Олександр Отзыв написан 8 марта, 2024 год5 просмотров
Зробив замовлення 7 березня з доставкою на 8 березня з 9-00 до 15-00. Замовлення не приїхало, передзвонив 16-00, сказали : вам передзвонить менеджер з Чернівців через декілька хвилин..... знову тиша. Звоню вже о 20 годині, менеджер колл. центру переключає на чернівці, трубки не беруть. Дзвоню знову на 0800 308353, прошу скасувати замовлення та повернути кошти, кажуть мы передамо інформацію менеджеру, сьогодні або завтра звьяжеться, добре. Дзвонить курьер, везу доставку . Короче коли попросив повернути кошти, щось почали робити. Квіти привезли о 22-05. Дуже негативні емоції від компанії та тих людей, хто на телефонах. Не рекомендую однозначно.
Нам щиро шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми розуміємо, що очікування замовлення у визначений час, а тим більше на таку важливу дату, є критично важливим. Ми обов’язково розберемося з цим випадком та передамо ваш відгук керівництву для подальшого опрацювання.
Просимо вибачення за незручності та дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Це допомагає нам ставати кращими. Якщо у вас залишилися невирішені питання, будь ласка, напишіть нам у особисті повідомлення – ми готові допомогти.
Замовлення квітів - Отзывы о Доставка цветов UFL
Дуже негативні емоції від компанії та тих людей, хто на телефонах. Не рекомендую однозначно.
отзыв
Комментарии к отзыву
Нам щиро шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Ми розуміємо, що очікування замовлення у визначений час, а тим більше на таку важливу дату, є критично важливим. Ми обов’язково розберемося з цим випадком та передамо ваш відгук керівництву для подальшого опрацювання.
Просимо вибачення за незручності та дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Це допомагає нам ставати кращими. Якщо у вас залишилися невирішені питання, будь ласка, напишіть нам у особисті повідомлення – ми готові допомогти.
З повагою, UFL