Лохотронщик от ДиДжус Отзыв написан 11 апреля, 2012 год1667 просмотров
Прошу прийняти міри щодо незаконного припинення надання послуг згідно з умовами безстрокового тарифного плану «прорив» оператора мобільного зв’язку діджус які діяли до 10 квітня 2012року. А саме як зазначає довідкова служба оператора змінюються деякі умови тарифного плану(який при підключенні до нього позиціонувався як безстроковий та такий що діє на постійній основі), хоча насправді майже всі. Так тепер ми матимемо щоденну абонентну плату близько 1грн 60коп та нам буде збільшено щоденний обсяг не тарифікованих мегабайт (одиниць інформації) з трьох до десяти а кількість хвилин залишиться тією самою, а за умовами тарифного плану до якого ми підключалися при поповненні рахунку скетч-карткою карткою будь-якого номіналу або одноразово на суму більше 40-ка гривнів з рахунку знімалося 10 гривнів та розпочинав діяти тариф протягом 25-ти днів за умовами якого щоденно нараховувалися ті самі 30 хвилин для дзвінків по Україні та 75 Мегабайт для доступу до інтернету на цей період тобто фактично ми мали можливість користуватися ними більш вільно не контролюючи щоденний обсяг в 10мегабайт і це все коштувало 40копійок на добу тобто в чотири рази менше ніж в нових умовах. Якщо оператор бажає змінити умови тарифного плану то для цього потрібно попереджати абонентів не за три-чотири дні а мінімум за місяць так як мінімальний проміжок часу за який абонент може використати послуги за які він заплатив становить 25 днів. Як повідомив спеціаліст служби підтримки оператора абоненти які на момент 10 квітня 2012 року мають невикористані мегабайти та абонентну плату яку внесли наперед (згідно попередніх умов раз на 25 днів) і не можуть її фізично використати, тому що їх попередили про зміни лише за кілька днів в смс-інформуванні є ошуканими зі сторони оператора так як умови за якими в них зняли кошти з рахунків оператор не виконає, чим завдасть збитків для кожного абонента в сумі до 10грн, в чому я вбачаю шахрайські дії. Також згідно з типовим договором надання послуг компанії київстар Оператор має право змінювати Тарифи на послуги зв’язку, попередивши Абонента про такі зміни не пізніше, ніж за 7 днів до їх введення таким чином він не попередив заздалегідь, а у нашому випадку все- таки цей період мав би бути більшим у чотири рази. Прошу повернути умови за якими безстроково та на постійній основі обслуговувалися абоненти тарифного плану «прорив». Якщо абонентам не буде повернуто грошові кошти за невикористані та наперед сплачені послуги то ми будемо скаржитися в інші інстанції задля захисту наших прав. 20 согласны 1 не согласен
Согласны на все 100%!!! Очень аргументированно доказано! Обманывают людей путем неожиданных изменений тарифных условий без каких-либо предупреждений!!! С какой радости я должен 40 грн платить за Бомбу с её покращенним тарифом?!?! Мало того, что и так абонплата за время пользования выросла с 27 коп. до 95 коп.!!! Так ещё и сумму платежей они вводят обязательную!
djuice международный виртуальный оператор и молодёжно-ориентированный бренд мобильной связи. djuice - уникальный молодежный бренд Украины, предлагает лучшую музыку, выгодные тарифы и все, что интересует молодежь! Разработан норвежской телекоммуникационной компанией «Telenor» в 2000 г. Абонентами виртуального оператораdjuice, в разных странах мира являются свыше 12 млн человек. 1 сентября 2004 г. после... подробнее
Отзывы о djuice
Прошу повернути умови за якими безстроково та на постійній основі обслуговувалися абоненти тарифного плану «прорив». Якщо абонентам не буде повернуто грошові кошти за невикористані та наперед сплачені послуги то ми будемо скаржитися в інші інстанції задля захисту наших прав.
20 согласны 1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву