Влад Отзыв написан 10 августа, 2025 год8 просмотров
В цілому, все було добре. Робив депозити, іноді вигравав, іноді ні. В цілому була нормальна думка про компанію, АЛЕ: Всі ми розуміємо що таке верифікація, і час від часу потрібно завантажувати виписку про те що картка твоя, так завжди це було і завжди я проходив і все було добре. Декілька днів тому мені заблокували рахунок з проханням пройти повторну верифікацію, з незрозумілих причин. Запитали виписки (що цілком нормально) та запитали скріни з еплпей по всім то токенам за допомогою яких було поповнення і дали на це 10 днів без додаткових пояснень. 1. Я не можу фізично памʼятати з яких СВОЇХ карток за всю історію користування я робив депозити. 2. Деякі картки я перевипускав, і також фізично я не можу перевірити та підтвердити що та який токен відповідає за яку картку. (Якщо картка була перевипущена, не можливо відновити її у гаманці та відповідно підтвердити що вона моя). 3. Скріншот з еплпей гаманця. Серйозно? Це моя особиста конфіденційна інформація, і навіть якщо у користувача є бажання її відкрити для вас, то зробити скрін з еплволлета не можливо. IOS на такі випадки маскує поля з номерами і там чорне поле.
Наразі 3 день з моменту як мені заблокували акаунт на цю «перевірку». Я поки не отримав фідбеку, у підтримці - шаблони, заспокоювання і просто підтвердили що мій аккаунт повністю (тимчасово) заблокований на УСІ операції. Станом на зараз я не розумію що буде далі, скоріш за все я втратив кошти. Я не розумію чому не можна запитувати виписку чи квитанцію після кожного нового поповнення з картки чи методу поповнення який ще не використовувався (як це робить ггбет наприклад, у них політика прозора - новий метод поповнення? - квитанцію надайте будь ласка. І приблизно через пару годин, ти вільно користуєшся сервісом). Зараз ситуація така, вони назбирали всі мої методи поповнення в кучу і сказали - шукай і розбирайся сам (не пряма мова). І мовчання.
Висновок, чекаю на термін 10 днів (як було зазначено у сповіщенні про блокування) і подаю скаргу та запит до плейсіті та відповідних органів.
Достоинства:
Все було добре, в усіх аспектах, до раптового блокування.
Дякуємо за Ваш відгук та за те, що поділилися своїм досвідом. Нам щиро шкода, що Ви зіткнулися з незручностями під час повторної верифікації.
Хочемо пояснити, що процедури додаткової перевірки можуть ініціюватися з метою гарантування безпеки рахунку, підтвердження володіння платіжними методами та запобігання будь-яким ризикам, пов’язаним із шахрайськими діями. Ми розуміємо, що для користувачів цей процес може здаватися складним, однак він є важливим для захисту як Ваших коштів, так і роботи сервісу в цілому.
У них система такая . Если делаешь депозиты с чужих карт и проигрываешь , они эти деньги не вернут не когда , а если вдруг сделал деп с чужой карты и выиграл крупную суму и поставил на вывод , они сразу все аннулируют вернут последний депозит на карту и все . Еще в правилах прописано делать депозиты можно только с тех карт которые прошли верификацию . Остальные карты будут проверять и если они принадлежат вам выйгрыш вам зачислят .
betking - лицензированное онлайн-казино в Украине, которое предоставляет возможность не только играть в игровые автоматы, но и делать ставки на спорт. Онлайн-казино получило лицензию на осуществление деятельности по предоставлению услуг в сфере азартных игр в Интернете от государственного регулятора КРАИЛ в 2021 году. А в 2024 году - компании была... подробнее
Верифікація - Отзывы о betking/беткинг
Всі ми розуміємо що таке верифікація, і час від часу потрібно завантажувати виписку про те що картка твоя, так завжди це було і завжди я проходив і все було добре. Декілька днів тому мені заблокували рахунок з проханням пройти повторну верифікацію, з незрозумілих причин. Запитали виписки (що цілком нормально) та запитали скріни з еплпей по всім то токенам за допомогою яких було поповнення і дали на це 10 днів без додаткових пояснень.
1. Я не можу фізично памʼятати з яких СВОЇХ карток за всю історію користування я робив депозити.
2. Деякі картки я перевипускав, і також фізично я не можу перевірити та підтвердити що та який токен відповідає за яку картку. (Якщо картка була перевипущена, не можливо відновити її у гаманці та відповідно підтвердити що вона моя).
3. Скріншот з еплпей гаманця. Серйозно? Це моя особиста конфіденційна інформація, і навіть якщо у користувача є бажання її відкрити для вас, то зробити скрін з еплволлета не можливо. IOS на такі випадки маскує поля з номерами і там чорне поле.
Наразі 3 день з моменту як мені заблокували акаунт на цю «перевірку». Я поки не отримав фідбеку, у підтримці - шаблони, заспокоювання і просто підтвердили що мій аккаунт повністю (тимчасово) заблокований на УСІ операції. Станом на зараз я не розумію що буде далі, скоріш за все я втратив кошти. Я не розумію чому не можна запитувати виписку чи квитанцію після кожного нового поповнення з картки чи методу поповнення який ще не використовувався (як це робить ггбет наприклад, у них політика прозора - новий метод поповнення? - квитанцію надайте будь ласка. І приблизно через пару годин, ти вільно користуєшся сервісом). Зараз ситуація така, вони назбирали всі мої методи поповнення в кучу і сказали - шукай і розбирайся сам (не пряма мова). І мовчання.
Висновок, чекаю на термін 10 днів (як було зазначено у сповіщенні про блокування) і подаю скаргу та запит до плейсіті та відповідних органів.
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за Ваш відгук та за те, що поділилися своїм досвідом. Нам щиро шкода, що Ви зіткнулися з незручностями під час повторної верифікації.
Хочемо пояснити, що процедури додаткової перевірки можуть ініціюватися з метою гарантування безпеки рахунку, підтвердження володіння платіжними методами та запобігання будь-яким ризикам, пов’язаним із шахрайськими діями. Ми розуміємо, що для користувачів цей процес може здаватися складним, однак він є важливим для захисту як Ваших коштів, так і роботи сервісу в цілому.