Я людина терпляча, але моя історія думає вразить кожного. Так от хотіла відкрити депозит "крок до клієнта" бо там гарні відсотки - 16,75% на 13 міс., з можливістю поповнення і щомісячною виплатою відсотків. Звонила на гарячу лінію, щоб уточнити всі умови, а також через месенджери, хоча там боти тупили. Це був перший дзвіночок. Коли говорила з оператором, то вона повідомила, що за умови договору, такий депозит можна відкрити тільки на новому відділенні. Добре, дала адресу нового відділення в Києві. Добре, їду туди, хоч і добиралася туди через пробки 1,5 год. Добре, ледве знайшла відділення, яке знаходиться попомилковій номерації. Прийшла, розказую за депозит. Говорять що давайте будемо оформляти. Спочатку треба внести мене в базу як нового клієнта - це зайняло півгодини мабуть. Далі, відкриваємо рахунок поточний. Дійшовши до депозиту, виявляється, що на їхньому відділенні такого депозиту немає, бо воно виявляється не нове- це оператор переплутав. Варіант відкрити онлайн через програму з тими же відсотками- але не вийде, бо треба через картку відкрити, яка світить мені протягом 5 днів. Що можна ще зробити в такій ситуації? Хлопчина вже пішов до директора, щоб уточнити. Закінчилося тим, щоб відкрити бажаний депозит треба їхати на інше відділення, або відкривати тут, але на 0,5% меньше. Працівники цього відділення вже дітися від сорому не мали куди, тим більше, що за той час поки я там була, трапилося ще два конфуза: хлопець прийшов поповнити депозит з обміном валюти, а йому не змогли провести операцію бо база на працювала. І жінка прийшла писати заяву, що банкомат "глотнув" її гроші, коли завис. От такий крок до клієнта вийшов в мене(
Достоинства:
Терплячі, лояльні працівники.
Недостатки:
Тупі боти, помилка оператора, відсутність потрібних умов для відкриття депозитів.
Не везе, так не везе. - Отзывы о Банк Пiвденний (Банк Пивденный)
От такий крок до клієнта вийшов в мене(
отзыв
Комментарии к отзыву