Роман Отзыв написан 20 июля, 2020 год170 просмотров
Я придбав 2 талони по 10л в програмі ToplyvoUA і заїхав на заправку Glusco в с. Тростянець, Львівської області. Мені їх просканували, і почалася заправка, але чомусь, через деякий час зупинилася - на що мені оператор відповів, що чомусь зупинилася заправка - зараз все виправлять - талони відновлять і все долиють. Коли я заїжджав на заправку в мене по бортовому компютеру писало запас ходу 120км - тобто це десь 5-7л в баці. Оператор запевнив, що вони все долили (20л пального) і я поїхав. Мене збило з пантелику, що після заправки запас ходу став 380км) так ніби мені залили 10л, замість 20. Я вирішив обнулити БК і проїхав рівно 10л після чого запас ходу став 140км. Отже - роблю висновки, що мені не долили 10л пального поталону після того як стався якийсь збій на колонці. Не рекомендую на цій заправці заправлятися з допомогою талонів, хоча пальне хорошої якості
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася! Щоб ми могли розібратися і вжити заходів щодо усунення проблеми, зв'яжіться, будь ласка, з нами за телефоном Гарячої лінії 0-800-300-028. Заздалегідь вдячні! З повагою, HOT LINE GLUSCO
Можуть бути проблеми при заправці талонами Toplyvo UA - Отзывы об АЗС Glusco
отзыв
Комментарии к отзыву