Вчора 25.07.25 мав відбутися стенд ап в будинку культури КПІ. Спеціально купила квитки на цю дату, оскільки приїхала донька здалеку і хотіла потрапити на цей концерт. Ми прийшли вчасно і від працівника кафе дізнались, що концерт перенесли на місяць. Мене ніхто не попередив, ні смс, ні електронною поштою. Виявляється, що написали в Інстаграмі за 4... Читать отзыв Вчора 25.07.25 мав відбутися стенд ап в будинку культури КПІ. Спеціально купила квитки на цю дату, оскільки приїхала донька здалеку і хотіла потрапити на цей концерт. Ми прийшли вчасно і від працівника кафе дізнались, що концерт перенесли на місяць. Мене ніхто не попередив, ні смс, ні електронною поштою. Виявляється, що написали в Інстаграмі за 4 дні! Я не сиджу в Інстаграмі!Просто, паскудство і безвідповідальність!!!!!
Через перенесення концерту - скасувала замовлення . 13 травня на електронну пошту прийшло підтвердження скасування . Обіцяли повернути кошти на ту саму картку, з якої робилася оплата . Коли пройшов місяць і я перепитала де кошти - написали що повернення протягом 30-45 днів . Потім взяли повні реквізити картки , потім попросили саму картку . Наразі прошло більше двох... Читать отзыв Через перенесення концерту - скасувала замовлення . 13 травня на електронну пошту прийшло підтвердження скасування . Обіцяли повернути кошти на ту саму картку, з якої робилася оплата . Коли пройшов місяць і я перепитала де кошти - написали що повернення протягом 30-45 днів . Потім взяли повні реквізити картки , потім попросили саму картку . Наразі прошло більше двох місяців . На листи на пошту не відповідають , гроші не повернули . Останній лист був надісланий мені 1 липня з проханням уточнити номер картки , сьогодні 17 липня! Шахраї , що привласнюють кошти !
Придбали два квитки навпроти сцени, а в залі немає місць з такими номерами, бо там стоїть апаратура! Нас посадили на незручні бокові місця, окремо один від одного. Вирішити проблему немає з ким! Настрій зіпсовано Придбали два квитки навпроти сцени, а в залі немає місць з такими номерами, бо там стоїть апаратура! Нас посадили на незручні бокові місця, окремо один від одного. Вирішити проблему немає з ким! Настрій зіпсовано
Продають квитки на концерти, зокрема на такі, які раніше було скасовано організатором концерту. Помилок не визнають, вибачень не приносять. Гроші обіцяють повернути... Якщо зіткнулися з боку цієї невідповідальної контори з діями (бездіяльністю), які мають ознаку шахрайства, доцільно відразу звертатися із зверненнями до Національної поліції, Міністерства культури та стратегічних комунікацій, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Держспоживслужби, Генерального прокурора... Читать отзыв Продають квитки на концерти, зокрема на такі, які раніше було скасовано організатором концерту. Помилок не визнають, вибачень не приносять. Гроші обіцяють повернути... Якщо зіткнулися з боку цієї невідповідальної контори з діями (бездіяльністю), які мають ознаку шахрайства, доцільно відразу звертатися із зверненнями до Національної поліції, Міністерства культури та стратегічних комунікацій, Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Держспоживслужби, Генерального прокурора України та ДПС з описом проблематики, проханням провести перевірку діяльності ТОВ «КОНТРАМАРКА УКРАЇНА» ДиректорАтаманчук Ігор Дмитрович, код ЄДРПОУ 38657536, адреса02141, Україна, місто Київ, вулиця Руденко Лариси, будинок, 6а, прим.58, оф.2та вимогою компенсації заподіяної вам матеріальної та моральної шкоди з боку та за рахунок цього товариства з ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ.Договір оферти, розміщений на їх сайте має ознаки нікчемності, враховуючи те, що його положення порушують права громадян України, визначені законодавством, зокрема Конституцією України.
Достоинства:
зручний сайт
Недостатки:
відсутність адекватної комунікації з клієнтами та організаторами концертів;
бот на контактному телефоні;
на запити електронною поштою дають відписки "ні про що", свою провину не визнають та не вибачаються;
Шахраї! Концерт в "дереві життя" на 9 травня відмінили, гроші не повернули!!! Передзвонили за годину до початку концерту і гроші не повернули. Шахраї! Концерт в "дереві життя" на 9 травня відмінили, гроші не повернули!!! Передзвонили за годину до початку концерту і гроші не повернули.
Купували квитки дітям на 28.12.24 на Лускунчикав партер. В театрі з'ясувалось, що на наших місцях вже сиділи люди і у них були також куплені квитки на ці місця. В результаті діти до антракту сиділи на якихось боковушках в проході, а потім весь антракт їх водили по театру, шукаючи місце. В результаті знайшли їм місце на балконі, в 3-му ряду, звідки... Читать отзыв Купували квитки дітям на 28.12.24 на Лускунчикав партер. В театрі з'ясувалось, що на наших місцях вже сиділи люди і у них були також куплені квитки на ці місця. В результаті діти до антракту сиділи на якихось боковушках в проході, а потім весь антракт їх водили по театру, шукаючи місце. В результаті знайшли їм місце на балконі, в 3-му ряду, звідки нічого не було видно. Настрій дітей зіпсовано, а контрамарка заробила двічі на одних квитках Справжні аферисти. Працівники театру сказали, що у них це не перший випадок за той вечір.
Не попередили про відміну заходу, немає контактів щоб подзвонити, на повідомлення не відповідаютьШахраї Не попередили про відміну заходу, немає контактів щоб подзвонити, на повідомлення не відповідаютьШахраї
Компанія неадекватна просто, власник не маючи ні професійних знань , ні рівня компетенції намагається на співбесідах на топові позиції влаштовувати перевірку на стресостійкість, що перетворюється на відверте хамство HR взагалі сидить курить айкос на камеру. Тим самим враження: зброд травмованих психопатів. Вся з/п в конвертах , податки не платять . Компанія неадекватна просто, власник не маючи ні професійних знань , ні рівня компетенції намагається на співбесідах на топові позиції влаштовувати перевірку на стресостійкість, що перетворюється на відверте хамство HR взагалі сидить курить айкос на камеру. Тим самим враження: зброд травмованих психопатів. Вся з/п в конвертах , податки не платять .
Абсолютно непрофесійна робота служби підтримки. Анонсується можливість перенесення квитків. Насправді, після звернення задаються різні запитання, типу «на коли перенести», відповідають повільно. Результат, «ви звернулись пізно», «не надали номер замовлення», хоча надісланий скріншот переписки, підтвердив те, що номер був надісланий і звернення було вчасним. Не рекомендую! Абсолютно непрофесійна робота служби підтримки. Анонсується можливість перенесення квитків. Насправді, після звернення задаються різні запитання, типу «на коли перенести», відповідають повільно. Результат, «ви звернулись пізно», «не надали номер замовлення», хоча надісланий скріншот переписки, підтвердив те, що номер був надісланий і звернення було вчасним. Не рекомендую!
ШахраїПродають квитки по два рази.Нівякому разі незвязуйтесь з нимиДодзвонитися нереально ШахраїПродають квитки по два рази.Нівякому разі незвязуйтесь з нимиДодзвонитися нереально
27 січня 2021 року купили квитки усій родині на Гаррі Поттера, і все, прийшли до Жовтнєвого палацу, а вистави не було. Гроші не повернули, діти травмовані, напислаи що перенесли на травень 2022 ??? війна! знову тиша, і все кануло в літа. ВИ ШАХРАЇ !!! 27 січня 2021 року купили квитки усій родині на Гаррі Поттера, і все, прийшли до Жовтнєвого палацу, а вистави не було. Гроші не повернули, діти травмовані, напислаи що перенесли на травень 2022 ??? війна! знову тиша, і все кануло в літа. ВИ ШАХРАЇ !!!
Гроші за відмінений концерт не повернули.Купила квитки на «лебедине озеро» . Концерт відмінили за 2 місяця до концерту через корона вірус. Тобто як лотерея. Платформа норм, зручна. Але якщо концерт відмінять то грошей вам не бачити- лотерея. Гроші за відмінений концерт не повернули.Купила квитки на «лебедине озеро» . Концерт відмінили за 2 місяця до концерту через корона вірус. Тобто як лотерея. Платформа норм, зручна. Але якщо концерт відмінять то грошей вам не бачити- лотерея.
Придбала у 2021 році квитки на рок-оперу.Подію було перенесено на 08 червня 2022 року у зв'язку з ковідом.У мене є запитання до Kontramarka, чи відбувся цей концерт 08 червня. Адже після війни багато концертів скасували.1.Отже, щоб дізнатись, чи відбувся концерт, телефоную на Гарячу лінію.Там немає такої функції, як 'розмова з Оператором", є лише порада -... Читать отзыв Придбала у 2021 році квитки на рок-оперу.Подію було перенесено на 08 червня 2022 року у зв'язку з ковідом.У мене є запитання до Kontramarka, чи відбувся цей концерт 08 червня. Адже після війни багато концертів скасували.1.Отже, щоб дізнатись, чи відбувся концерт, телефоную на Гарячу лінію.Там немає такої функції, як 'розмова з Оператором", є лише порада - написати електроний лист.2. Лист написала - відповідь отримала - стандартний текст від бота, що ми над цим працюємо. Другий раз вдіслала - знову auto replay.Схоже на ШАХРАЙСТВО.Гроші й понині за концерти збирають, а телефон 044-227-03-92 та 0800-30-50-25 (Гарячі лінії) не працюють.
Жахлива компанія!! Ні в якому разі не рекомендую, не купуйте тут білети!! Сто разів пошкодувала що не прочитала відгуки відразу і замовила білети, через день дізналась що на цю дату не зможу приїхати фізично, почала просити зробити обмін, ніякого обміну мені на іншу дату не зробили! Просто хамське відношення в такий складний час!! Жахлива компанія!! Ні в якому разі не рекомендую, не купуйте тут білети!! Сто разів пошкодувала що не прочитала відгуки відразу і замовила білети, через день дізналась що на цю дату не зможу приїхати фізично, почала просити зробити обмін, ніякого обміну мені на іншу дату не зробили! Просто хамське відношення в такий складний час!!
Виникла проблема у бронюванні квитків через касу. Забронював квитки в п'ятницю, бронь яких була доступна до неділі 11 години. Спочатку в суботу зрозумів, що не встигаю забрати їх на касі та хотів перевести в статус "купівлі онлайн", але такої функції у них немає. коли бронь по часу звершилася — зайшов в кабінет, щоб переглянути чи можна забронювати ці квитки в... Читать отзыв Виникла проблема у бронюванні квитків через касу. Забронював квитки в п'ятницю, бронь яких була доступна до неділі 11 години. Спочатку в суботу зрозумів, що не встигаю забрати їх на касі та хотів перевести в статус "купівлі онлайн", але такої функції у них немає. коли бронь по часу звершилася — зайшов в кабінет, щоб переглянути чи можна забронювати ці квитки в знову, але в статусі свого замовлення побачив "очікується оплата", після чого зрозумів, що моє замовлення ще активне. поїхав в понеділок купити ніби-то заброньовані квитки в касі, але мені сказали. що бронь давно скасована і її в базі немає. До речі, квитків на цей концерт теж вже не було поруч. В результаті, витратив свій час на поїздку до кас, залишився без квитків на бажану виставу та ще й консультант повідомив, що це лише моя проблема, і вони передадуть цю інформацію технічному відділу, щоб просто виправив статус. Клієнтоорієнтованістю аж пре...
Не повертають гроші за квитки на концерт Сухішвілі, який мав відбутися у березні 2022 року. Надають автоматичну відповідь про Оферту (див. пункт 8.7 договору, що передбачені законом України) і про те, що вони звернулись до організаторів заходів, що мали відбутися наприкінці лютого-березня з вимогою надати інформацію, щодо повернення коштів споживачам (інформація ще за 2022 р). Ніякої подальшої інформації про відповідь... Читать отзыв Не повертають гроші за квитки на концерт Сухішвілі, який мав відбутися у березні 2022 року. Надають автоматичну відповідь про Оферту (див. пункт 8.7 договору, що передбачені законом України) і про те, що вони звернулись до організаторів заходів, що мали відбутися наприкінці лютого-березня з вимогою надати інформацію, щодо повернення коштів споживачам (інформація ще за 2022 р). Ніякої подальшої інформації про відповідь організаторів не було. На запитання, хто був організатором заходу, не дають відповіді. Навіть беручи до уваги, що є форс-мажорна обставина, що вам заважає повернути людям кошти за події, які не відбулись? Відсутість професійності і совісті? Хоча кількість негативних відгуків про вашу компанію відповідає одразу на всі запитання. Сподіваюсь, скоро ваша компанія припинить своє існування.
Достоинства:
Жодних плюсів
Недостатки:
Звичайна компанія шахраїв, яка наживається на людях у навайжчі часи.
04.04.20 року, на сервисе KONTRAMARKA, мною було придбано 2 квитки на шоу "Ілюзіоністи" у НПМ "Україна". Шоу було скасовано за незалежними від мене обставинами. Мої неодноразові усні звернення по телефону щодо повернення коштів до результату не привели. 04.04.20 року, на сервисе KONTRAMARKA, мною було придбано 2 квитки на шоу "Ілюзіоністи" у НПМ "Україна". Шоу було скасовано за незалежними від мене обставинами. Мої неодноразові усні звернення по телефону щодо повернення коштів до результату не привели.
Купили 2 квитки в театр у м.ЛьвівПомилково обрали не той часКошти не повертають Квитки не замінюють . Купили 2 квитки в театр у м.ЛьвівПомилково обрали не той часКошти не повертають Квитки не замінюють .
Нещодавно виникла неприємність зі замовленням на Kontramarka.ua, а саме, з подією DALI.DIGITAL. За годину до початку пролунала повітряна тривога. Я зв'язалася с оператором для отримання інформації що буде з подією на що мені відповіли: "Інформація про відміну не поступила, подія може відбутися після тривоги" або "Подія може затриматись, щоб усі глядачі встигли доїхати. Іноді таке трапляється.". Розчарована відсутністю чіткої інформації... Читать отзыв Нещодавно виникла неприємність зі замовленням на Kontramarka.ua, а саме, з подією DALI.DIGITAL. За годину до початку пролунала повітряна тривога. Я зв'язалася с оператором для отримання інформації що буде з подією на що мені відповіли: "Інформація про відміну не поступила, подія може відбутися після тривоги" або "Подія може затриматись, щоб усі глядачі встигли доїхати. Іноді таке трапляється.". Розчарована відсутністю чіткої інформації та відсутністю реакції на вимогу зареєструвати скаргу. Офіційної відповіді на скаргу не отримала. Сподіваюся, що Kontramarka.ua виправить цю ситуацію та поліпшить комунікацію з клієнтами (хоча мої листи ігнорували аж поки я не написала на FB, у підтримку та не надіслала ще одну скаргу).
29 грудня 2023 року пішли на новорічну виставу до Дніпровської філармонії. Через сирени вистава не відбулася, в касі сказали звернутися туди де купували білет, тобіш на контрамарку. По сьогоднішній день контрамарка оперує тим, що чекає відповіді від організатора. Білетів на 1100 грн ніхто вертати не хоче. 29 грудня 2023 року пішли на новорічну виставу до Дніпровської філармонії. Через сирени вистава не відбулася, в касі сказали звернутися туди де купували білет, тобіш на контрамарку. По сьогоднішній день контрамарка оперує тим, що чекає відповіді від організатора. Білетів на 1100 грн ніхто вертати не хоче.
Я б не ставила цій компанії жодної зірки тільки в мінус. Відношення жахливе. Гаряча лінія на «вічному» автовідподачі.Менеджери в жодному разі не готові вирішувати ваші питання.З ними за останні 3 місяці виникло 2 проблеми, коли була заміна вистави і також перенос часу.В першому випадку повертати білети ніхто не хотів, хоча після звернення напряму в оперету,(хоча я і... Читать отзыв Я б не ставила цій компанії жодної зірки тільки в мінус. Відношення жахливе. Гаряча лінія на «вічному» автовідподачі.Менеджери в жодному разі не готові вирішувати ваші питання.З ними за останні 3 місяці виникло 2 проблеми, коли була заміна вистави і також перенос часу.В першому випадку повертати білети ніхто не хотів, хоча після звернення напряму в оперету,(хоча я і купувала не через них, мені одразу допомогли) і дуже здивувалися, що Контрамарка мені відмовила, адже з ними будо теж погоджене повернення.Друга ситуація сталася вчора.Я приїхавши на виставу дізналась , що її перенесли на годину. На вході мене також ніхто про це не попередив. Побачивши, що це вже майже кінець, я знову повернулась до працівників Жовтневого і як виявилося, на вході стояв представник , який теж бачив і мою маму і мене на вході, ми повз нього проходили при перевірці і жодним словом не обмовився про цю ситуацію,не запропонував вирішень і не пояснив ситуацію , нащо в такому випадку він взагалі там був ???Тільки коли я повернулася і почала про це питати на вході він дістав блокнотик і ніби записав мої данні і озвучив про те, що данні нададуть + буде вирішуватися питання з поверненням.Зараз при звернені на пошту, компанія , звичайно, каже що попереджала ніби через листа на пошту, але звісно, його не бачила. Додатково виникає питання, а який відсоток того, що я дійсно отримаю цей так «званий лист», що це моя особиста пошта, куди вони пишуть чи взагалі, може, в мене переповнена пошта і він просто не надійде, або я не маю доступу до поштової скриньки???Це абсолютна халатність. Якщо ви, kontramarka , не здатні надати якісні послуги, то не беріться за це взагалі!Якщо Вам не вистачає операторів для зв’язку, то не пишіть, що Ваша гаряча лінія працює для зв’язку. Якщо ви не можете нормально інформувати своїх покупців, то змініть взагалі сферу діяльності, де не треба буде працювати з людьми , з організаційними моментами, вирішувати питання.На звернення в інстанрамі поки смс моє було прочитано, але відповіді немає жодної. Просто прочитано і ВСЕ . Навіть, не написали, що ми отримали ваше звернення чи взяли в опрацювання, та будь що…. Це дуже показник «клієнтоорієнтованості» компанії.Я також декілька разів при зверненні вказала, що хочу відповідь на мою скаргу в телефонному режимі, а не чергове «листування» , тому до сих пір чекаю хоч якихось кроків !
Викладають подію, збирають кошти за квиток +сервісний збір. Потім за 2 дні приходить лист про відміну події без причини і ми залишаємось без запланованого перегляду і без коштів - сервісний збір біля 30 грн з квитка не повертається ж… не раджу їх, якщо цінуєте свій час та гроші, особливо під час війни…Зіпсований настрій за ваші ж кошти вам гарантовано. Викладають подію, збирають кошти за квиток +сервісний збір. Потім за 2 дні приходить лист про відміну події без причини і ми залишаємось без запланованого перегляду і без коштів - сервісний збір біля 30 грн з квитка не повертається ж… не раджу їх, якщо цінуєте свій час та гроші, особливо під час війни…Зіпсований настрій за ваші ж кошти вам гарантовано.
Были куплены билеты в городе Харьков на Циганский барон 24 февраля 2022 года, и на Сухишвили 11 марта 2022 года.Естественно выступления отменили из-за войны, но денег так и не вернули! Читаю отзывы и в ужасе, сколько пострадало людей от этих аферистов. Были куплены билеты в городе Харьков на Циганский барон 24 февраля 2022 года, и на Сухишвили 11 марта 2022 года.Естественно выступления отменили из-за войны, но денег так и не вернули! Читаю отзывы и в ужасе, сколько пострадало людей от этих аферистов.
Достоинства:
С@олочи
Недостатки:
Началась война, деньги нужны были как воздух, а они на горе людей нажились!!
Взагалі НЕ рекомендую!!!Були придбані квитки на захід (виставу), який тільки значився на сайті, в місці (МКЦМ) про його проведення взагалі ніхто нічого не знав. Компанія кошти за квитки не повернула. Взагалі всі телефони неактивні і всі звернення всюди не дали результата. Взагалі НЕ рекомендую!!!Були придбані квитки на захід (виставу), який тільки значився на сайті, в місці (МКЦМ) про його проведення взагалі ніхто нічого не знав. Компанія кошти за квитки не повернула. Взагалі всі телефони неактивні і всі звернення всюди не дали результата.
Компанія кидалово. Були придбані квитки на 800 грн. На спектакль " в джазі тільки бабусі " на 29.08.23 на 18.00. Спектакль відмінили. Компанія кошти за квитки не повернула. Взагалі всі телефони неактивні і всі звернення всюди не дали результата. Компанія кидалово. Були придбані квитки на 800 грн. На спектакль " в джазі тільки бабусі " на 29.08.23 на 18.00. Спектакль відмінили. Компанія кошти за квитки не повернула. Взагалі всі телефони неактивні і всі звернення всюди не дали результата.
В червні купували квитки на виставу.Спочатку 2 рази вистава "переносилась", як тільки ми попросили повернути кошти - комунікація припинилась. На месседжі не відповідають. Подали заяву в кіберполіцію, але, судячи з відгуків , нічого не буде, так як ці шахраї вільно себе почувають не перший рік. Хоча б відключили їх від платіжних систем, чи домен заблокували, тим більше вони в зоні... Читать отзыв В червні купували квитки на виставу.Спочатку 2 рази вистава "переносилась", як тільки ми попросили повернути кошти - комунікація припинилась. На месседжі не відповідають. Подали заяву в кіберполіцію, але, судячи з відгуків , нічого не буде, так як ці шахраї вільно себе почувають не перший рік. Хоча б відключили їх від платіжних систем, чи домен заблокували, тим більше вони в зоні ua (kontramarka.ua).Інформація про їх компанію (https://opendatabot.ua/c/34774130):директор: Пастушенко Роман Анатолійович (шахрай)Діяльність: припинено...Оплата йде на ФОП Данно, ЄДРПОУ: 2799602129Будьте обережні.
По телефону не додзвонитися!Підтримка відповідає раз у 30 хвилин в кращому випадку через форму!Замовили квитки оплатили, потім виявилося що ці місця зайняті…Гіршого обслуговування ще потрібно пошукати!!!Краще уже вибрати якусь альтернативу!!! По телефону не додзвонитися!Підтримка відповідає раз у 30 хвилин в кращому випадку через форму!Замовили квитки оплатили, потім виявилося що ці місця зайняті…Гіршого обслуговування ще потрібно пошукати!!!Краще уже вибрати якусь альтернативу!!!
Доброго дня! Бронювали квитки на концерт Ти Королева. Сергій Піскун. 18.03.2022. Концерт в 2022 році не відбувся. Але як виявляється концерт пройшов 01.06.2023 року. Чому нас не попередили про концерт? Як отримати свої гроші назад чи потрапити на інший концерт за ці гроші? Доброго дня! Бронювали квитки на концерт Ти Королева. Сергій Піскун. 18.03.2022. Концерт в 2022 році не відбувся. Але як виявляється концерт пройшов 01.06.2023 року. Чому нас не попередили про концерт? Як отримати свої гроші назад чи потрапити на інший концерт за ці гроші?
Купляла квитки через цей сайт. На прикінці, коли вже сплатила, натиснула «повернутись до сайту», а там мені видало «невідома помилка».На телефоні в них автовідповідач, чат підтримки лише надіслав мені одне авто-повідомлення, яке взагалі не стосується моєї проблеми, а далі -тиша! Не користуйтесь цим сайтом, як що не хочете марно витратити гроші. Купляла квитки через цей сайт. На прикінці, коли вже сплатила, натиснула «повернутись до сайту», а там мені видало «невідома помилка».На телефоні в них автовідповідач, чат підтримки лише надіслав мені одне авто-повідомлення, яке взагалі не стосується моєї проблеми, а далі -тиша! Не користуйтесь цим сайтом, як що не хочете марно витратити гроші.
По-перше, продали квітки на виставу, яка взагалі не мала відбутися. По-друге, коли вже всім було відомо, що вистави не буде, брехали, що таки пройде. І останнє, гроші ніхто не збирається повертати. Найогидніша компанія. Ніколи не буду більше звертатись до них і нікому не раджу. По-перше, продали квітки на виставу, яка взагалі не мала відбутися. По-друге, коли вже всім було відомо, що вистави не буде, брехали, що таки пройде. І останнє, гроші ніхто не збирається повертати. Найогидніша компанія. Ніколи не буду більше звертатись до них і нікому не раджу.