмовились. От Нова пошта і написала , що у зв'язку з відмовою отримувача товар відправили на утилізацію. Моєму здивуванню не було меж, це всього лише за 2 дні перемовин з сервісним центром і НП. Халатність менеджерів центру очевидна, Нова Пошта так і не підтвердила , що до них хтось приходив з цього центу, а при відмові отримувача товар йде на утилізацію. В підсумку зубна щітка яка коштуваоа 1400 грн + ремонт взяли 350 грн. і я залишилась ні з чим. На моє прохання повернути кошти хоча б за ремонт менеджер відморозилась. А відгук на іхньому сайті не пропускають для публікації , бо це їм не вигідно
НЕ раджу цей сервіс ні в якому разі!!!
Достоинства:
  1. немає
Недостатки:
  1. все
1 согласен

Ремонт музичної апаратури

Ігор Ігор 14 января, 2023 год
Віддав на ремонт гітарний комбопідсилювач. Пересилав його Новою Поштою, бо знаходжусь в іншому регіоні.
Коли повернули комбопідсилювач, виявилось, що він взагалі не відремонтований.
За роботу взяли 1800 грн. + пересилання.
Майстер виправдовувався тим, що в нього все працює, а мої гітари з дефектами, тому і проявляється ця поломка. Вже підключав 5 інших гітар - той-самий ефект.
Достоинства:
  1. Гарно "вішають лапшу" на вуха.
Недостатки:
  1. Не виконують роботу.
  2. Завищена вартість.
1 согласен

Ремонт утюга tefal

Дмитрий Дмитрий 6 апреля, 2021 год
Отдал паровой утюг на ремонт. Взяли 100 грн за диагностику. Сняли рабочую плату, пи вместо неё поставили залитую водой с другой модели утюга... В общем это развод, а не компания. Никому не советую.
1 согласен

Жахливий сервіс!!!

Олександр Олександр 2 марта, 2021 год
22.10.2020 року віддав їм на ремонт перфоратор.По сьогоднішній день його ніяк не можуть відремонтувати.вже майже 5 місяців минуло.Постійні відговорки :то двигун на перемотці,то новий замовили,бо перемотати невдалось.Потім знову на перемотці,бо новий непідходить.І так 4 місяці вже.Місяць назад обіцяли,що 10 днів і все буде готово.Тепер знову відговорки,що двигун на обмотці.Телефоную,мені обіцяють все вияснити і передзвонить,а потім ніхто не перезвонює.Обходьте цей сервіс... Читать отзыв 22.10.2020 року віддав їм на ремонт перфоратор.По сьогоднішній день його ніяк не можуть відремонтувати.вже майже 5 місяців минуло.Постійні відговорки :то двигун на перемотці,то новий замовили,бо перемотати невдалось.Потім знову на перемотці,бо новий непідходить.І так 4 місяці вже.Місяць назад обіцяли,що 10 днів і все буде готово.Тепер знову відговорки,що двигун на обмотці.Телефоную,мені обіцяють все вияснити і передзвонить,а потім ніхто не перезвонює.Обходьте цей сервіс 10 дорогою!
1 согласен

Рукожопые мастера

Катерина Катерина 7 марта, 2020 год
Отдала 100грн за диагностику массажера (в другом сервисе сказали, что это шестерёнки, но у них нет таких в наличии, потому не починят)- эти же горе-мастера через неделю сказали, что товар исправный (хотя звук двигателя одной из головок очень явно отличается).
В общем, решили не заморачиваться - все равно заработали сотку за неделю хранения товара...
Достоинства:
  1. Центр
Недостатки:
  1. Неквалифицированный персонал, не смогли решить пустяковую проблему (хотя уверяли, что все детали есть в наличии)

Отвратительный сервис

Наталия Наталия 12 ноября, 2019 год
02.11.2019 сдали в ремонт кофемашину Saeco. После трех дней ожидания результатов диагностики - тишина. Ежедневные звонки в сервис с 07.11.2019 никакого результата, кроме ответа "ждите, мастер перезвонит", не принесли. 12 ноября, устав ждать, приехали забирать, а аппарат разобран, ждите, пока соберут. Сервис отвратительный В книге отзывов ничего хорошего. В интернете тоже положительных отзывов об этой компании не нашла. Если хотите... Читать отзыв 02.11.2019 сдали в ремонт кофемашину Saeco. После трех дней ожидания результатов диагностики - тишина. Ежедневные звонки в сервис с 07.11.2019 никакого результата, кроме ответа "ждите, мастер перезвонит", не принесли. 12 ноября, устав ждать, приехали забирать, а аппарат разобран, ждите, пока соберут. Сервис отвратительный В книге отзывов ничего хорошего. В интернете тоже положительных отзывов об этой компании не нашла. Если хотите сохранить время, ищите другой сервисный центр.
Достоинства:
  1. Нет
Недостатки:
  1. Долгая диагностика
  2. Отсутствие клиентоориентированности.
  3. Отсутствие ремонта.
1 согласен
Firstservice Киев
Firstservice Киев
Рейтинг 3.9 из 5 на основании 17 отзывов
Адрес: Київ, ул. Новоконстантиновская, д. 73

Сервисные центры
Компания ТурбоМикрон
Компания ТурбоМикрон

Рейтинг: 3
215 отзывов
Сервисный центр Ай-Яй-Яй
Сервисный центр Ай-Яй-Яй

Рейтинг: 4.3
329 отзывов
Remontups.com ремонт ИПБ
Remontups.com ремонт ИПБ

Рейтинг: 4.7
23 отзыва
Комп Мастер Центр
Комп Мастер Центр

Рейтинг: 2.6
47 отзывов
Сервисный центр Xiaomi.ua
Сервисный центр Xiaomi.ua

Рейтинг: 1.9
45 отзывов
Bosch Siemens
Bosch Siemens

Рейтинг: 2.3
3 отзыва
"Робим Гуд" Сервисный центр
"Робим Гуд" Сервисный центр

Рейтинг: 2.4
407 отзывов
iMobi - сервисный цент Apple
iMobi - сервисный цент Apple

Рейтинг: 3.9
15 отзывов
Сервисный центр M-FIX
Сервисный центр M-FIX

Рейтинг: 3.4
10 отзывов