Обманюють з зарплатами. Вона набагато менше ніж кажуть. Більше ніж 18 тисяч не буде ніколи. Весь «офіс» між собою дружить та ділить премію. Звичайним співробітникам дістається нічого. Обманюють з зарплатами. Вона набагато менше ніж кажуть. Більше ніж 18 тисяч не буде ніколи. Весь «офіс» між собою дружить та ділить премію. Звичайним співробітникам дістається нічого.
Робила замовлення сукні світло жовтого кольору...надіслали брудне ганчір'я, верхня частина вся брудна від залишків тонуючих засобів та іншої декоративної косметики, з внутрішнього боку сукня з чорними плями, можливо від брудних вішаків, один з декоративних ремінців надірваний....служба підтримки: "мабуть дівчатка не побачили"..занавіс... приємно таке отримувати Робила замовлення сукні світло жовтого кольору...надіслали брудне ганчір'я, верхня частина вся брудна від залишків тонуючих засобів та іншої декоративної косметики, з внутрішнього боку сукня з чорними плями, можливо від брудних вішаків, один з декоративних ремінців надірваний....служба підтримки: "мабуть дівчатка не побачили"..занавіс... приємно таке отримувати
Маленька зарплата. Постійна текучка. Кожен місяць хтось звільняється, виїзжають за рахунок студентів. Токсичний колектив з советскими забобонами. Немає нормальних вихідних, про них можете забути. Велике навантаження наче на заводі працюєш. Маленька зарплата. Постійна текучка. Кожен місяць хтось звільняється, виїзжають за рахунок студентів. Токсичний колектив з советскими забобонами. Немає нормальних вихідних, про них можете забути. Велике навантаження наче на заводі працюєш.
На жаль, маю негативний досвід. Повертала онлайн замовлення в офлайн магазин. Вже минуло 10 днів, в особистому кабінеті відсутня будь-яка інформація про повернення. Звʼязку ні в чаті, ні в what’s up, ні по гарячій лінії з представниками бренду немає. Повернення коштів також немає. По факту, маю лише лист в пошті від магазину, що вони отримали повернення. Вважаю такі дії протиправними,... Читать отзыв На жаль, маю негативний досвід. Повертала онлайн замовлення в офлайн магазин. Вже минуло 10 днів, в особистому кабінеті відсутня будь-яка інформація про повернення. Звʼязку ні в чаті, ні в what’s up, ні по гарячій лінії з представниками бренду немає. Повернення коштів також немає. По факту, маю лише лист в пошті від магазину, що вони отримали повернення. Вважаю такі дії протиправними, і сервіс жахливим. Нікому не рекомендую массімо в Україні
Достоинства:
Немає
Недостатки:
Відсутня комунікація з відділом підтримки, відсутнє повернення коштів
НовыйЦіни зашкалюють,а сервіс 0З усіх касирів,тільки одна риженька дівчина приємна та ввічлива,решта хамовиті баби.Продавці також є мямлі,ніякого обслуговування, з таким фейсом наче прийшла до них додому. Пару раз купила речі і більше нема бажання купувати, один ширпотреб, якість з алі-експресу.Не рекомендую цю багодельню(Гулівер) НовыйЦіни зашкалюють,а сервіс 0З усіх касирів,тільки одна риженька дівчина приємна та ввічлива,решта хамовиті баби.Продавці також є мямлі,ніякого обслуговування, з таким фейсом наче прийшла до них додому. Пару раз купила речі і більше нема бажання купувати, один ширпотреб, якість з алі-експресу.Не рекомендую цю багодельню(Гулівер)
Я пропрацювала у массімо дутті пів року. Що можу сказати: зарплата ледь дотягує до 15 тисяч грн., велике навантаження, неповага до співробітників. Я влаштовувалась продавцем-консультантом, але працювала на складі також про що мене ніхто не попереджав. На складі часто не було можливості щоб підставити драбину і дістати одяг, можна легко травмуватися. Також взимку було дуже холодно, але ніхто не звертав... Читать отзыв Я пропрацювала у массімо дутті пів року. Що можу сказати: зарплата ледь дотягує до 15 тисяч грн., велике навантаження, неповага до співробітників. Я влаштовувалась продавцем-консультантом, але працювала на складі також про що мене ніхто не попереджав. На складі часто не було можливості щоб підставити драбину і дістати одяг, можна легко травмуватися. Також взимку було дуже холодно, але ніхто не звертав на це уваги, директор лиш міг сказати «якщо холодно, то просто потрібно рухатися швидше». Дуже велике навантаження на працівників, в день спокійно можна пройти по одному магазину 15 кілометрів. Немає стабільного графіку, він дуже часто змінюється, у вас можуть забрати вихідні про які ви просили за місяць до цього. Після вечірньої зміни до 21:30 або 22:00 вам можуть поставити ранкову на 7:00. Неповага з боку директора. Якщо співробітник стикається з буллінгом, то директор просто закриває на це очі, ще й може звинуватити жертву. Совкове ставлення. Нікому не раджу. Бережіть своє здоров’я та свою нервову систему.
Купувала речі у грудні 2024року на офіційному сайті massimodutti.com/ua, зробила повернення, грошей не отримала до цих пір! підтримка не відповідає ні в вотцапі, ні на пошті, це просто якийсь жах! Якщо хтось знає, як повернути кошти від цього магазину, напишіть, будь ласка. Купувала речі у грудні 2024року на офіційному сайті massimodutti.com/ua, зробила повернення, грошей не отримала до цих пір! підтримка не відповідає ні в вотцапі, ні на пошті, це просто якийсь жах! Якщо хтось знає, як повернути кошти від цього магазину, напишіть, будь ласка.
Це просто жахливий інтернет магазин. Вони продають неіснуючий товар і не повертають гроші. Це шахраї Це просто жахливий інтернет магазин. Вони продають неіснуючий товар і не повертають гроші. Це шахраї
https://www.massimoduttimanstore.com не переходьте у магазин по цьому посиланню, нічого у них не купуйте. Магазин онлайн шахраї, будьте уважні, користуються відомим іменем, ви робите замовлення і вони імітують роботу над замовленням і потім сайт зникає і перекидає вас на інший відомий бренд. https://www.massimoduttimanstore.com не переходьте у магазин по цьому посиланню, нічого у них не купуйте. Магазин онлайн шахраї, будьте уважні, користуються відомим іменем, ви робите замовлення і вони імітують роботу над замовленням і потім сайт зникає і перекидає вас на інший відомий бренд.
Цілковита неповага до клієнта. Завірили, що товар перед відправкою перевіряється, а в результаті сумка прмйшла з 3-ма дефектами. Перевірити при кур'єрові заборонили. Запропонували повернути бракований товар. Змарновий час і гроші. Нікому не рекомендую цей бренд. З іншими такого не було. Цілковита неповага до клієнта. Завірили, що товар перед відправкою перевіряється, а в результаті сумка прмйшла з 3-ма дефектами. Перевірити при кур'єрові заборонили. Запропонували повернути бракований товар. Змарновий час і гроші. Нікому не рекомендую цей бренд. З іншими такого не було.
Найгірший мій клієнтський досвід - оплачене замовлення - 1,5 місяці не прийшло. Гроші не повертають, кожен день відмовки про відповідь з логістичного центру! Контактів немає, лише бот і підтримка, яка тільки запевняє. що дуже старається допомогти. Жесть як на сьогоднішній e-commerce ринок. Найгірший мій клієнтський досвід - оплачене замовлення - 1,5 місяці не прийшло. Гроші не повертають, кожен день відмовки про відповідь з логістичного центру! Контактів немає, лише бот і підтримка, яка тільки запевняє. що дуже старається допомогти. Жесть як на сьогоднішній e-commerce ринок.
З онлайн замовленням не пощастило, тому я вирішила завітати до фізичного магазину у ''Форум Львів''. І сміх, і гріх. Якість одягу - жахлива, така ж, як і у ZARA, тканини синтетичні, пошито абияк, з розмірами біда, а от ціни - на порядок вищі, ніж у ZARA. Верхній одяг - це особливий рівень знущання. Матеріал не призначений для типової української... Читать отзыв З онлайн замовленням не пощастило, тому я вирішила завітати до фізичного магазину у ''Форум Львів''. І сміх, і гріх. Якість одягу - жахлива, така ж, як і у ZARA, тканини синтетичні, пошито абияк, з розмірами біда, а от ціни - на порядок вищі, ніж у ZARA. Верхній одяг - це особливий рівень знущання. Матеріал не призначений для типової української зими - він промокне, як тільки ви вийдете на вулицю. До наповнювача теж є питання - на дотик його обмаль. Вибір невеликий. Висновок: не витрачайте намарно свої кошти, нічого якісного ви тут не знайдете.
Достоинства:
- чисте приміщення
- симпатичні пакетики
- моє онлайн замовлення скасували - це добре, інакше мій гардероб поповнився б непотребом
Зробила замовлення в неділю і повністю оплатила. На сайті обіцяють, що відправляють замовлення через 24 години. Пройшло два дні - мені замовлення не відправили. Сьогодні ввечері статус замовлення змінився на ''НЕДОСТАТНЬО ЗАПАСІВ''. ШАХРАЇ, нема чого сказати! ВИ МЕНІ ПРОДАЛИ НЕІСНУЮЧИЙ ТОВАР! ПРОШУ ПОВЕРНУТИ МЕНІ МОЇ КОШТИ НАЗАД. І НЕ ПРОТЯГОМ 14 ДНІВ, А ДО КІНЦЯ ДНЯ. Зробила замовлення в неділю і повністю оплатила. На сайті обіцяють, що відправляють замовлення через 24 години. Пройшло два дні - мені замовлення не відправили. Сьогодні ввечері статус замовлення змінився на ''НЕДОСТАТНЬО ЗАПАСІВ''. ШАХРАЇ, нема чого сказати! ВИ МЕНІ ПРОДАЛИ НЕІСНУЮЧИЙ ТОВАР! ПРОШУ ПОВЕРНУТИ МЕНІ МОЇ КОШТИ НАЗАД. І НЕ ПРОТЯГОМ 14 ДНІВ, А ДО КІНЦЯ ДНЯ.
Здравствуйте, коллеги по несчастьюТакая же проблема с заказом в интернет- магазине Массимо Д, 14.10 подтвердили возврат, до 3.11 возврата не было, начала писать в чат и на эл.почту о проблеме, в ответ - передали ваш запрос в фин.одел, срок ответа 48-72 часа, но эти сроки тоже прошли!!! Сегодня написала жалобу в Держпродспоживслужбу, жду какой то обратной связи... поделитесь... Читать отзыв Здравствуйте, коллеги по несчастьюТакая же проблема с заказом в интернет- магазине Массимо Д, 14.10 подтвердили возврат, до 3.11 возврата не было, начала писать в чат и на эл.почту о проблеме, в ответ - передали ваш запрос в фин.одел, срок ответа 48-72 часа, но эти сроки тоже прошли!!! Сегодня написала жалобу в Держпродспоживслужбу, жду какой то обратной связи... поделитесь опытом кому удалось вернуть свои деньги, кто обращался куда-то? Как придать проблеме оглазку! Компания раздувает нашими деньгами свои активы, пользуется бесплатно, вместо кредитных!!!
Бренд Массимо у нас появился недавно, раньше покупала его с помощью посредника в Германии в основном, но решила посетить магазин у нас. Честно говоря ожидала цен намного ниже, так как официально и очевидно, что уровень дохода у нас намного ниже, чем в той же Германии. Но увы, цены мягко говоря завышены. Вот например по каким ценам удаётся купить... Читать отзыв Бренд Массимо у нас появился недавно, раньше покупала его с помощью посредника в Германии в основном, но решила посетить магазин у нас. Честно говоря ожидала цен намного ниже, так как официально и очевидно, что уровень дохода у нас намного ниже, чем в той же Германии. Но увы, цены мягко говоря завышены. Вот например по каким ценам удаётся купить вещи бренда у в Германии, отзывы мои и других реальных покупателей: zakupki-de , раздел отзывы по massimodutti . Ну а в оффлайн магазине к сожалению и близко таких нет. Бренд рекомендую, вещи стильные и отличного качества, но покупать советую все же не у нас, а в Европе, у посредника по скидке анонсы на постоянные сейлы, низкая цена за вес, 2 евро за кг. доставка веса и через 2-3 недели нужная вещь уже на отделении новой почты.
Достоинства:
Отличный бренд, качественные кашемировые вещи
Недостатки:
Дорого у нас в стране, из Европы выкуп через посредника намного дешевле
Единственный магазин, который не пускает своих покупателей с тележкой. Как правило по приходу в Лавину с детьми берём пластмассовую тележку из Сильпо, чтобы загрузить туда всю верхнюю одежду и покупки. Тяжело всё-таки таскать все это за собой на такие расстояния. В магазине Massimo Dutti именно с детьми и с тележкой были впервые, так сложились обстоятельства, как правило шоппимся вдвоём и... Читать отзыв Единственный магазин, который не пускает своих покупателей с тележкой. Как правило по приходу в Лавину с детьми берём пластмассовую тележку из Сильпо, чтобы загрузить туда всю верхнюю одежду и покупки. Тяжело всё-таки таскать все это за собой на такие расстояния. В магазине Massimo Dutti именно с детьми и с тележкой были впервые, так сложились обстоятельства, как правило шоппимся вдвоём и регулярно что-то да и покупаем в этом магазине, к качеству вопросов нет. Но в этот раз нас грубо говоря не пустили в магазин из-за тележки, мы ее простите где должны были оставить, с вещами и покупками за пределом магазина? Это абсурд! И вообще в чем проблема? Покупателей с детскими колясками вы тоже не пускаете? Они плюс минус одного размера. Я считаю это полное хамство и не уважение к клиентам. Принципиально объявлено байкот этому магазину и призываю всех сделать тоже самое, такая дискриминация не должна оставаться без должного внимания.