Андрій Колодяжний Отзыв написан 2 марта, 2023 год104 просмотра
Блок безперебійного живлення - інвертор MUST EP20-1000 PRO купив у лютому 2023 року в Інтернет-магазині "Своя енергія" (https://svoya-energy.com.ua). Чекав цей пристрій з листопаду 2022 року. Цей магазин, не дивлячись на звільнення від сплати митних платежів, яке введено Постановою КМУ на блоки безперебійного живлення у цей важкий час для населення, все одно продав цей пристрій за завищеною ціною. Вже через декілька днів ціну було знижено на 10%, можливо через реальні ціни в інших магазинах, де з'явився аналогічний товар. Через 2 тижні користування пристрій вийшов з ладу - вхід 220 В перестав працювати. У результаті, пристрій працює тільки від підключеного до нього акумулятора, який повинний бути заряджений від іншого зарядного пристрою. З самого початку пристрій дуже сильно грівся, навіть без навантаження. Також, пристрій видає постійний гул, що не особливо критично, але вказує на неякісні деталі. Таким чином, придбано неякісний пристрій за завищеною ціною. Телефон Сервісу магазина ніколи не відповідає, але через довгі потуги вдалося зв'язатися через відділ продажу з фахівцем магазину, який відповідає за гарантійне обслуговування. За його рішенням, пристрій було відправлено до Сервісу для ремонту. Але вже минув тиждень, а будь-якої інформації щодо долі пристрою так і немає, додзвонитися неможливо. Рекомендувати придбання вказаної моделі не можу. Особливо не рекомендую купувати в Інтернет-магазині "Своя енергія" через дуже неякісний сервіс.
Достоинства:
Гарний зовнішній вигляд пристрою.
Пристрою вдалося пропрацювати 2 тижні.
Недостатки:
Неякісне обслуговування Інтернет-магазину "Своя енергія", де продано неякісний пристрій за завищеною ціною й до теперішнього часу відсутні дії з боку Сервісу магазина з гарантійного обслуговування.
Пане Андрій, дякую за ваш відгук та інтерес до нашої компанії. Ми стурбовані негативним досвідом, який ви отримали після придбання товару в нашому магазині, тому хочемо дати деякі пояснення.
З приводу ціноутворення повинен зазначити, що партії товарів, які приходять на наш склад з моменту замовлення проходять шлях довжиною від 4 місяців. Тому ціноутворення партії товару, з якої був придбаний інвертор створювалось без урахування постанови, тому що її умови ще не діяли. Коли ж на складі з'явилась наступна партія з урахуванням нових умов - вартість була знижена. До того ж звісно Ви, як людина яка вміє рахувати, я впевнений, обрала найкращі для себе умови придбання товару, а ми ніяким чином не могли змусити вас зробити вибір на нашу користь.
З приводу гулу пристрою при роботі - дійсно, його вентилятори, які є частиною системи активного охолодження, виробляють шум при роботі, але в рамках вказаних в специфікації меж. Наявність активного охолодження є ознакою якісного товару, до того ж для пристрою з током заряду до 30 ампер це є фізично необхідним компонентом безпеки. Тому пристрій є якісним та безпечним, що доведено досвідом 8 років продажів таких та йому подібних ДБЖ фірми MUST.
З приводу якості сервісного ремонту мушу погодитись, що інколи важко зв'язатись з інженером тому що він взмозі приділяти увагу тільки одній людині одночасно. В той час був аномальній попит з відомих причин, тому ми фіксували всі звернення та інженер згодом зв'язувався зі всіма бажаючими самостійно.
Ми постійно працюємо над підвищенням якості та швидкості обслуговування та вдячні вам за відгук, який допоможе нам стати краще.
Дуже поганий сервіс в Інтернет-магазині "Своя енергія" - Отзывы об Интернет-магазин "Своя Энергия"
Цей магазин, не дивлячись на звільнення від сплати митних платежів, яке введено Постановою КМУ на блоки безперебійного живлення у цей важкий час для населення, все одно продав цей пристрій за завищеною ціною. Вже через декілька днів ціну було знижено на 10%, можливо через реальні ціни в інших магазинах, де з'явився аналогічний товар.
Через 2 тижні користування пристрій вийшов з ладу - вхід 220 В перестав працювати. У результаті, пристрій працює тільки від підключеного до нього акумулятора, який повинний бути заряджений від іншого зарядного пристрою.
З самого початку пристрій дуже сильно грівся, навіть без навантаження. Також, пристрій видає постійний гул, що не особливо критично, але вказує на неякісні деталі.
Таким чином, придбано неякісний пристрій за завищеною ціною.
Телефон Сервісу магазина ніколи не відповідає, але через довгі потуги вдалося зв'язатися через відділ продажу з фахівцем магазину, який відповідає за гарантійне обслуговування.
За його рішенням, пристрій було відправлено до Сервісу для ремонту. Але вже минув тиждень, а будь-якої інформації щодо долі пристрою так і немає, додзвонитися неможливо.
Рекомендувати придбання вказаної моделі не можу.
Особливо не рекомендую купувати в Інтернет-магазині "Своя енергія" через дуже неякісний сервіс.
отзыв
Комментарии к отзыву
З приводу ціноутворення повинен зазначити, що партії товарів, які приходять на наш склад з моменту замовлення проходять шлях довжиною від 4 місяців. Тому ціноутворення партії товару, з якої був придбаний інвертор створювалось без урахування постанови, тому що її умови ще не діяли. Коли ж на складі з'явилась наступна партія з урахуванням нових умов - вартість була знижена. До того ж звісно Ви, як людина яка вміє рахувати, я впевнений, обрала найкращі для себе умови придбання товару, а ми ніяким чином не могли змусити вас зробити вибір на нашу користь.
З приводу гулу пристрою при роботі - дійсно, його вентилятори, які є частиною системи активного охолодження, виробляють шум при роботі, але в рамках вказаних в специфікації меж. Наявність активного охолодження є ознакою якісного товару, до того ж для пристрою з током заряду до 30 ампер це є фізично необхідним компонентом безпеки. Тому пристрій є якісним та безпечним, що доведено досвідом 8 років продажів таких та йому подібних ДБЖ фірми MUST.
З приводу якості сервісного ремонту мушу погодитись, що інколи важко зв'язатись з інженером тому що він взмозі приділяти увагу тільки одній людині одночасно. В той час був аномальній попит з відомих причин, тому ми фіксували всі звернення та інженер згодом зв'язувався зі всіма бажаючими самостійно.
Ми постійно працюємо над підвищенням якості та швидкості обслуговування та вдячні вам за відгук, який допоможе нам стати краще.