Гость Украина, Донецьк Отзыв написан 26 декабря, 2017 год668 просмотров
В 100-ий раз переконався, що якщо нема в наявості товару - нема чого затримуватись ... Люди не хочуть вкладати гроші в бізнес, хочуть тільки за твої гроші грати за своїми правилами і головна ціль в їхній грі - забрати з тебе гроші. Набрали б персонал якийсь, окрім менеджерів по продажу. Термінів доставки не дотримуються, ще й доставляють чим попало і знімають із себе всю відповідальність за доставку, типу : " Ми свою роботу виконали, а по збереженню вантажу і срокам доставки - всі питання до транспортної компанії. ", хоча при домовленості про транспортну компанію ніхто нічого не повідомляв і не давав права вибору... 1 согласен
Администратор (Украина, Ostapenko)27 декабря, 2017 год
Ви вже залишали свіій негативний комментар. На нього була дана відповідь.
За інформацією вказаною вище було проведено службове розслідування.
Була встановлена наступна інформація:
Замовник замовив 1 дверний блок міжкімнатних дверей без монтажу, але з врізкою фурнітури (петлі, механізм, короб, лиштва).
Замовлений товар був в наявності, термін постачання якого складає 1 тиждень.
Але так як було замовлено врізку фурнітури на нашому виробництві термін поставки збільшився ще на 1 тиждень. (2 тижні)
ПО ГОТОВНОСТІ ЗАМОВЛЕННЯ, логістом компанії було вирішено, що найшвидше і найдешевше замовлення може потрапити до клієнта якщо його відправити з виробництва компанією партнером перевізником Делівері. Після чого повідомили дату доставки клієнту, з яким повинен був зв’язатися кур’єр.
Але у компанії перевізника Делівері виникла помилка и частина данного замовлення не було доставлено в обіцяний термін. Затримка дійсно тривала 1 тиждень. За що ще раз перепрошуємо!
Нікому не рекомендую !!! - Отзывы о Двери Мегастиль
1 согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
За інформацією вказаною вище було проведено службове розслідування.
Була встановлена наступна інформація:
Замовник замовив 1 дверний блок міжкімнатних дверей без монтажу, але з врізкою фурнітури (петлі, механізм, короб, лиштва).
Замовлений товар був в наявності, термін постачання якого складає 1 тиждень.
Але так як було замовлено врізку фурнітури на нашому виробництві термін поставки збільшився ще на 1 тиждень. (2 тижні)
ПО ГОТОВНОСТІ ЗАМОВЛЕННЯ, логістом компанії було вирішено, що найшвидше і найдешевше замовлення може потрапити до клієнта якщо його відправити з виробництва компанією партнером перевізником Делівері. Після чого повідомили дату доставки клієнту, з яким повинен був зв’язатися кур’єр.
Але у компанії перевізника Делівері виникла помилка и частина данного замовлення не було доставлено в обіцяний термін. Затримка дійсно тривала 1 тиждень. За що ще раз перепрошуємо!
Дякуємо за ваше звернення, ми працюємо для Вас!