Олександр Отзыв написан 19 февраля, 2021 год61 просмотр
Хамське відношення касира до клієнтів на АЗС по вул. Зіньківська м. Полтава. 19.02.21 близько 13:30 год. касир знаходячись біля каси, ніяким чином не реагуючи на замовника послуг - займався своїми справами, замість того щоб порекомендувати звернутись на іншу касу, яка в цей час обслуговувала клієнтів, що заходили слідом. Більше того, на зауваження: - "Чому не попередили, що каса не працює!" повідомив клієнту, що він ніби-то зайнятий та не звертає увагу на клієнтів, при цьому обурюючись на вказане зауваження! Одночасно з цим, будь-яка візуальна інформація про те, що каса не працює - була відсутня. Це не перший подібний випадок, який все ж таки змусив написати даний відгук. Якість пального - нормальна, але обслуговування - жах, що зумовлює користуватись послугами інших АЗС.
Дякуємо за звернення. Переглянули запис з відеокамер. Касир дійсно не попередив, що каса не працює. Провели з ним бесіду та роз’яснювальну роботу. Дякуємо вам, що допомагаєте нам покращувати кваліфікацію та підбір персоналу
ХАМСТВО - візитна картка - Отзывы об АЗС BVS
отзыв
Комментарии к отзыву