Алина Алина Отзыв написан 23 декабря, 2024 год6 просмотров
Зараз я надрукую особисту думку і меседж користувача RozetkaPay EVO меседж залишено в загальному доступі на ФБ сторінка Шафа пише автор Alexandra Pashkova : "Шановна Шафа, що примушує відправляти Розеткою. Другий раз (!) замовлення відправлено, третій день ніяких змін у статусі. Минулого разу подавала на розшук, бо в системі не було відправлення. Чому ви примушуєте працювати сервісом, що перегружений і гірше всіх поганих пошт? Оператор не дає квитанцію(це аже звоночек жля податкової по штраф). Потім виправдовується, що в них відділення перевантаження, немає машин, що вони і не Розетка зовсім а прауюють від іх імені (!??? це як Шафа? з ким Ви змушуєте працювати? Після моєї відмови від БО і співпраці з Розеткою Керівник Марія почала нищити мій рейтинг і видалила профіль, якому 9троків!!!) читаємо далі текст автора: "Посилка лежить третій день на відділенні, а покупець думає, що я його дурю. Спілкуватися з Вашими ботами не маю бажання. Як і бачить Ваші автоматичні відповіді. Хто ще має досвід відправки Розеткою, прокоменткйте будьласко. "
ЧОМУ всі мають ЦЕ бачити? Тому, що порушення Антимонопольне законодавство. Я відношу посилки на пошту за одну годину після отримання грошей на картеу, я маю взірцевий рейтинг, якій не вдалося опустити керівнику Турботи Марії В. у ручному режимі заднім числом нижче 4,9 з 5, які я мала до того, як почала з'ясовувати з нею стосунки. Я взірцевий продавець, але в мене насильницьки нечестно і непорядно відібрали статус Супер продавця через небажання працювати по БО і з Розеткою. ГАНЬБА! А для прикриття скоєного, щоб не відповідати на незручні питання, як це сталося взагалі заблокували профіль! #ЕVO неможно назвати порядною = надійною компанією і партнером у цьому випадку. Керівництво ЕVO повністю схвалює дії Керівника відділу Марії В. і не вбачає у цьому ГАНЬБИ для іміджу підприємства. Чешем далі, уркани..
Ганьбиться , так жо кінця - принцип роботи EVO - Отзывы о EVO company
"Шановна Шафа, що примушує відправляти Розеткою. Другий раз (!) замовлення відправлено, третій день ніяких змін у статусі. Минулого разу подавала на розшук, бо в системі не було відправлення. Чому ви примушуєте працювати сервісом, що перегружений і гірше всіх поганих пошт? Оператор не дає квитанцію(це аже звоночек жля податкової по штраф). Потім виправдовується, що в них відділення перевантаження, немає машин, що вони і не Розетка зовсім а прауюють від іх імені (!??? це як Шафа? з ким Ви змушуєте працювати? Після моєї відмови від БО і співпраці з Розеткою Керівник Марія почала нищити мій рейтинг і видалила профіль, якому 9троків!!!) читаємо далі текст автора: "Посилка лежить третій день на відділенні, а покупець думає, що я його дурю. Спілкуватися з Вашими ботами не маю бажання. Як і бачить Ваші автоматичні відповіді. Хто ще має досвід відправки Розеткою, прокоменткйте будьласко. "
ЧОМУ всі мають ЦЕ бачити? Тому, що порушення Антимонопольне законодавство. Я відношу посилки на пошту за одну годину після отримання грошей на картеу, я маю взірцевий рейтинг, якій не вдалося опустити керівнику Турботи Марії В. у ручному режимі заднім числом нижче 4,9 з 5, які я мала до того, як почала з'ясовувати з нею стосунки. Я взірцевий продавець, але в мене насильницьки нечестно і непорядно відібрали статус Супер продавця через небажання працювати по БО і з Розеткою. ГАНЬБА! А для прикриття скоєного, щоб не відповідати на незручні питання, як це сталося взагалі заблокували профіль! #ЕVO неможно назвати порядною = надійною компанією і партнером у цьому випадку. Керівництво ЕVO повністю схвалює дії Керівника відділу Марії В. і не вбачає у цьому ГАНЬБИ для іміджу підприємства. Чешем далі, уркани..
отзыв
Комментарии к отзыву