Типичные интернет кидалы. - Отзывы о AutoParts

AutoParts
Отзыв написан 10 июня, 2023 год 40 просмотров
Не рекомендую данную организацию.
Заказал у них дверь на Мерседес .
Менеджер Денис Лазоренко пообещал что данная дверь не имеет повреждений. Оговоренная цена была 500дол. После того как дверь пришла маляр был в ужасе, как он сказал Да она вся пожованная. Скидку на которую ранее был согласен менеджер в 100дол. Просто опрокинули запросили 250 дол предоплату, потом наложкой ещё 250. На мой вопрос , а где же скидка, сказали 100 дол вернут на карту. После отморозились и трубку не брали. Этот Менеджер Денис трубку не берет и сообщения не читает. Руководству дозвониться не возможно.
Короче развели, запчасть на выброс, назад не берут. Дозвониться не возможно.
Держитесь подальше от этих бизнесменов.





Комментарии к отзыву

Ответ представителя AutoParts 10 июня, 2023 год
Вам Денис порекомендувати можемо , доводити до Наших клієнтів достовірну інформацію , а не вводити в оману , із своїх корисних мотивів !

Дякую Вам за відгуки , всі клієнти для Нас дорогі , в незалежності від їх людських якостей , завдяки Вам Ми завжди стараємося ставати кращими та звертаємо увагу на речі , яких можемо не помічати 🤝

З приводу Вас були надані офіційні коментарі в розгорнутому вигляді , надіюсь Наші майбутні замовники , також їх читатимуть та розуміти реальність та серйозність Нашої роботи!

Також всі підтвердження переказів і т.д

Вам були надані , та кількість повторюючих коментарів , реальність та правду не змінять .

Всього Вам доброго , Ми були раді працювати з Вами 🎉
Ответ представителя AutoParts 10 июня, 2023 год
Доброго дня. ЗНОВУ ХОЧЕМО ЗАСТЕРЕГТИ СВОЇХ КЛІЄНТІВ ТА ПОРЕКОМЕНДУВАТИ ФІЛЬТРУВАТИ ВСЮ ІНФОРМАЦІЮ, ОСЬ ЩЕ ОДНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ НАШИМ КОМЕНТАРЯМ ПО ЦЬОМУ КЛІЄНТУ ТА ЙОГО ПОГРОЗАМ ПРО "ЗНИЩЕННЯ" НАС ТА НАКЛЕП ЗА ТЕ ЩО МИ СПРАВЕДЛИВО ВИРІШУЄМО ПИТАННЯ , А КЛІЄНТ НАМАГАЮЧИСЬ ДОДАТКОВО ЗАРОБИТИ ЗНИЖКУ , ПОЧАВ ВИДУМУВАТИ ІСТОРІЇ . БІЛЬШ РОЗВЕРНУТИЙ КОМЕНТАР ЧИТАЙТЕ НИЖЧЕ (ДУБЛЮЄМО ПОВТОРНО) , ТАК ЯК ВЖЕ РАНІШЕ ВІДПОВІДАЛИ НА НЬОГО!



Доброго дня. Згідно Вашого запиту , було проведено внутрішнє вияснення обставин.

Тепер Ми готові також в окремому випадку , публічно надати для Наших замовників та Вас коментар.

Згідно вияснених обставин :

1. Товар був викуплений , та без Вашого підтвердження не проходив розмитнення , Вам як Нашому замовнику , були надані фото та відео огляд стану товару , на якому було чітко зазначені пошкодження , ці пошкодження були Вами ПІДТВЕРДЖЕННІ!

2. Менеджером було погоджено попередньо з Вами знижку за пошкодження.

3. Прослухавши розмови , Ми приходимо до висновку , що в мобільний переписці була розмова про 100$ , але в розмові мобільний кінцева сума по домовленості сторін залишилися на 50$ (Можемо надати запис)

4.Після отримання замовлення, головним бухгалтером компанії було зроблено переказ в розмірі 50$ , як було обговорено! (Виписку переказу можемо за запитом надати )

5. Також шановні майбутні покупці , хочемо звернути Вашу увагу на те , що погодивши за згодою сторін знижку 50$ , замовник у відділені НП , разом з майстром СТО , почали вимагати ще додаткову знижку 50$ , бо типу вони побачили ще якісь додаткові пошкодження , ХОЧА ВСІ ПОШКОДЖЕННЯ ПЕРЕД ДОСТАВКОЮ ДО КЛІЄНТА ЙОМУ БУЛИ ОЗВУЧЕНІ ТА ДЕТАЛЬНО ПОКАЗАНІ , ЯКІ ВІН ПОГОДИВ , ХОЧА В НАС ЗАВЖДИ Є МОЖЛИВІСТЬ НА ЕТАПІ ВИКУПУ ТОВАРУ АБО РОЗМИТНЕННЯ ВІДМОВИТИСЯ ВІД НЕ ВІДПОВІДНОГО ЗАМОВЛЕННЯ , ТА МИ ВАМ ЗНАЙДЕМО ІНШИЙ ВАРІАНТ АБО ПОВЕРНЕМО КОШТИ БЕЗ БУДЬ ЯКИХ ПРОБЛЕМ , ТОМУ ЩО ТАКІ НЮАНСИ , ЦЕ ЗОНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ КОМПАНІЇ!

Після відмови на додаткових 50$ , так як все було із замовником погоджено попередньо, вони почали говорити , що замовлення відмовляються забирати , бо воно їм без додаткової знижки не подобається , УВАГА в таких випадках компанія кошти попередньої оплати не повертає , ці кошти залишаються на покриття логістичних витрат , це також даному замовнику було озвучено .

Про що Ми почули в відповідь , що даний клієнт , Нашу компанію маючи свій блог , буде "знищувати" та наводити не правдиві факти , бо Ми його образили , а він з Одеси, і такий в нього характер(що не є серйозним, із сторони замовника ) , оскільки всі зобов'язання компанія та менеджер виконали в повному обсязі!

6. Шановні майбутні покупці , звертаємо Вашу увагу на те що , наша компанія та кожний із менеджерів , веде контроль кожного замовлення , та готова надавати розширенні відповіді по кожному замовленню . ЗАСТЕРІГАЄМО та НАГОЛОШУЄМО , що потрібно робити повну фільтрацію кожного коментаря , написаного тим чи іншим замовником!

7. Завжди раді піти на зустріч всім клієнтам , але потрібно проявляти повагу , а не щось інше .

8. УВАГА період переказу різниці коштів або знижок відбувається протягом 5-7 робочих днів !

9. Компанія Autoparts та Наші менеджера , будуть раді Вас допомогти🕊️


AutoParts
Все отзывы

3.5 5
92 отзыва / 3286 просмотров
Автозапчасти
Bronex
Bronex

Рейтинг: 3.9
98 отзывов
turbosto.com.ua
turbosto.com.ua

Рейтинг: 3.7
1104 отзыва
zapchast.com.ua интернет-магазин
zapchast.com.ua интернет-магазин

Рейтинг: 1
5 отзывов
SHELL Helix Ultra Hybrid 0W-20
SHELL Helix Ultra Hybrid 0W-20

Рейтинг: 4.8
25 отзывов
Shell Helix Ultra 5W-40
Shell Helix Ultra 5W-40

Рейтинг: 4.9
20 отзывов
Интернет-магазин ЗипАвто
Интернет-магазин ЗипАвто

Рейтинг: 5
16 отзывов
​Карго Партс
​Карго Партс

Рейтинг: 4.1
10 отзывов
DOK.ua
DOK.ua

Рейтинг: 1.9
393 отзыва