Тетяна Отзыв написан 15 июня, 2024 год29 просмотров
Дуже важко було залишити коментар, оскільки моя поїздка ще триває. Ми з сестрою забронювали квитки з Чернівців до Будапешта (орієнтовний час в дорозі 28 год). Рейс Харків-Прага. Ціна в 3300 грн за одну людину була досить високою, але ми подумали, що поїздка без пересадок в комфортабельному автобусі себе виправдає. Як ми помилялись!!! Ми вже не перший рік їздимо з України в Угорщину, але такого відношення до людей не бачили. Коли водій сказав зайняти будь-яке вільне місце, і ми їхали в різних кінцях автобуса (хоча квитки купували поруч), ми ще не знали, як сильно пошкодуємо про те, що обрали цього перевізника. Всю дорогу обидва водії вели себе невиховано, всім були незадоволені, дозволяли собі піднімати голос на пасажирів, на будь-які питання реагували дуже нервово, я б сказала неадекватно, дозволяли собі коментарі на адресу пасажирів, типу, що можна провозити у валізах, що вони такі важкі?! Коли пасажири обурювались, що не можуть зайняти свої місця, вони чули у відповідь: "Підете до себе додому і там будете командувати" Найцікавіше почалося тоді, коли ми випадково дізналися від однієї жінки, що нам прийдеться робити пересадку, тому що автобус не їде ні до Братислави, ні до Будапешта, як було заявлено. Під'їзджаючи до м. Брно, водій повідомив нам, що ми виходимо і чекаємо автобуса іншого перевізника, який відвезе нас до місця призначення. Бо виявляється, що оскільки вони прямують до Праги, то забронювали нам квитки на інший автобус. І ми повинні зійти. І от, нас четверо людей виставили з автобуса у м. Брно. Троє їхали до Будапешта, одна до Братислави. На запитання, чому про це не повідомляли до початку поїздки, чи, якщо вже стався якийсь форс-мажор, чому не забронювали нам на найближчий рейс, чому ми повинні чекати ще 4 години, водій відповів: "Усі питання до офісу, ми не в курсі". Як результат - вже дві доби в дорозі, втомлені, виснажені, обурені, спантеличені. З нами люди, які їдуть взагалі три доби. Щоб потрапити з України в Угорщину, проїхали Польщу, Чехію, Австрію. Досі в дорозі. Запланована поїздка розтягнулась на невизначений термін. Я вже мовчу про очікування на кордоні в 12 годин (розумію, що це не залежить від перевізника). Порада - не надавайте людям недостовірну інформацію про ваші послуги. А для ваших водіїв - проведіть якийсь майстер-клас по толерантності і вихованості, щоб вони знали, як себе поводити з пасажирами. Не рекомендуємо послуги перевізника Автокомбінат-1000.
Не рекомендую - Автокомбінат 1000!!! - Отзывы об Автокомбинат - 1000
Ми з сестрою забронювали квитки з Чернівців до Будапешта (орієнтовний час в дорозі 28 год). Рейс Харків-Прага.
Ціна в 3300 грн за одну людину була досить високою, але ми подумали, що поїздка без пересадок в комфортабельному автобусі себе виправдає.
Як ми помилялись!!!
Ми вже не перший рік їздимо з України в Угорщину, але такого відношення до людей не бачили. Коли водій сказав зайняти будь-яке вільне місце, і ми їхали в різних кінцях автобуса (хоча квитки купували поруч), ми ще не знали, як сильно пошкодуємо про те, що обрали цього перевізника.
Всю дорогу обидва водії вели себе невиховано, всім були незадоволені, дозволяли собі піднімати голос на пасажирів, на будь-які питання реагували дуже нервово, я б сказала неадекватно, дозволяли собі коментарі на адресу пасажирів, типу, що можна провозити у валізах, що вони такі важкі?! Коли пасажири обурювались, що не можуть зайняти свої місця, вони чули у відповідь: "Підете до себе додому і там будете командувати"
Найцікавіше почалося тоді, коли ми випадково дізналися від однієї жінки, що нам прийдеться робити пересадку, тому що автобус не їде ні до Братислави, ні до Будапешта, як було заявлено. Під'їзджаючи до м. Брно, водій повідомив нам, що ми виходимо і чекаємо автобуса іншого перевізника, який відвезе нас до місця призначення. Бо виявляється, що оскільки вони прямують до Праги, то забронювали нам квитки на інший автобус. І ми повинні зійти. І от, нас четверо людей виставили з автобуса у м. Брно. Троє їхали до Будапешта, одна до Братислави. На запитання, чому про це не повідомляли до початку поїздки, чи, якщо вже стався якийсь форс-мажор, чому не забронювали нам на найближчий рейс, чому ми повинні чекати ще 4 години, водій відповів: "Усі питання до офісу, ми не в курсі".
Як результат - вже дві доби в дорозі, втомлені, виснажені, обурені, спантеличені. З нами люди, які їдуть взагалі три доби. Щоб потрапити з України в Угорщину, проїхали Польщу, Чехію, Австрію. Досі в дорозі.
Запланована поїздка розтягнулась на невизначений термін. Я вже мовчу про очікування на кордоні в 12 годин (розумію, що це не залежить від перевізника).
Порада - не надавайте людям недостовірну інформацію про ваші послуги. А для ваших водіїв - проведіть якийсь майстер-клас по толерантності і вихованості, щоб вони знали, як себе поводити з пасажирами.
Не рекомендуємо послуги перевізника Автокомбінат-1000.
отзыв
Комментарии к отзыву