Roman Отзыв написан 15 августа, 2022 год15 просмотров
Записався в автошколу по принципу найближчого до роботи на Контрактовій. Але не знав, що практика буде на Оболоні, але то і недолік (бо було не сильно зручно географічно), і плюсом (бо багато кіл для практики). Менеджер Тетяна приємна людина, допомагала на всіх стадіях. Викладач теорії Андрій Іванович - розказував не тільки правила, а і життєві історії. Так, теорія "суха", але потрібно розуміти, що це теорія ПДР, а не стендап-комедія. Інструктор Євгеній - хороший інструктор, в міру строгий. Практика в мене почала нормально проходити тільки під кінець, бо тільки у цей час з'явилось адекватне відчуття машини і якась впевненість. Перші заняття я був більш напружений, розслабитися було важко (суб'єктивно), тунельний зір, що не давав змоги нормально дивитись на знаки та на авто на дорозі. Іспити автошколи проходили на Автозаводській. Теорія здавалася у некомфортному приміщенні, бо всі курсанти знаходились в ньому. Постійний шум та гам за спиною. Деякі інструктори підходили під час теоретичного іспиту до своїх курсантів та допомагали з тестами. Деякі курсанти настигали, щоб їм допомогли з тестами. Тому першу спробу скласти теорію я завалив, бо відволікався на навколишній шум. Через тиждень здав нормально, але доплачував додатково за подачу авто. Практичний іспит автошколи пройшов нормально, бо і машина була на якій я навчався, і екзаменатор - мій інструктор Євгеній. Тому обставини були дуже ОК. Іншим курсантам не так пощастило, бо авто вони не знали. Але організація іспитів практики, як і теорії - під сумнівом, бо величезна кількість негативних факторів. На МРЕВ здав і теорію, і практику з першого разу. Від автошколи тут мало що залежить, але документи (екзаменаційний лист) на колінках підписували. На практичний іспит була подана інша автівка (та ж Шкода Фабія, але інший рік/комплектація), за якою я не сидів жодного разу. Не зміг адекватно налаштувати дзеркала. Не мав досвіду керування саме цим авто (не знав на скільки чутливі педалі та кермо), але одразу склав іспит. Перед іспитами доплачував за паливо, бо різниця у вартості дійсна була велика порівнюючи з часом, коли тільки записувався у школу. Хабарів не вимагали. Не очікуйте, що за вами будуть бігати-вмовляти, бо ви вчитесь для себе, а не для інших.
Достоинства:
Практика на Оболоні. під час практичного іспиту у МРЕВ мені це допомогло.
Комфортна машина для практики.
відсутність писанини конспектів під час теорії.
Недостатки:
Некомфортне приміщення та розташування ПК для здачі теорії.
Інше авто при практичному іспиті під МРЕВ.
Організація теоретичного і практичного іспитів у автошколі.
Перші заняття по практиці були на невеликій стоянці, і навчання руху машини вперед ще було ок, а назад - ззаду була припаркована автівка, яку я боявся зачепити.
Автошкола Онега, Киев - создана в 1992 году, Министерством образования и науки Украины присвоена Государственная лицензия на право подготовки и переподготовки водителей разных категорий, зарегистрирована в органах ГАИ МВД Украины.
Онега открыта во всех районах Киева, так что любой найдёт для себя удобный по расположению филиал. В школе Вас будут... подробнее
Нормальна школа - Отзывы об Автошкола Онега, Киев
Менеджер Тетяна приємна людина, допомагала на всіх стадіях.
Викладач теорії Андрій Іванович - розказував не тільки правила, а і життєві історії. Так, теорія "суха", але потрібно розуміти, що це теорія ПДР, а не стендап-комедія.
Інструктор Євгеній - хороший інструктор, в міру строгий. Практика в мене почала нормально проходити тільки під кінець, бо тільки у цей час з'явилось адекватне відчуття машини і якась впевненість. Перші заняття я був більш напружений, розслабитися було важко (суб'єктивно), тунельний зір, що не давав змоги нормально дивитись на знаки та на авто на дорозі.
Іспити автошколи проходили на Автозаводській. Теорія здавалася у некомфортному приміщенні, бо всі курсанти знаходились в ньому. Постійний шум та гам за спиною. Деякі інструктори підходили під час теоретичного іспиту до своїх курсантів та допомагали з тестами. Деякі курсанти настигали, щоб їм допомогли з тестами. Тому першу спробу скласти теорію я завалив, бо відволікався на навколишній шум. Через тиждень здав нормально, але доплачував додатково за подачу авто.
Практичний іспит автошколи пройшов нормально, бо і машина була на якій я навчався, і екзаменатор - мій інструктор Євгеній. Тому обставини були дуже ОК. Іншим курсантам не так пощастило, бо авто вони не знали. Але організація іспитів практики, як і теорії - під сумнівом, бо величезна кількість негативних факторів.
На МРЕВ здав і теорію, і практику з першого разу. Від автошколи тут мало що залежить, але документи (екзаменаційний лист) на колінках підписували. На практичний іспит була подана інша автівка (та ж Шкода Фабія, але інший рік/комплектація), за якою я не сидів жодного разу. Не зміг адекватно налаштувати дзеркала. Не мав досвіду керування саме цим авто (не знав на скільки чутливі педалі та кермо), але одразу склав іспит.
Перед іспитами доплачував за паливо, бо різниця у вартості дійсна була велика порівнюючи з часом, коли тільки записувався у школу.
Хабарів не вимагали.
Не очікуйте, що за вами будуть бігати-вмовляти, бо ви вчитесь для себе, а не для інших.
отзыв
Комментарии к отзыву