При моей реальной переплате, показания счетчика не признают, самовольно задним числом подорисовывали по 900 кВт нереальных объемов потребления каждый месяц с конца прошлого года! На мои многочисленные звонки, письменные заявления на электронные адреса, в мессенджеры на ФБ никак не реагируют и игнорят, переплату не признают, продолжают насчитывать по 900кВт. Киевводоканал и КТЭ поблагодарили за возникшие переплаты и признали их, хоть... Читать отзыв При моей реальной переплате, показания счетчика не признают, самовольно задним числом подорисовывали по 900 кВт нереальных объемов потребления каждый месяц с конца прошлого года! На мои многочисленные звонки, письменные заявления на электронные адреса, в мессенджеры на ФБ никак не реагируют и игнорят, переплату не признают, продолжают насчитывать по 900кВт. Киевводоканал и КТЭ поблагодарили за возникшие переплаты и признали их, хоть тоже монополисты. И только ДТЭК вместо благодарности задними числами дорисовывает долги...Мерзкая контора, воры, чтоб вам всем эти нагло украденные деньги поперек горла встали!
Ігнорують заявку на підключення вже три роки без жодних пояснень. Зате є "рішали", за допомогою яких спритні ділки все оформили на свої недобудови поруч. От так ось воно і працює. Смерди можуть і почекати.
Дуже погана компанія! Треба міняти поставщика. Сутки без світла бучанський район. Мали включити у 20.00,у 8.00 виключили. Потом давали світло по 1хв,потом написали шо включать у 5.00 ранку. За шо ми гроші платим?
Це просто знущання над людьми. З 20.06 я не можу переоформити договір, некоректна передача показників постачальнику, один оператор каже подавати показники так, інший по іншому, третій по третьому. В результаті я маю рахунок в 2 раза більше спожитого! Купу часу витрачаю на телефонні дзвінки, листи, заяви! Некомпетентні працівники які працюють там тільки через бронь, аби сидіти на сраці рівно
Зв'язатися неможливо, коли чекаєш відповідь від оператора, дзвінок просто скидають, викликали працівників на підключення світла, вони приїхали, сказали, що там чогось бракує, і поїхали, бо типу немогли зі мною зв' язатися, хоча ніхто не дзвонив. Сплатила майже 3000 грн за роботу яку не виконали. Передзвонили на наступний день і сказали йти в або в ЖЕК, або шукайте електрика який вам... Читать отзыв Зв'язатися неможливо, коли чекаєш відповідь від оператора, дзвінок просто скидають, викликали працівників на підключення світла, вони приїхали, сказали, що там чогось бракує, і поїхали, бо типу немогли зі мною зв' язатися, хоча ніхто не дзвонив. Сплатила майже 3000 грн за роботу яку не виконали. Передзвонили на наступний день і сказали йти в або в ЖЕК, або шукайте електрика який вам це зробить 🤬
Скарга на бездіяльність та введення в оману клієнта з боку компанії DTEK Шановні представники компанії DTEK! Звертаюся до вас із глибоким обуренням та розчаруванням з приводу ситуації, яка склалася після мого звернення щодо перенесення електролічильника в інше місце. Я офіційно замовила цю послугу та відразу на наступний день після звернення здійснила оплату. Невдовзі після цього отримала повідомлення з підтвердженням дати... Читать отзыв Скарга на бездіяльність та введення в оману клієнта з боку компанії DTEK
Шановні представники компанії DTEK!
Звертаюся до вас із глибоким обуренням та розчаруванням з приводу ситуації, яка склалася після мого звернення щодо перенесення електролічильника в інше місце.
Я офіційно замовила цю послугу та відразу на наступний день після звернення здійснила оплату. Невдовзі після цього отримала повідомлення з підтвердженням дати виконання робіт. У зазначений день я забезпечила доступ до обладнання та очікувала на приїзд фахівців.
Проте жоден представник DTEK не прибув, жодного попередження або пояснення не було надано. У телефонному режимі оператор повідомила мені, що нібито я самостійно змінила дату виконання робіт, що є абсолютною неправдою. Я не здійснювала жодних змін, оскільки мені критично важливо було якнайшвидше перенести лічильник — він розташований у незручному місці, і це створює значні побутові труднощі.
Фактично компанія безпідставно переклала провину на клієнта, що є проявом непрофесійності та порушенням базових стандартів обслуговування.
Вимагаю:
Провести внутрішнє розслідування щодо неправдивої інформації про зміну дати.
Оперативно здійснити перенесення лічильника, за яке вже сплачено.
Надати письмове пояснення причин зриву домовленостей.
У разі повторної відмови чи затримки — залишаю за собою право:
Звернутися до контролюючих органів та правозахисних структур;
Опублікувати повну хронологію ситуації у соціальних мережах та медіа;
Вимагати компенсацію за витрачений час, нерви та порушення зобов’язань.
Сподіваюся на вашу відповідальність та належне реагування на ситуацію.
З повагою, Тесля Тамара вул. Грушевського Село Дзвінкове, Київська обл.)
Достоинства:
реквізити на Оплату були відправлені на слідуючий день! Сплачено в деньнадання реквізитів!
Ужасная компания,где люди часами сидят в очереди,и ждут работников ,которых нет на месте,никакого персонального отношения к клиентам,не разбираются в заданном вопросе,и не решают проблемы
Доброго дня. Замовила зміну лічильника. Проплатила.наступного дня получила повідомлення, що на 03.04. Буде зміна лічильника. І ось сьогодні 03.04 ніхто так і не прийшов. Я передзвонила оператору, на що вона сказала, що я змінила дату па 11.04. Насправді, мені не має сенсу змінювати дату, тому що мій лічильний несправний і він намотує більше ніж ми витрачаємо. Що більше всього... Читать отзыв Доброго дня. Замовила зміну лічильника. Проплатила.наступного дня получила повідомлення, що на 03.04. Буде зміна лічильника. І ось сьогодні 03.04 ніхто так і не прийшов. Я передзвонила оператору, на що вона сказала, що я змінила дату па 11.04. Насправді, мені не має сенсу змінювати дату, тому що мій лічильний несправний і він намотує більше ніж ми витрачаємо. Що більше всього мене обурило, що вони сказали, що я змінила дату перестановки лічильника сама!!який дурдом !! Якщо 11.04 ви не зміните мені лічильник - я прийду до вас з великим скандалом!! І все зафіксую і зроблю вам рекламу !!! На просторах інтернету!!!
Дякую за обслуговування Тетяну Ричагову, дійсно класний фахівець, витримки якої можна позаздрити. Не дивлячись на велику чергу та нервових клієнтів всю свою роботу зробила вчасно та бездоганно. Щиро дякую!
Мабудь немає у країні такого жахливого ставлення до своїх клієнтів у будь якої Компанії в Украіні. Вони користуються своєю монополією. І це дуже чітко видно. Вони розуміють, що споживачам більше нема куди звертатись, що на ринку елекроенергії тільки вони - і це жахливо. Сумно що держава дає можливість такої монополіі. ОБЕРЕЖНО! ДТЕК - ЦЕ ЖАХ!
Дуже незадоволена роботою цієї компанії, спершу наобіцяли що на протязі 10 днів замінять лічильник, дуже все ввічливо і привітно було. А коли я купила у них лічильник вся ввічливість закінчилась. Поставили мені дату заміни, яка мені не підходить, бо це Різдво і я хотіла поїхати у цей день з міста, я три тижні звонила і просила перенести на БУДЬ ЯКУ... Читать отзыв Дуже незадоволена роботою цієї компанії, спершу наобіцяли що на протязі 10 днів замінять лічильник, дуже все ввічливо і привітно було. А коли я купила у них лічильник вся ввічливість закінчилась. Поставили мені дату заміни, яка мені не підходить, бо це Різдво і я хотіла поїхати у цей день з міста, я три тижні звонила і просила перенести на БУДЬ ЯКУ іншу дату, але мені відповіли, що це неможливо!!! Як так? Жодного іншого дня немає?? А потім попросили оцінити обслуговування, я оцінила звичайно негативно, після чого мені зателефонували і з претензією запитували чому я незадоволена. Я не задоволена що на Різдво замість того, щоб їхати в церкву з дітьми, я сиділа і чекала майстра, який так і не приїхав.
Процвітає таке собі "культурне хамство" !!!!! На рецепції співробітниця не дозволила взяти талон до фахівця завіривши, що сама може дати відповідь і при цьому жодного питання не вирішила. Була свідком розмови з відвідувачами, що стояли у черзі попереду мене, яких теж культурно послали кудись... ЖАХ !! Одна зірочка від мене лише за те, що направила в "Ясно" де навпаки приділили... Читать отзыв Процвітає таке собі "культурне хамство" !!!!! На рецепції співробітниця не дозволила взяти талон до фахівця завіривши, що сама може дати відповідь і при цьому жодного питання не вирішила. Була свідком розмови з відвідувачами, що стояли у черзі попереду мене, яких теж культурно послали кудись... ЖАХ !! Одна зірочка від мене лише за те, що направила в "Ясно" де навпаки приділили мені достатньо уваги, коректно і у повному обсязі відповіли на всі мої питання. В результаті чого я навіть придбала у них двухфозний лічильник.
Два відділення на столицю,велике місто Київ.Це жах.Велика кількість людей,нічого ніхто зі спеціалістів не знає.Чітко нічого ніхто не пояснить.Це хтось поставить крапку в цьому питанні,в когось не витримають нерви.Немислимо щоб таке було,треба або геть цю контору ліквідувати з ринку назавжди .Роблять замкнуте коло для людей,без виходу.4 години часу,майже без результатів.
Четверта група Київ постійно вимикають світло ввечорі!!! Кожен день ввечорі немає світла!!! Графіки складені так, що світла немає і зранку і ввечорі з 16.00 до 20.00, наступного дня з 19.00 до 22.00, наступного дня з 20.00 до 23.00. Це жах!!! Зранку теж саме!!! Чому так??? Для одних все, а для інших нічого!!! Люди бачать цю несправедливість і це бидлотство! Читать отзыв Четверта група Київ постійно вимикають світло ввечорі!!! Кожен день ввечорі немає світла!!! Графіки складені так, що світла немає і зранку і ввечорі з 16.00 до 20.00, наступного дня з 19.00 до 22.00, наступного дня з 20.00 до 23.00. Це жах!!! Зранку теж саме!!! Чому так??? Для одних все, а для інших нічого!!! Люди бачать цю несправедливість і це бидлотство! Четверта група Київ постійно вимикають світло ввечорі!!! Кожен день ввечорі немає світла!!! Графіки складені так, що світла немає і зранку і ввечорі з 16.00 до 20.00, наступного дня з 19.00 до 22.00, наступного дня з 20.00 до 23.00. Це жах!!! Зранку теж саме!!! Чому так??? Для одних все, а для інших нічого!!! Люди бачать цю несправедливість і це бидлотство!
ДТЕК, це нормально що всі люди мучаться з-за вас? Я не розумію графіки, ви кожні 30 хвилин їх міняєте. Увімкнути повинні були в 20 годин, перевіряю графіки, і вони змінилися до 22, це нормально?
Київ.Після перевірки лічильника в коридорі, пані вирішила, що звичайна лампочка з тему, яка була прікріплена до дверці на поверсі їй дуже знадобиться і тихо поцупила собі у карман. Ганьба їй. Бережіть свої речі, а то наступним може стати коврик біля дверей
Стаб.відключення це велике шахрайство,в нашому селі Яблунівка фастівська.вимкнули світло,а рядом в селі світло є вся вулиця освітлюється як новорічна ялинка то питання яка це економия що ми сидимо без світла.
21.11.2024 - Перша група....відключення світла на 7 годин, потім дали 2 години, теперь відключили на 4 години - це по вашому нормальне та справедливе ставлення??!!!! Чому я обурена ? Все просто! Чомусь у всіх групах максимально 6 годин без світла, з перервами, чи тільки на 3 години відключення - де адекватність...
Допис вдячності.
наглые воры!
Суцільна корупція!
Самий поганий поставщик світла.
Знущання над людьми
Некомпетентні працівники які працюють там тільки через бронь, аби сидіти на сраці рівно
Жахливе ставлення до клієнтів
Шановні представники компанії DTEK!( Перенос Лічильника Грушевського Село Дзвінкове, Київська обл.)
Шановні представники компанії DTEK!
Звертаюся до вас із глибоким обуренням та розчаруванням з приводу ситуації, яка склалася після мого звернення щодо перенесення електролічильника в інше місце.
Я офіційно замовила цю послугу та відразу на наступний день після звернення здійснила оплату. Невдовзі після цього отримала повідомлення з підтвердженням дати... Читать отзыв Скарга на бездіяльність та введення в оману клієнта з боку компанії DTEK
Шановні представники компанії DTEK!
Звертаюся до вас із глибоким обуренням та розчаруванням з приводу ситуації, яка склалася після мого звернення щодо перенесення електролічильника в інше місце.
Я офіційно замовила цю послугу та відразу на наступний день після звернення здійснила оплату. Невдовзі після цього отримала повідомлення з підтвердженням дати виконання робіт. У зазначений день я забезпечила доступ до обладнання та очікувала на приїзд фахівців.
Проте жоден представник DTEK не прибув, жодного попередження або пояснення не було надано. У телефонному режимі оператор повідомила мені, що нібито я самостійно змінила дату виконання робіт, що є абсолютною неправдою. Я не здійснювала жодних змін, оскільки мені критично важливо було якнайшвидше перенести лічильник — він розташований у незручному місці, і це створює значні побутові труднощі.
Фактично компанія безпідставно переклала провину на клієнта, що є проявом непрофесійності та порушенням базових стандартів обслуговування.
Вимагаю:
Провести внутрішнє розслідування щодо неправдивої інформації про зміну дати.
Оперативно здійснити перенесення лічильника, за яке вже сплачено.
Надати письмове пояснення причин зриву домовленостей.
У разі повторної відмови чи затримки — залишаю за собою право:
Звернутися до контролюючих органів та правозахисних структур;
Опублікувати повну хронологію ситуації у соціальних мережах та медіа;
Вимагати компенсацію за витрачений час, нерви та порушення зобов’язань.
Сподіваюся на вашу відповідальність та належне реагування на ситуацію.
З повагою, Тесля Тамара вул. Грушевського Село Дзвінкове, Київська обл.)
Безразличие к клиентам
Брехуни!дуже погано
Тетяна Ричагова класний фахівець
Ужастное качество
Жахливе ставлення до клієнтів.
Сумно що держава дає можливість такої монополіі.
ОБЕРЕЖНО!
ДТЕК - ЦЕ ЖАХ!
Ставлення до користувачів жахливе
дуже не задоволена
На рецепції співробітниця не дозволила взяти талон до фахівця завіривши, що сама може дати відповідь і при цьому жодного питання не вирішила.
Була свідком розмови з відвідувачами, що стояли у черзі попереду мене, яких теж культурно послали кудись...
ЖАХ !!
Одна зірочка від мене лише за те, що направила в "Ясно" де навпаки приділили... Читать отзыв Процвітає таке собі "культурне хамство" !!!!!
На рецепції співробітниця не дозволила взяти талон до фахівця завіривши, що сама може дати відповідь і при цьому жодного питання не вирішила.
Була свідком розмови з відвідувачами, що стояли у черзі попереду мене, яких теж культурно послали кудись...
ЖАХ !!
Одна зірочка від мене лише за те, що направила в "Ясно" де навпаки приділили мені достатньо уваги, коректно і у повному обсязі відповіли на всі мої питання. В результаті чого я навіть придбала у них двухфозний лічильник.
Нище нуля,мінус 100
Четверта група Київ постійно вимикають світло ввечорі!!! Кожен день ввечорі немає світла!!! Графіки
Кожен день ввечорі немає світла!!! Графіки складені так, що світла немає і зранку і ввечорі з 16.00 до 20.00,
наступного дня з 19.00 до 22.00,
наступного дня з 20.00 до 23.00.
Це жах!!! Зранку теж саме!!!
Чому так??? Для одних все, а для інших нічого!!! Люди бачать цю несправедливість і це бидлотство!
Читать отзыв Четверта група Київ постійно вимикають світло ввечорі!!!
Кожен день ввечорі немає світла!!! Графіки складені так, що світла немає і зранку і ввечорі з 16.00 до 20.00,
наступного дня з 19.00 до 22.00,
наступного дня з 20.00 до 23.00.
Це жах!!! Зранку теж саме!!!
Чому так??? Для одних все, а для інших нічого!!! Люди бачать цю несправедливість і це бидлотство!
Четверта група Київ постійно вимикають світло ввечорі!!!
Кожен день ввечорі немає світла!!! Графіки складені так, що світла немає і зранку і ввечорі з 16.00 до 20.00,
наступного дня з 19.00 до 22.00,
наступного дня з 20.00 до 23.00.
Це жах!!! Зранку теж саме!!!
Чому так??? Для одних все, а для інших нічого!!! Люди бачать цю несправедливість і це бидлотство!
Зміна графіку
Волоцюги/обідранці (крадуть китайські лампочки)
Брехня з економією.
Неадекватна праця