Здійснила замовлення сукні та туфель через Instagram-магазин @av_original_brand, оплатила 50% вартості — 5050 грн. Продавець не надав ані фіскального чека, ані товарного документа. Після отримання зрозуміла, що товар не відповідає очікуванням і хочу зробити повернення, але отримала категоричну відмову. Жодних точних мірок я не надавала, лише вибрала стандартний розмір із розмірної сітки. Продавець неправомірно називає це “індивідуальним пошивом”, щоб уникнути... Читать отзыв Здійснила замовлення сукні та туфель через Instagram-магазин @av_original_brand, оплатила 50% вартості — 5050 грн. Продавець не надав ані фіскального чека, ані товарного документа. Після отримання зрозуміла, що товар не відповідає очікуванням і хочу зробити повернення, але отримала категоричну відмову.
Жодних точних мірок я не надавала, лише вибрала стандартний розмір із розмірної сітки. Продавець неправомірно називає це “індивідуальним пошивом”, щоб уникнути повернення коштів. Поведінка — груба, відповідальності не визнає, права споживача ігнорує.
Не рекомендую! Повна зневага до закону і клієнтів. Подала скаргу до Держпродспоживслужби та ДПС.
Достоинства:
красиве фото в Instagram
Недостатки:
відсутність чека, неможливість повернення, хамство
Обман та порушення прав споживача
Жодних точних мірок я не надавала, лише вибрала стандартний розмір із розмірної сітки. Продавець неправомірно називає це “індивідуальним пошивом”, щоб уникнути... Читать отзыв Здійснила замовлення сукні та туфель через Instagram-магазин @av_original_brand, оплатила 50% вартості — 5050 грн. Продавець не надав ані фіскального чека, ані товарного документа. Після отримання зрозуміла, що товар не відповідає очікуванням і хочу зробити повернення, але отримала категоричну відмову.
Жодних точних мірок я не надавала, лише вибрала стандартний розмір із розмірної сітки. Продавець неправомірно називає це “індивідуальним пошивом”, щоб уникнути повернення коштів. Поведінка — груба, відповідальності не визнає, права споживача ігнорує.
Не рекомендую! Повна зневага до закону і клієнтів. Подала скаргу до Держпродспоживслужби та ДПС.