Тетяна Отзыв написан 16 октября, 2019 год171 просмотр
12.08.19 інтернет-магазині було зроблено замовлення «Уплотнительная резина (уплотнитель двери) холодильной камеры» через певний час був отриманий дзвінок з інформацією про відсутність даного товару на складі і рекомендацією зробити повторне замовлення через 2 тижні. Через 14 днів було зроблено замовлення, цього разі був отриманий дзвінок для уточнення моделі холодильника, після отриманої інформації, що « даний уплотнитель не підходить до даної моделі», була проведена заміна «на той, що підходить». Після ОПЛАТИ і отримання товару і було виявлено – дана деталь не підходить до моделі холодильника. Після зв'язку з магазином мене запевнили, про можливість заміни деталі на підходящу, в цей самий день товар був відправлений до вказаного відділення нової пошти, де знаходиться по ТЕПЕРІШНІЙ (16.10.19) день. Неодноразово зв'язувався з магазином «кур'єр забере товар з відділення і буде проведена заміна», «товар прямує на склад», на наступні дзвінки – не відповідають. Зв'язалися з керівником – «Вам повернуть гроші». Ніхто нічого не повернув, на дзвінки не відповідають! 2 согласны
грошей не повернули - Отзывы о Easyfix
Через 14 днів було зроблено замовлення, цього разі був отриманий дзвінок для уточнення моделі холодильника, після отриманої інформації, що « даний уплотнитель не підходить до даної моделі», була проведена заміна «на той, що підходить». Після ОПЛАТИ і отримання товару і було виявлено – дана деталь не підходить до моделі холодильника. Після зв'язку з магазином мене запевнили, про можливість заміни деталі на підходящу, в цей самий день товар був відправлений до вказаного відділення нової пошти, де знаходиться по ТЕПЕРІШНІЙ (16.10.19) день. Неодноразово зв'язувався з магазином «кур'єр забере товар з відділення і буде проведена заміна», «товар прямує на склад», на наступні дзвінки – не відповідають. Зв'язалися з керівником – «Вам повернуть гроші». Ніхто нічого не повернув, на дзвінки не відповідають!
2 согласны
отзыв
Комментарии к отзыву