Якби могла поставити мінус-то так і б зробила!Їжджу кожного місяця в Україну-жодного разу не приїхали вчасно.Водії хамлять по-чорному.Можуть навіть не попередити про затримку рейсу.Цього разу-вишенька на торті:мало того ,що затримуються більше,ніж на 3 години.Так ще й не повідомили,що кіцеву зупинку змінено.Я купила квиток до Івано-Франківська,так мене поставили перед фактом,що за цим квитком я доїду тільки до Стрия якби не передзвонила,то... Читать отзыв Якби могла поставити мінус-то так і б зробила!Їжджу кожного місяця в Україну-жодного разу не приїхали вчасно.Водії хамлять по-чорному.Можуть навіть не попередити про затримку рейсу.Цього разу-вишенька на торті:мало того ,що затримуються більше,ніж на 3 години.Так ще й не повідомили,що кіцеву зупинку змінено.Я купила квиток до Івано-Франківська,так мене поставили перед фактом,що за цим квитком я доїду тільки до Стрия якби не передзвонила,то навіть не знала б про цю зміну!Інформація надається частково,а ті нюанси,в яких не праві-вони озвучують тільки усно!Ціну квитка не змінили і як мені добиратись-то вже мої проблеми!Пересадки-то вже окрема поема.
Оставляем предварительный отзыв с оценкой 1 ! если было бы минус указали бы минус . Очень очень плохая услуга начиная от водителя в продолжении общения с операторами из четырёх номеров телефонов дозвониться можно только на один переписка с специалистами и ожидания месяц ответа на жалобу которая была расписана во всех подробностях оставляем предварительный отзыв ,,единица,,
Достоинства:
Не оказалось ни одного плюса
Недостатки:
Водитель ! операторы горячей !линии специалисты в чатах ! Время рассмотрения жалоб !
Рейс Краків(аеропорт)-Львів.13.09.Автобус мав бути 01-40 ночі.Купляла через Bla-bla car.Купила квиток,задзвонила водію за 1,5 години та уточнила чи не запізнюється і де саме його чекати.В 1-50 я побачила автобус за 10 м від себе,схопила чемодан і рушила до автобуса..Але побачила,шо в нього забігли 2 жінок і автобус рушив!То все тривало 2-3 хвилини!Дзвоню негайно по тому самому номеру-ігнор!І я бачу лише... Читать отзыв Рейс Краків(аеропорт)-Львів.13.09.Автобус мав бути 01-40 ночі.Купляла через Bla-bla car.Купила квиток,задзвонила водію за 1,5 години та уточнила чи не запізнюється і де саме його чекати.В 1-50 я побачила автобус за 10 м від себе,схопила чемодан і рушила до автобуса..Але побачила,шо в нього забігли 2 жінок і автобус рушив!То все тривало 2-3 хвилини!Дзвоню негайно по тому самому номеру-ігнор!І я бачу лише хвіст автобуса!!!Дзвоню далі(десь 10-15раз)!Так само ігнор!!!Ні грошей ,ні автобуса..Розпач в 2 ночі залишили в веропорту!!!
Билет Днепр Вена. Очень хороший автобус, отличная цена, водители абсолютно нормальные. Да, функции "тамады" не выполняют, типа: сейчас мы подъезжает к... но работают чётко, на все вопросы отвечают. Очень довольна поездкой. На таможне ждали 10 часов, но это не вина перевозчика, приехали на несколько часов позже плана. Перевозчика рекомендую.
Хочу розповісти про поїздку автобусом компанії DMD груп за маршрутом Краків Львів (рейс Ліберець Рахів), яка відбулася 4 серпня. За розкладом рейс мав бути о 1.45. O 1.14 прийшло повідомлення, що рейс з Кракова затримується і буде о 6.00-6.30. Деякі пасажири отримали такі ж повідомлення, частина не мала жодної інформації. Вони дзвонили до диспетчерів, щоб дізнатись... Читать отзыв Хочу розповісти про поїздку автобусом компанії DMD груп за маршрутом Краків Львів (рейс Ліберець Рахів), яка відбулася 4 серпня. За розкладом рейс мав бути о 1.45. O 1.14 прийшло повідомлення, що рейс з Кракова затримується і буде о 6.00-6.30. Деякі пасажири отримали такі ж повідомлення, частина не мала жодної інформації. Вони дзвонили до диспетчерів, щоб дізнатись про причини затримки рейсу. На що отримували відповідь, якщо не має повідомлення про зміну часу відправлення , то автобус буде. Далі з запізненням приїхав перший автобус, водій зачитав імʼя пасажира, який поїде цим автобусом. Решта сказав чекати, бо буде інший автобус. Другий автобус приїхав приблизно за годину і по такій схемі взяв ще кілька пасажирів, так як вільних місць більше не було. Решта пасажирів залишилися чекати далі. Я не розумію як може приїхати автобус і не взяти людей з квитками на куплений рейс. Як на мене це не просто затримка рейсу, так як два автобуси були, хоча з запізненням. але пасажирів з квитками не брали, бо не було вільних місць.
Рейс Київ - Відень, 21.08.2025 Є таке поняття "не пощастило". Не пощастило потрапити на цей рейс. Звичайно, більше не оберу. Водіям хочу нагадати, що вони просто водії, які здійснюють перевезення людей за кордон. Не худобу (переважно закарпатці водії), а людей. Це робота, яка не потребує вищої освіти, але вона потребує ввічливості і толерантності. Сподіваюся, ви знаєте ці слова. Маю надію,... Читать отзыв Рейс Київ - Відень, 21.08.2025 Є таке поняття "не пощастило". Не пощастило потрапити на цей рейс. Звичайно, більше не оберу. Водіям хочу нагадати, що вони просто водії, які здійснюють перевезення людей за кордон. Не худобу (переважно закарпатці водії), а людей. Це робота, яка не потребує вищої освіти, але вона потребує ввічливості і толерантності. Сподіваюся, ви знаєте ці слова. Маю надію, що сьогоднішні "герої" отримають догану.
Перший раз їхала цим перевізником, не мала ніяких сподівань, але була розчарована. Поїздка бронювалась через сайт перевізника Павлюк, але на вокзалі у Львові проінформували, що на автобусі буде написано «DMD».. ну і окей, думала я. Автобус запізнився на 10 хвилин, ще 40 хвилин ми незрозуміло кого чекали, затримуючись. Перевізник не повідомляє про чіткий час прибуття через кордон, але, на жаль,... Читать отзыв Перший раз їхала цим перевізником, не мала ніяких сподівань, але була розчарована. Поїздка бронювалась через сайт перевізника Павлюк, але на вокзалі у Львові проінформували, що на автобусі буде написано «DMD».. ну і окей, думала я. Автобус запізнився на 10 хвилин, ще 40 хвилин ми незрозуміло кого чекали, затримуючись. Перевізник не повідомляє про чіткий час прибуття через кордон, але, на жаль, перевізник не повідомляю 3 абсолютно непотрібні зупинки по 20-30 хвилин. Після цього стало зрозуміло чому зі Львова до Братислави дорога триває 20 годин. На кордоні простояли 7 годин, але звісно, що він не залежить від автобуса і водіїв, але, на мою думку, зупинки по 30 хвилин, можна було скоротити до 15 і більш оперативніше запускати нових людей до автобусу і не чекати на когось «особливого»/ «особливу» якщо той/та запізнюється. Абсолютно незадоволена, втомлена і розчарована.
Якось довелося випадково їхати цим перевізником нас пересадили у Львові з іншого автобуса. Поїздка начебто і нічого і туалет працював в температура комфортна але "приколи' почалися вкінці поїздки коли нас висадили не доїзджаючи до Острави просто на трасі звідки треба добиратися тільки на таксі добре що порались добрі люди які підвезли на власному авто. Але це ще не все... Читать отзыв Якось довелося випадково їхати цим перевізником нас пересадили у Львові з іншого автобуса. Поїздка начебто і нічого і туалет працював в температура комфортна але "приколи' почалися вкінці поїздки коли нас висадили не доїзджаючи до Острави просто на трасі звідки треба добиратися тільки на таксі добре що порались добрі люди які підвезли на власному авто. Але це ще не все вишенькою на торті було те що чиюсь валізу залишили просто неба і поїхали , знову ж таки дякуючи добрим людям валізу віднесли на заправку. Цікаво чи все таки знайшов хазяїн свої речі.
Я думала, що стільки негативних відгуків зазвичай пишуть боти, але тут я погоджуюсь з усіма негативними відгуками. Рейси запізнюються нереально, судячи по відгукам зрозуміло, що це так кожного разу. Місця кажуть на угад, через що втомлені пасажири скандалять. Холодно. При затримці, через яку половина людей запізнилась на потяг, зупинка на заправці мізерна. Якщо не хочете, щоб така кількість стояла на... Читать отзыв Я думала, що стільки негативних відгуків зазвичай пишуть боти, але тут я погоджуюсь з усіма негативними відгуками. Рейси запізнюються нереально, судячи по відгукам зрозуміло, що це так кожного разу. Місця кажуть на угад, через що втомлені пасажири скандалять. Холодно. При затримці, через яку половина людей запізнилась на потяг, зупинка на заправці мізерна. Якщо не хочете, щоб така кількість стояла на заправці, то може треба купувати воду в салон?! (До компанії)
Єдине що радує - туалет. Нормальний, чистий, хоч і маленький. Коротше, я в а(х)уте
Добрий день. Їхали з сестрою з Кракова в стрий 2 тижні тому,рейс Ліберець-Рахів. Автобус мав прибути о 1.45 ночі. Я зателефонувала до диспетчера,щоб уточнити чи автобус приїде без затримок,де мені сказали,що автобус затримується на 20 хв. Ці 20 хвилин - це 7 ГОДИН!!! Я мільйон разів дзвонила на всі можливі контакти компаніі,але ,звичайно,всі благополучно спали,бо що ж їм ще залишається... Читать отзыв Добрий день. Їхали з сестрою з Кракова в стрий 2 тижні тому,рейс Ліберець-Рахів. Автобус мав прибути о 1.45 ночі. Я зателефонувала до диспетчера,щоб уточнити чи автобус приїде без затримок,де мені сказали,що автобус затримується на 20 хв. Ці 20 хвилин - це 7 ГОДИН!!! Я мільйон разів дзвонила на всі можливі контакти компаніі,але ,звичайно,всі благополучно спали,бо що ж їм ще залишається робити. На ранок вони почали дзвонити і питати чи ми їдемо, без пояснень, з жахливим тоном,хамством просто спілкуватись, це де таке заведено????? Комунікація з пасажирами просто жах,щоб не говорити іншими словами. Думаю,що це таке не вперше,але перегляньте ваше ставлення до пасажирів,бо хто захоче їздити ?
Їхали від Хуста до Ужгорода Автобус запізнився на годину, а по приїзду водії повідомили що не беруть людей, які купили квитки онлайн не беруться на борт. Просто так. Касирка вокзалу якось вмовила нас прийняти стоя, але через затримки і сварки на кожній зупинці ми запізнились на потяг Із такого перевізника більше проблем і нервів ніж користі
Доброго дня! Шановне керівництво цим листом я висловлюю своє глибоке невдоволення та подаю офіційну скаргу на необґрунтовану зміну часу рейсу автобуса. Купували квитки на 22:15, рейс необґрунтовано перенесли на 01:30, хоча і на цей час автобус запізнився. Це жах, автобусна станція вночі не працює, очікували на автобус на вулиці більше 2 годин. Погодні умови були несприятливими, оскільки було холодно, що... Читать отзыв Доброго дня!
Шановне керівництво цим листом я висловлюю своє глибоке невдоволення та подаю офіційну скаргу на необґрунтовану зміну часу рейсу автобуса.
Купували квитки на 22:15, рейс необґрунтовано перенесли на 01:30, хоча і на цей час автобус запізнився. Це жах, автобусна станція вночі не працює, очікували на автобус на вулиці більше 2 годин. Погодні умови були несприятливими, оскільки було холодно, що призвело до значного дискомфорту та потенційного ризику для мого здоров'я. В автобусі потрібно шукати собі місце, водій в цьому не допомагає, місце між сидінням максимально вузьке і на зручне. Я вважаю, що така неорганізованість та зневажливе ставлення до пасажирів є неприпустимим порушенням умов надання послуг перевезення. Я вимагаю провести ретельне розслідування цієї ситуації та вжити відповідних заходів для запобігання подібним інцидентам у майбутньому. Прошу надати мені офіційну відповідь щодо результатів розгляду моєї скарги та вжитих заходів. Я також вважаю, що маю право на компенсацію за завдані незручності та тривале очікування в несприятливих погодних умовах.
Жахливий перевізник. Їхала з Будапешту до Івано-Франківська запізнився на 4 год., продають квитки на рейс на 22 год, а насправді в розкладі на вокзалі в Будапешті у розкладі 01.30 . Їде з пересадками. В Ужгороді сказали вийти і чекати інший автобус, який був аж за годину. Потім сказали їхати до Львова і знову пересідати на інший автобус. Але передумали і... Читать отзыв Жахливий перевізник. Їхала з Будапешту до Івано-Франківська запізнився на 4 год., продають квитки на рейс на 22 год, а насправді в розкладі на вокзалі в Будапешті у розкладі 01.30 . Їде з пересадками. В Ужгороді сказали вийти і чекати інший автобус, який був аж за годину. Потім сказали їхати до Львова і знову пересідати на інший автобус. Але передумали і у Стрию сказали виходити і звʼязуватися з перевізником, щоб хтось забрав. Повний жах . Не знаю чим закінчилася у інших пасажирів поїздка, але зі Стрия ми вже добиралися машиною, хоча квиток був оплачений до Івано-Франківська.
Не рекомендую міжнародні перевізки від компанії DMD Group.При купівлі квитка не попереджають про маршрут , тобто ,про пересадку і через які краіни буде поіздка.І ще одне!Неввічливі водії!Одна із гірших поїздок.
НІВЯКОМУ РАЗІ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦЬОГО ПЕРЕВІЗНИКА. Бережіть своє життя!!! Купувала квиток мамі зі Львова до Чехії. Уточнювала за наявність туалету в автобусі у менеджерів - сказали ТАК ЗВИЧАЙНО Є! бо мамі за станом здоров я це було важливо. Туалету не було як ви здогадались… В цілому поїздка була дуже стресовою , бо водії хами, нічого спитати не можна ( а... Читать отзыв НІВЯКОМУ РАЗІ НЕ РЕКОМЕНДУЮ ЦЬОГО ПЕРЕВІЗНИКА. Бережіть своє життя!!! Купувала квиток мамі зі Львова до Чехії. Уточнювала за наявність туалету в автобусі у менеджерів - сказали ТАК ЗВИЧАЙНО Є! бо мамі за станом здоров я це було важливо. Туалету не було як ви здогадались… В цілому поїздка була дуже стресовою , бо водії хами, нічого спитати не можна ( а питання було тільки коли буде в потрібному пункті , бо це ніч і треба зустріти. Гнали так що страшно було за життя своє. На моє повідомлення про те як жахливо пройшла поїздка і що вони збрехали за туалет- менеджер нічого не відповів навіть. Тому роблю висновок що їм байдуже і на пасажирів і на покращення сервісу. Таких перевізників не повинно бути у нашому просторі!!! Всім благ. Бережіть себе.
Достоинства:
Не має
Недостатки:
Автобус старий , водії хами і НЕ професіонали, менеджери брехуни!!!
Їхала з Кракова до Києва, автобус прибув в аеропорт вчасно, що дуже порадувало бо це було 1:45 ночі.В квитку була вказана пересадка( не розумію людей які скаржаться, треба бути уважним коли береш квиток).Водії хороші, все пройшло чудово.Спеціально написала відгук, бо начиталася і очікувала жах.
Неодноразово доводилось користуватися послугами DMD Group через відсутність інших варіантів на момент часу, і 90% поїздок з ними були просто жахливими. Я та мої родичі їздили маршрутом Будапешт-Ужгород. Практично кожного разу автобус запізнювався мінімум на півгодини, водії не відрізняються ввічливістю, дуже дивно назначають пасажирам місце в автобусі (кажуть якийсь рандомний номер, прийшовши до якого, бачиш, що там уже сидить хтось... Читать отзыв Неодноразово доводилось користуватися послугами DMD Group через відсутність інших варіантів на момент часу, і 90% поїздок з ними були просто жахливими. Я та мої родичі їздили маршрутом Будапешт-Ужгород. Практично кожного разу автобус запізнювався мінімум на півгодини, водії не відрізняються ввічливістю, дуже дивно назначають пасажирам місце в автобусі (кажуть якийсь рандомний номер, прийшовши до якого, бачиш, що там уже сидить хтось інший). Вчора була ситуація, яка змусила мене назавжди відмовитися від подальших поїздок з ними: був куплений квиток на автобус о 22:15, автобус не приїхав у цей час, як і найближчі декілька годин. На табло почав показуватися інший автобус цієї фірми, який відправляється о 1:30 ночі, і нам довелося чекати на нього. Як виявилося, автобуса о 22:15 взагалі не планувалося в той день, а актуальний був тільки той інший нічний. Про це звичайно нам не було повідомлено і довелося чекати на холодній вулиці більше 3х годин. Автобус навіть о 1:30 не приїхав, а запізнився ще.... Деякі з інших чекаючих пасажирів сказали, що їм повідомили про перенос автобуса в смс - по якій логіці визначається кому і яким способом повідомляти - не зрозуміло... Нікому не рекомендую їздити з цим перевізником: жахливий customer service, час в дорозі зазвичай набагато більше, ніж у інших перевізників, постійні переноси і запізнення
Я хочу залишити відгук в надії, що хтось прочитає його й відмовиться від поїздки автобусами цієї команії, або (маю дуже слабку надію) компанія змінить ставлення до своїх клієнтів. Я купив квитки на автобус компанії ДМД з Будапешта до Мукачево (на 23.12.24 рейс о 01.30. ночі з автовокзалу) для своєї дружини й доньки. Вартість квитків 3600 грн. Але, в зазначений час... Читать отзыв Я хочу залишити відгук в надії, що хтось прочитає його й відмовиться від поїздки автобусами цієї команії, або (маю дуже слабку надію) компанія змінить ставлення до своїх клієнтів.
Я купив квитки на автобус компанії ДМД з Будапешта до Мукачево (на 23.12.24 рейс о 01.30. ночі з автовокзалу) для своєї дружини й доньки. Вартість квитків 3600 грн. Але, в зазначений час автобуса не було( я маю фото докази цього). Я телефонував на вказані в квитках телефони так званої "гарячої лінії" десятки разів - без відповіді (((
Керівництво компанії прекрасно знає, що автовокзал закривається на ніч (в Будапешті) й очікувати автобус потрібно на вулиці. Якби Ви надали інформацію на який час затримується автобус, моя дружина могла б відійти десь щоб мати можливість зігріти дитину. На жаль, інформації - нуль. Через годину "додзвону" по одному з номерів нам відповіли, що, на жаль, водій даного рейсу не виходить на зв`язок й нам ліпше шукати інший варіант як доїхати до Мукачево. Це як??? Третя година ночі, автовокзал зачинений, дитина вже змерзла, що ледь не плаче!
Разом з тим, о четвертій ранку прийшов автобус цієї ж компанії, який прямував до Львова (але не через Мукачеве). З затримкою близько 5 годин!!! Водій погодився довезти мою дружину з дитиною до Львова. Шлях з Будапешта до кордону з Україною зайняв 13 годин (це тільки до кордону). Я не мав іншого вибору, як їхати машиною з Мукачево до кордону Шегені щоб забрати свою сім`ю. Так як автобус був сімнадцятим в черзі для перетину кордону, найкращим варіантом було перейти кордон пішки, що моя дружина й зробила. Після цьго ми витратили ще 4,5 години щоб дістатись Мукачево.
Результат "співпраці" з копманією ДМД: зіпсовані нерви, простуда, витрачені гроші на бензин з Мукачево до автовокзалу Львову, а потім до кордону і знову до Мукачево, витрачений час. Я розумію, що в дорозі може статись щось непередбачуване. Але ж не одразу з двома автобусами однієї і тієї ж компанії одночасно, які до того ж мали прямувати різними маршрутами? І якщо вже так сталось, то чому не попередити людей, щоб вони не мерзли 5 годин на холоді??? І якщо Ви бачите, що Вам телефонували з одного й того ж номеру разів з 50, то чому не перетелефонувати?
Я вже мовчу про вибачення та компенсацію. Повний нуль! Я категорично не рекомендую компанію ДМД!!!
Не сідайте в цей автобус в жодному випадку Ви не дістанетесь свого місця призначення ніколи Мало того додадуть до маршруту ще дві країни які не входять в маршрут І з пересадкою про яку теж ніде не пише З маленькою дитиною і валізами Замість 11 год дороги будете їхати 2 а то й три дні Читать отзыв Не сідайте в цей автобус в жодному випадку Ви не дістанетесь свого місця призначення ніколи Мало того додадуть до маршруту ще дві країни які не входять в маршрут І з пересадкою про яку теж ніде не пише З маленькою дитиною і валізами Замість 11 год дороги будете їхати 2 а то й три дні І гроші звісно вам ніхто повертати не буде
Це одна з найгірших компаній,де менеджери абсолютно не потрібні, бо не компетентні в своїй роботі. Комунікації 0. Але водії цієї компанії це окремий вид істот. Такого бидлячого хамла,я давно не зустрічала. Розмову з пасажирами одразу починає з крику,без з'ясування будь яких деталей. Також дозволяв собі курити в автобусі. Інформація менеджерами була надана одна,в день поїздки,трубки ніхто не брав. Водій... Читать отзыв Це одна з найгірших компаній,де менеджери абсолютно не потрібні, бо не компетентні в своїй роботі. Комунікації 0. Але водії цієї компанії це окремий вид істот. Такого бидлячого хамла,я давно не зустрічала. Розмову з пасажирами одразу починає з крику,без з'ясування будь яких деталей. Також дозволяв собі курити в автобусі. Інформація менеджерами була надана одна,в день поїздки,трубки ніхто не брав. Водій їхав іншим маршрутом. Сервіс 0 з усіх сторін. Бажаю цій компанії найшвидшого банкрутства. А людям бути дуже обережними при виборі цієї компанії
Достоинства:
Плюс в тому,що більше ми цією компанією не користуватимемось
Треш і хамство!
Очень плохо очень плохо
Залишили в аеропорту
Лучший из всех, что были ранее
Відгук про поїздку
За розкладом рейс мав бути о 1.45.
O 1.14 прийшло повідомлення, що рейс з Кракова затримується і буде о 6.00-6.30.
Деякі пасажири отримали такі ж повідомлення, частина не мала жодної інформації. Вони дзвонили до диспетчерів, щоб дізнатись... Читать отзыв Хочу розповісти про поїздку автобусом компанії DMD груп за маршрутом Краків Львів (рейс Ліберець Рахів), яка відбулася 4 серпня.
За розкладом рейс мав бути о 1.45.
O 1.14 прийшло повідомлення, що рейс з Кракова затримується і буде о 6.00-6.30.
Деякі пасажири отримали такі ж повідомлення, частина не мала жодної інформації. Вони дзвонили до диспетчерів, щоб дізнатись про причини затримки рейсу.
На що отримували відповідь, якщо не має повідомлення про зміну часу відправлення , то автобус буде.
Далі з запізненням приїхав перший автобус, водій зачитав імʼя пасажира, який поїде цим автобусом. Решта сказав чекати, бо буде інший автобус.
Другий автобус приїхав приблизно за годину і по такій схемі взяв ще кілька пасажирів, так як вільних місць більше не було.
Решта пасажирів залишилися чекати далі.
Я не розумію як може приїхати автобус і не взяти людей з квитками на куплений рейс.
Як на мене це не просто затримка рейсу, так як два автобуси були, хоча з запізненням. але пасажирів з квитками не брали, бо не було вільних місць.
Такий мій досвід подорожі з цим перевізником.
Водіям потрібно продовжувати пасти овець на полонині, а не перевозити людей
Є таке поняття "не пощастило". Не пощастило потрапити на цей рейс. Звичайно, більше не оберу. Водіям хочу нагадати, що вони просто водії, які здійснюють перевезення людей за кордон. Не худобу (переважно закарпатці водії), а людей. Це робота, яка не потребує вищої освіти, але вона потребує ввічливості і толерантності. Сподіваюся, ви знаєте ці слова. Маю надію,... Читать отзыв Рейс Київ - Відень, 21.08.2025
Є таке поняття "не пощастило". Не пощастило потрапити на цей рейс. Звичайно, більше не оберу. Водіям хочу нагадати, що вони просто водії, які здійснюють перевезення людей за кордон. Не худобу (переважно закарпатці водії), а людей. Це робота, яка не потребує вищої освіти, але вона потребує ввічливості і толерантності. Сподіваюся, ви знаєте ці слова. Маю надію, що сьогоднішні "герої" отримають догану.
Взагалі не рекомендую перевізника DMD GROUP!
Ніколи більше не поїду цим перевізником .
Відгук про дмд груп
Єдине що радує - туалет. Нормальний, чистий, хоч і маленький. Коротше, я в а(х)уте
Жахливий перевізник
Невимовна непрофесіональність
Автобус запізнився на годину, а по приїзду водії повідомили що не беруть людей, які купили квитки онлайн не беруться на борт. Просто так.
Касирка вокзалу якось вмовила нас прийняти стоя, але через затримки і сварки на кожній зупинці ми запізнились на потяг
Із такого перевізника більше проблем і нервів ніж користі
Жахливий перевізник
Шановне керівництво цим листом я висловлюю своє глибоке невдоволення та подаю офіційну скаргу на необґрунтовану зміну часу рейсу автобуса.
Купували квитки на 22:15, рейс необґрунтовано перенесли на 01:30, хоча і на цей час автобус запізнився. Це жах, автобусна станція вночі не працює, очікували на автобус на вулиці більше 2 годин. Погодні умови були несприятливими, оскільки було холодно, що... Читать отзыв Доброго дня!
Шановне керівництво цим листом я висловлюю своє глибоке невдоволення та подаю офіційну скаргу на необґрунтовану зміну часу рейсу автобуса.
Купували квитки на 22:15, рейс необґрунтовано перенесли на 01:30, хоча і на цей час автобус запізнився. Це жах, автобусна станція вночі не працює, очікували на автобус на вулиці більше 2 годин. Погодні умови були несприятливими, оскільки було холодно, що призвело до значного дискомфорту та потенційного ризику для мого здоров'я. В автобусі потрібно шукати собі місце, водій в цьому не допомагає, місце між сидінням максимально вузьке і на зручне.
Я вважаю, що така неорганізованість та зневажливе ставлення до пасажирів є неприпустимим порушенням умов надання послуг перевезення. Я вимагаю провести ретельне розслідування цієї ситуації та вжити відповідних заходів для запобігання подібним інцидентам у майбутньому.
Прошу надати мені офіційну відповідь щодо результатів розгляду моєї скарги та вжитих заходів. Я також вважаю, що маю право на компенсацію за завдані незручності та тривале очікування в несприятливих погодних умовах.
Не купуйте квитки на DMD group
Просто ужас
Найгірший перевізник і брехуни
Все супер!
Жахливий сервіс
ДМД - найгірший сервіз!!!
Я купив квитки на автобус компанії ДМД з Будапешта до Мукачево (на 23.12.24 рейс о 01.30. ночі з автовокзалу) для своєї дружини й доньки. Вартість квитків 3600 грн. Але, в зазначений час... Читать отзыв Я хочу залишити відгук в надії, що хтось прочитає його й відмовиться від поїздки автобусами цієї команії, або (маю дуже слабку надію) компанія змінить ставлення до своїх клієнтів.
Я купив квитки на автобус компанії ДМД з Будапешта до Мукачево (на 23.12.24 рейс о 01.30. ночі з автовокзалу) для своєї дружини й доньки. Вартість квитків 3600 грн. Але, в зазначений час автобуса не було( я маю фото докази цього). Я телефонував на вказані в квитках телефони так званої "гарячої лінії" десятки разів - без відповіді (((
Керівництво компанії прекрасно знає, що автовокзал закривається на ніч (в Будапешті) й очікувати автобус потрібно на вулиці. Якби Ви надали інформацію на який час затримується автобус, моя дружина могла б відійти десь щоб мати можливість зігріти дитину. На жаль, інформації - нуль. Через годину "додзвону" по одному з номерів нам відповіли, що, на жаль, водій даного рейсу не виходить на зв`язок й нам ліпше шукати інший варіант як доїхати до Мукачево. Це як??? Третя година ночі, автовокзал зачинений, дитина вже змерзла, що ледь не плаче!
Разом з тим, о четвертій ранку прийшов автобус цієї ж компанії, який прямував до Львова (але не через Мукачеве). З затримкою близько 5 годин!!! Водій погодився довезти мою дружину з дитиною до Львова. Шлях з Будапешта до кордону з Україною зайняв 13 годин (це тільки до кордону). Я не мав іншого вибору, як їхати машиною з Мукачево до кордону Шегені щоб забрати свою сім`ю. Так як автобус був сімнадцятим в черзі для перетину кордону, найкращим варіантом було перейти кордон пішки, що моя дружина й зробила. Після цьго ми витратили ще 4,5 години щоб дістатись Мукачево.
Результат "співпраці" з копманією ДМД: зіпсовані нерви, простуда, витрачені гроші на бензин з Мукачево до автовокзалу Львову, а потім до кордону і знову до Мукачево, витрачений час. Я розумію, що в дорозі може статись щось непередбачуване. Але ж не одразу з двома автобусами однієї і тієї ж компанії одночасно, які до того ж мали прямувати різними маршрутами? І якщо вже так сталось, то чому не попередити людей, щоб вони не мерзли 5 годин на холоді??? І якщо Ви бачите, що Вам телефонували з одного й того ж номеру разів з 50, то чому не перетелефонувати?
Я вже мовчу про вибачення та компенсацію. Повний нуль!
Я категорично не рекомендую компанію ДМД!!!
D.M.D - Group s.r.o.
Ви не дістанетесь свого місця призначення ніколи
Мало того додадуть до маршруту ще дві країни які не входять в маршрут
І з пересадкою про яку теж ніде не пише
З маленькою дитиною і валізами
Замість 11 год дороги будете їхати 2 а то й три дні
Читать отзыв Не сідайте в цей автобус в жодному випадку
Ви не дістанетесь свого місця призначення ніколи
Мало того додадуть до маршруту ще дві країни які не входять в маршрут
І з пересадкою про яку теж ніде не пише
З маленькою дитиною і валізами
Замість 11 год дороги будете їхати 2 а то й три дні
І гроші звісно вам ніхто повертати не буде
Найгірша поїздка