Алина Алина Отзыв написан 13 июля, 2025 год3 просмотра
Показник оцінювання швидкості відповіді має змінюватися після кожного оцінювання в залежності від швидкості моїх відповідей.
Цього не відбулося 4 оцінювання поспіль.
Цей показник став недостовірний після того, як сталася помилка і система позначила безпідставно, що в мене 97% листів з відповіддю , тоді як я відповіла на всі листи.
Підкреслюю, я відповідала і відповідаю на 100% листів дуже швидко.
Причина похибки нез'ясована
Замість знайти і виправити помилку, проблему усунуто механічно, штучно.
Мені направлено листа від Турботи на який я відповіла і таким чином показник відповіді через добу повернувся на реальну позначку 100%
Але показник швидкості відповіді можна було привести до ладу повернувши його на місце тільки поборовши дистанцію на яку мене відкинула симтема Глюка з дрез годин до 4 днів.
Це не чесно.
Я вважаю , що це, так спеціально проти мене зробила Турбота.
Я дуже старалась і відповідала ще швідче ніж раніше.
На протязі останнього часу мене було оцінено 4 рази, отже швидкість відповіді повинна була зменшитися, але цього не сталось.
Цей показник завмер після поломки на тому самому рівні три доби і на нього нічого не впливає. Навіть, якщо я буду відповідати у ту саму секунду, все одно показник лишається три дні.
Зробіть з ним щось. Це не чесно.
Ви дискрименуєте мене вже два місяці.
Я маю отримати відшкодування за те, що мої товари через похибку у рейтингу розміщено нижче ніж товари інших користувачів. https://vt.tiktok.com/ZSBq8sRFc/
ІТ компанія не може полагодити Глюк власної системи - Отзывы о EVO company
Цього не відбулося 4 оцінювання поспіль.
Цей показник став недостовірний після того, як сталася помилка і система позначила безпідставно, що в мене 97% листів з відповіддю , тоді як я відповіла на всі листи.
Підкреслюю, я відповідала і відповідаю на 100% листів дуже швидко.
Причина похибки нез'ясована
Замість знайти і виправити помилку, проблему усунуто механічно, штучно.
Мені направлено листа від Турботи на який я відповіла і таким чином показник відповіді через добу повернувся на реальну позначку 100%
Але показник швидкості відповіді можна було привести до ладу повернувши його на місце тільки поборовши дистанцію на яку мене відкинула симтема Глюка з дрез годин до 4 днів.
Це не чесно.
Я вважаю , що це, так спеціально проти мене зробила Турбота.
Я дуже старалась і відповідала ще швідче ніж раніше.
На протязі останнього часу мене було оцінено 4 рази, отже швидкість відповіді повинна була зменшитися, але цього не сталось.
Цей показник завмер після поломки на тому самому рівні три доби і на нього нічого не впливає. Навіть, якщо я буду відповідати у ту саму секунду, все одно показник лишається три дні.
Зробіть з ним щось. Це не чесно.
Ви дискрименуєте мене вже два місяці.
Я маю отримати відшкодування за те, що мої товари через похибку у рейтингу розміщено нижче ніж товари інших користувачів. https://vt.tiktok.com/ZSBq8sRFc/
отзыв
Комментарии к отзыву