Гость Отзыв написан 14 сентября, 2020 год117 просмотров
Раніше персонал завжди спілкувався державною, або мовою клієнта. Видно було, що керівництвом пророблено роботу з персоналом. Зараз же, "Вітаю на Глуско", а далі тільки російською, якою мовою б ви не зверталися. І така тенденція почалася на всіх заправках Києва. Вирішив написати після останньої заправки близько 23.00 13 вересня, коли касир принципово відмовлявся спілкуватися єдиною державною мовою в країні. Лукойл повертається... Жаль.
Доброго дня! Дякуємо за відгук про роботу нашого АЗК! Ми проконтролюємо дотримання стандартів обслуговування персоналом АЗК! З повагою, HOT LINE GLUSCO
мова спілкування - Отзывы об АЗС Glusco
отзыв
Комментарии к отзыву