Анатолій Отзыв написан 28 сентября, 2021 год83 просмотра
Добрий день. Хочу залишити відгук на основі моєї ситуації. Коротко і по суті. Купив через мобільний додаток талон на 20 літрів газу. На азс скористатися не зміг, не змогли зчитати QR код. Зателефонував на гарячу лінію, не допомогли, просто зареєстрували мою скаргу. На протязі тижня ніхто мені не перетелефонував!!! Я звернувся ще раз, так як знову не зміг скористатись талоном, все теж саме, записали скаргу і тишина. Так от так я зробив 5 раз!!! Місяць ті менеджери не знайшли часу мені відповісти!!! Це при тому що я постійний клієнт з використанням близько 5000літрів в рік!!! Вибачаюсь, але ганьба вашій АЗС. Не рекомендую нікому. Просто неподобство і дай Бог щоб цей відгук прочитав власник АЗС!!! 1 согласен 1 не согласен
Гаряча лінія для того і існує, щоб на неї телефонували! Ви ж чомусь при потребі не пишете у фейсбук поліції, а телефонуєте на їхній номер (аналогічно і по швидкій допомозі), це по-перше. А по-друге, мені якось втрачати свій час, сидячи на АЗС і писати в інстаграм, ну зовсім не цікаво! Для загального відому, на сьогоднішній день мені так і не зателефонували ці менеджери, а талон я до цих пір не зміг використати! Ганьба таким АЗС!!!
Найгірший сервіс BVS - Отзывы об АЗС BVS
1 согласен 1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву