Сергій Отзыв написан 11 июня, 2023 год268 просмотров
Вирішим я розмістити своє оголошення на сайта Autopark. Сплатив оголошену вартість за розміщення публікації. «99 грн». Авто на сайті було розміщено. Після чого зі мною звʼязався менеджер і запросив на огляд авто на майданчик, щоб зробити професійні фото і відео за акційною ціною «приблизно 800 грн, зараз точно не згадаю». Приїхавши в той же день на майданчик в місті Харків, пропозиція вже була не актуальна і вартість становила «~1200». В офісі було не прибрано і авто які там знаходились були не в належному стані. Вирішив відмовитись по всім цим причинам. Через деякий час вирішив зайти на сайт щоб відкоригувати повідомлення, але зайти в особистий кабінет не виходить так як писало що "Не вірний пароль", відновити пароль так само не виходить пише "Номер/пошта не знайдені". залишив заявку щоб зі мною звʼязався менеджер. 7. 7 разів зі мною звʼязувались менеджера до яких я претензій не маю і казали спочатку що передали інформацію на тех.відділ, а останні рази на Керівника. Ніхто не звʼязався, і проблема не вирішена. Написавши схожий відгук на їхньому сайті, в кінці було написано що «Ваш відгук буде опубліковано після Модерації» Звістно відгук не був розміщений на їхньому сайті.
Достоинства:
Не знайшов
Недостатки:
Питання по роботі сайта та керівництву роботи з клієнтами
Перш за все, дуже шкода, що Ви зіткнулись з такими труднощами під час співпраці з нашим сайтом. Ми щиро приносимо свої вибачення за будь-які незручності, які Вам довелося пережити.
Наша команда вже займається розслідуванням Вашого випадку. Ми докладемо всіх зусиль, щоб вирішити цю проблему якнайшвидше. Що стосується відмінностей в ціні за додаткові послуги, ми переглянемо нашу політику комунікації та прозорості ціноутворення, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.
Щодо Вашого особистого кабінету, наша команда технічної підтримки займається розслідуванням цієї проблеми. Ми сподіваємося, що зможемо відновити Ваш доступ до особистого кабінету якомога швидше.
Щодо відгуку на нашому сайті, ми віримо в важливість відкритості та чесності. Ваш відгук має бути видимим для інших користувачів, і ми розглянемо цей випадок, щоб визначити, чому цього не сталося.
Для прискорення процесу розслідування, будь ласка, надішліть нам Ваш номер телефону, щоб ми могли контактувати з Вами безпосередньо та обговорити деталі Вашого випадку.
Дякуємо Вам за терпіння та розуміння в цьому випадку. Ми високо цінуємо Вашу довіру та маємо намір покращувати свої послуги для наших клієнтів.
Робота компанії Автопарк - Отзывы о autopark.ua
Звістно відгук не був розміщений на їхньому сайті.
отзыв
Комментарии к отзыву
Перш за все, дуже шкода, що Ви зіткнулись з такими труднощами під час співпраці з нашим сайтом. Ми щиро приносимо свої вибачення за будь-які незручності, які Вам довелося пережити.
Наша команда вже займається розслідуванням Вашого випадку. Ми докладемо всіх зусиль, щоб вирішити цю проблему якнайшвидше. Що стосується відмінностей в ціні за додаткові послуги, ми переглянемо нашу політику комунікації та прозорості ціноутворення, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.
Щодо Вашого особистого кабінету, наша команда технічної підтримки займається розслідуванням цієї проблеми. Ми сподіваємося, що зможемо відновити Ваш доступ до особистого кабінету якомога швидше.
Щодо відгуку на нашому сайті, ми віримо в важливість відкритості та чесності. Ваш відгук має бути видимим для інших користувачів, і ми розглянемо цей випадок, щоб визначити, чому цього не сталося.
Для прискорення процесу розслідування, будь ласка, надішліть нам Ваш номер телефону, щоб ми могли контактувати з Вами безпосередньо та обговорити деталі Вашого випадку.
Дякуємо Вам за терпіння та розуміння в цьому випадку. Ми високо цінуємо Вашу довіру та маємо намір покращувати свої послуги для наших клієнтів.
З повагою,
Команда Autopark.