Купили квиток з Вінниці до Києва 09.11.2025 на 09.00 год. Спочатку прислали повідомлення про те, що автобус запізнюється на годину. Потім зателефонували та запропонували "доїхати до Житомира, та сісти в Житомирі на їхній автобус, так як вони не планують заїжджати у Вінницю". Чекали на станції півтори години, після чого зателефонували та повідомили, що вони вже поїхали. Справжні шахраї, не рекомендую,... Читать отзыв Купили квиток з Вінниці до Києва 09.11.2025 на 09.00 год. Спочатку прислали повідомлення про те, що автобус запізнюється на годину. Потім зателефонували та запропонували "доїхати до Житомира, та сісти в Житомирі на їхній автобус, так як вони не планують заїжджати у Вінницю". Чекали на станції півтори години, після чого зателефонували та повідомили, що вони вже поїхали. Справжні шахраї, не рекомендую, не користуюсь, в іншим не раджу.
Нам дуже прикро, що у Вас залишилися негативні враження від поїздки. Напишіть нам, будь ласка, на електронну адресу feedback@klr.com.ua для вирішення цього інциденту.
Отже враження про вашу компанію дуже негативно. Так поясню . Я завжди їздила іншими перевізниками, але вирішила заплатити більше та почитавши відгуки поїхати з вашою фірмою . Сьогодні моя друга поїздка з вами.. Спочатку за першу:Маршрут Кропивницький - Пльзень , запізнення було на 7 годин у Празі (я вже не витримувала їхати , та вийшла там, не доїхавши куди... Читать отзыв Отже враження про вашу компанію дуже негативно. Так поясню . Я завжди їздила іншими перевізниками, але вирішила заплатити більше та почитавши відгуки поїхати з вашою фірмою . Сьогодні моя друга поїздка з вами.. Спочатку за першу:Маршрут Кропивницький - Пльзень , запізнення було на 7 годин у Празі (я вже не витримувала їхати , та вийшла там, не доїхавши куди мені потрібно було . Кондиціонер не працював, було дуже жарко, нудило . Але я вирішила що то такий збіг на перше враження , купила знову білет у вас , поїздка номер 2. Маршрут Прага- Кропивницький . Зараз 11:51 а ми тільки з Вінниці виїхали , хоча в 11:20 повинні були бути в Умані . Нам ще їхати години 2,5 точно . Затримка така велика , добре , але найголовніше , я завтра їздила та у всіх маршрутах з Умані до Кропивницького напряму , там я виходила бо живу одразу поряд , а на цей раз почула «ми їдемо через Первомайськ « питання : з такою затримкою , ще в обʼїзд їхати ? Завдяки цьому я не встигну на свій автобус до свого селища . Хоча всі перевізники їдуть нормально, окрім вас . Тож дякую за цей досвід з вами , але радити вас іншим я не буду . Я також скину фото маршрута як їздять усі , та цей величезний незрозумілий круг , яким на жаль буду їхати сьогодні я.
Нам дуже шкода, що після поїздки у Вас залишилися не приємні враження. Допоможіть нам це виправити - напишіть нам, будь ласка, на електронну адресу feedback@klr.com.ua
Купили квиток із Києва до Польщі. Квиток прийшов на електронну пошту одразу після оплати. У квитку вказано назву рейсу. Але при посадці такого рейсу не було на табло автовокзалу, диспетчер автовокзалу взагалі відповіла, що такого рейсу немає. Насилу додзвонилися диспетчеру перевізника, вона назвала не вірний номер платформи і сказала чекайте. Загалом автобус знайшли випадково, пішли запитувати у водіїв усіх... Читать отзыв Купили квиток із Києва до Польщі. Квиток прийшов на електронну пошту одразу після оплати. У квитку вказано назву рейсу. Але при посадці такого рейсу не було на табло автовокзалу, диспетчер автовокзалу взагалі відповіла, що такого рейсу немає. Насилу додзвонилися диспетчеру перевізника, вона назвала не вірний номер платформи і сказала чекайте. Загалом автобус знайшли випадково, пішли запитувати у водіїв усіх автобусів квиток на їхній рейс чи ні. При цьому при покупці квитка система запропонувала доплатити 500 грн за вибір місця, що ми і зробили. Однак виявилося, що це не поширюється на цей автобус, ось нас у Львові пересадять там і буде вказане місце, а до Львова потерпіть. І такі нюанси майже у всіх пасажирів під час посадки. Якщо хочете зберегти нерви краще вибрати іншого перевізника
Достоинства:
Ми все ж таки доїхали до місця призначення
Недостатки:
Відсутність підтримки пасажирів. Немає чіткого опис який рейс: назва, номер автобуса, платформа відправлення. Не вказано, що вибір місця лише після пересадки.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам щиро шкода, що поїздка викликала незручності та стрес. Ми прагнемо забезпечувати комфорт і безпеку всіх наших пасажирів, тому Ваш відгук дуже важливий для нас.Щоб ми змогли детально розглянути Ваш випадок та допомогти у його вирішенні, будь ласка, надішліть нам усі деталі на пошту feedback@klr.com.ua. Ми уважно розглянемо ситуацію та надамо максимально прозору відповідь.Ми цінуємо Ваш зворотній зв’язок і робимо все можливе, щоб покращувати якість наших послуг та уникати подібних ситуацій у майбутньому.
Автобус зламався у Польщі, 6 год організація пересадки, посадили на автобус іншого перевізника, який не міг їхати бо не було якихось документів. Стоянки по годині. Як маршрутка Автобус зламався у Польщі, 6 год організація пересадки, посадили на автобус іншого перевізника, який не міг їхати бо не було якихось документів. Стоянки по годині. Як маршрутка
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам щиро шкода, що поїздка виявилася такою стресовою та незручною. Щоб ми могли розібратися детальніше та допомогти у вирішенні ситуації, будь ласка, надішліть деталі на нашу пошту feedback@klr.com.uaМи цінуємо Ваш зворотній зв’язок і зробимо все можливе, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.
Выбрал я значица "прекрасную" компанию KLR Bus, отзывы неплохие, цены ну приемлемые, в общем купился. Заказываю билеты, первое что смутило это отсутствие выбора места на этапе покупки. Второе это то, что с покупкой не было сопряжено создание аккаунта и конечному пассажиру я его передавал через костыли. В третьих, и самых главных - автобус. А точнее их как оказалось было два,... Читать отзыв Выбрал я значица "прекрасную" компанию KLR Bus, отзывы неплохие, цены ну приемлемые, в общем купился. Заказываю билеты, первое что смутило это отсутствие выбора места на этапе покупки. Второе это то, что с покупкой не было сопряжено создание аккаунта и конечному пассажиру я его передавал через костыли. В третьих, и самых главных - автобус. А точнее их как оказалось было два, о чём нас не предупреждали. Первым был междугородник БЕЗ туалета, на котором в принципе комфортабельно доехали до Одессы, а потом обычный Мерседес спринтер до Д Н Е П Р А. Причём что ещё интереснее оказалось, что в нём даже стоячие места. В общем вот так от наших доблестных перевозчиков выглядит прямой рейс Бухарест - Днепр без пересадок за 3 тысячи гривен
Дякуємо за зворотний зв’язок. Шкода, що поїздка не відповідала Вашим очікуванням. Частина рейсів виконується нашими партнерами, де умови обслуговування встановлюються ними. Ми цінуємо Ваші зауваження і завжди прагнемо покращувати сервіс.
Компания КЛР ЮА предоставляет услуги перевозчика крайне низкого качества. Ехали маршрутом Бухарест - Днепр. Заявленный автобус не соответствовал реальности, туалета не было. Пересадка в Одессе - В ОБЫКНОВЕННУЮ МАРШРУТКУ вместо комфортабельного международного автобуса. Вишенка на торте - в маршрутку начали набирать стоячих пассажиров. На жалобы по телефону "то не мы, то Макс транс", "Макс транс" вообще не отвечает. В общем... Читать отзыв Компания КЛР ЮА предоставляет услуги перевозчика крайне низкого качества. Ехали маршрутом Бухарест - Днепр. Заявленный автобус не соответствовал реальности, туалета не было. Пересадка в Одессе - В ОБЫКНОВЕННУЮ МАРШРУТКУ вместо комфортабельного международного автобуса. Вишенка на торте - в маршрутку начали набирать стоячих пассажиров. На жалобы по телефону "то не мы, то Макс транс", "Макс транс" вообще не отвечает. В общем - категорически не рекомендую иметь дело как с КЛР ЮА так и с Макс трансом
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Нам дуже шкода, що поїздка не відповідала Вашим очікуванням. Просимо врахувати, що окрім наших рейсів, ми також пропонуємо квитки на рейси партнерів-перевізників, де умови перевезення та обслуговування визначаються безпосередньо ними.Ми цінуємо Ваші зауваження і завжди прагнемо робити поїздки наших пасажирів максимально комфортними.
Компанія не відповідає ні за ризики, ні за повернення квитків, перенаправляє до перевізника - тому що це просто МАРКЕТПЛЕЙС. Здала квитки за 30 годин до виїзду, повернули тільки 50%. Хоча по телефону сказали, що знимуть 10%. Ви можете взагалі не перевозити людей. Просто заробляти на поверненні. Компанія не відповідає ні за ризики, ні за повернення квитків, перенаправляє до перевізника - тому що це просто МАРКЕТПЛЕЙС. Здала квитки за 30 годин до виїзду, повернули тільки 50%. Хоча по телефону сказали, що знимуть 10%. Ви можете взагалі не перевозити людей. Просто заробляти на поверненні.
Дякуємо за Ваш відгук. Нам дуже важливо знати думку наших пасажирів. Просимо врахувати, що квитки на рейси наших партнерів-перевізників повертаються відповідно до правил, встановлених безпосередньо партнером. Ми завжди прагнемо зробити процес повернення максимально зрозумілим і прозорим та цінуємо Вашу увагу до цього питання.
KLR Bus це дуже гарна продвинута компанія с перевозки пасажирів.Великі чисті автобуси. Приязні водіїї. Я дуже задоволена. Вже разів 7 їздила. Дякую ! KLR Bus це дуже гарна продвинута компанія с перевозки пасажирів.Великі чисті автобуси. Приязні водіїї. Я дуже задоволена. Вже разів 7 їздила. Дякую !
Щиро дякуємо за Ваші слова та довіру! Нам дуже приємно знати, що наші автобуси та водії залишають позитивні враження. Раді, що Ви обираєте KLR Bus — будемо й надалі робити все, щоб Ваші поїздки були комфортними та приємними. 🚌✨
Брехуни і шахраї, я спеціально шукала прямий автобус до Варшави, і купила у них квиток на комфортабельний автобус з туалетом білий Ван хул 4445 з їхніх слів за 4600 грн, у місце як у всіх 3100 - заради свого комфорту. чекає, доки підійшла водій маленької маршрутки зі словами ну Ви їсте або передумали, я судомно почала дзвонити менеджеру іїї тиша,... Читать отзыв Брехуни і шахраї, я спеціально шукала прямий автобус до Варшави, і купила у них квиток на комфортабельний автобус з туалетом білий Ван хул 4445 з їхніх слів за 4600 грн, у місце як у всіх 3100 - заради свого комфорту. чекає, доки підійшла водій маленької маршрутки зі словами ну Ви їсте або передумали, я судомно почала дзвонити менеджеру іїї тиша, доїхавши до Дніпра водій подивившись мій квиток зі здивуванням KLR показала мені номер гарячої лінії, зателефонувавши на неї і все їм розповів менеджер відповів мені що продали мені квиток на партнера сума 3200,я розумію % перепродажу але не 50% і дзвонила та писала KLR з приводу повернення грошей та обману, відморожуються ,МОШЕЙНИКИ
Дякуємо, що поділилися своєю думкою. Нам дуже шкода, що у Вас виникли незручності. Щоб ми могли детальніше розглянути ситуацію та надати відповідь, просимо надіслати звернення на feedback@klr.com.ua
Шановні пасажири, хочу поділитися своїм досвідом співпраці з компанією KLR Bus.На жаль, це один із найгірших прикладів сервісу, з яким мені доводилось стикатися. Компанія абсолютно не дбає про своїх клієнтів і не несе відповідальності за власні дії. Після того як ви придбали квиток, будь-який зв’язок фактично припиняється.Звернення у месенджери залишаються без відповіді, електронні листи ігноруються, додзвонитися нереально. Складається... Читать отзыв Шановні пасажири, хочу поділитися своїм досвідом співпраці з компанією KLR Bus.На жаль, це один із найгірших прикладів сервісу, з яким мені доводилось стикатися. Компанія абсолютно не дбає про своїх клієнтів і не несе відповідальності за власні дії. Після того як ви придбали квиток, будь-який зв’язок фактично припиняється.Звернення у месенджери залишаються без відповіді, електронні листи ігноруються, додзвонитися нереально. Складається враження, що компанія просто уникає будь-яких контактів із пасажирами.Особливо прикро те, що навіть керівництво не проявляє жодного інтересу до вирішення проблем. Я неодноразово намагалася звертатися безпосередньо до власника компанії — жодної реакції. Таке повне ігнорування клієнтів демонструє справжнє ставлення KLR Bus до своєї аудиторії: байдужість, неповага та повна відсутність професійної етики.Компанія не несе відповідальності за свої дії, не пояснює ситуацій, не пропонує допомоги, і навіть елементарного вибачення від них не дочекатися. Вони просто ігнорують будь-які повідомлення — незалежно від того, наскільки серйозним є питання.Це не просто недолік сервісу — це системна проблема, яка показує, що клієнт для них не має жодного значення. Люди, які купують квитки, стають лише джерелом прибутку, а не пасажирами, до яких варто ставитися з повагою.Моя порада проста: не ризикуйте своїм часом, нервами та грошима. Є багато інших компаній, які дотримуються елементарних стандартів спілкування, допомагають клієнтам і відповідально ставляться до роботи.KLR Bus, на жаль, не з таких.
Дякуємо, що поділилися своєю думкою. Нам дуже важливо, щоб усі наші пасажири залишалися задоволені поїздками, тому шкодуємо, що у Вас виникли незручності. Будь ласка, надішліть деталі ситуації на feedback@klr.com.ua, і ми обов’язково розглянемо Ваше звернення та допоможемо вирішити питання.
Увага, шановні пасажири!Хочу звернути вашу увагу на компанію KLR Bus. Прошу поставитися до цього серйозно, адже подібного безвідповідального ставлення до клієнтів я ще не зустрічала.Існує багато інших перевізників, які дійсно цінують своїх пасажирів, підтримують зв’язок, допомагають у складних ситуаціях і поважають людей. Але KLR Bus — це повна протилежність.Компанія ігнорує своїх клієнтів: не відповідають у месенджерах, не... Читать отзыв Увага, шановні пасажири!Хочу звернути вашу увагу на компанію KLR Bus. Прошу поставитися до цього серйозно, адже подібного безвідповідального ставлення до клієнтів я ще не зустрічала.Існує багато інших перевізників, які дійсно цінують своїх пасажирів, підтримують зв’язок, допомагають у складних ситуаціях і поважають людей. Але KLR Bus — це повна протилежність.Компанія ігнорує своїх клієнтів: не відповідають у месенджерах, не реагують на повідомлення, на електронну пошту — тиша. Для них головне — щоб ви купили квиток, а після цього їм абсолютно байдуже, що буде далі.Я особисто писала власнику компанії, неодноразово зверталася напряму з проханням пояснити ситуацію — але він повністю ігнорує, не відповідає ніде, навіть коли мова йде про їхні власні помилки. Це показує справжнє ставлення компанії до своїх клієнтів — байдужість і зневагу.Автобуси в жахливому стані:– салон брудний, сидіння пошкоджені,– туалети у жахливому вигляді,– водії грубі та неприємні у спілкуванні, без жодної культури обслуговування.У нас трапилася ситуація, де вина була повністю на стороні компанії, але жодної інформації, вибачення чи допомоги ми так і не отримали. І при цьому компанія відмовляється повертати кошти за квитки, хоча зобов’язана це зробити.Більше того, складається враження, що KLR Bus взагалі не має служби підтримки або відповідального керівництва — клієнтів просто залишають сам на сам із проблемами.KLR Bus — ненадійна, безвідповідальна компанія, якій байдуже навіть до власних пасажирів. Навіть власник ігнорує клієнтів і не реагує на звернення. Не витрачайте свої нерви, час і гроші — обирайте інших, які цінують людей і надають гідний
Безперечно розглянемо ситуацію, що склалася. Для цього надішліть, будь ласка, на електронну адресу feedback@klr.com.ua інформацію по даті та напрямку поїздки, або ж квиток з детальним описом ситуації.
Хотіли висадити дівчину посеред ночі на трасі, бо їм було би так легше і не треба було би заїжджати у саме місто)) я запропонувала альтернативу, але вони відмовилисьПісля того заставили самій лізти в середину автобуса, де зібрано весь багаж, пояснивши це тим, що вони лише водії, а не грущики))))) бо це ж я не пішла на компроміс вийти на... Читать отзыв Хотіли висадити дівчину посеред ночі на трасі, бо їм було би так легше і не треба було би заїжджати у саме місто)) я запропонувала альтернативу, але вони відмовилисьПісля того заставили самій лізти в середину автобуса, де зібрано весь багаж, пояснивши це тим, що вони лише водії, а не грущики))))) бо це ж я не пішла на компроміс вийти на трасі))))
Нам дуже прикро, що у Вас залишилися негативні враження від поїздки. Напишіть нам, будь ласка, на електронну адресу feedback@klr.com.ua для вирішення цього інциденту.
До водіїв та автобусів претензій нема. Є ВИЛИЧЕЗНА претензія до підтримки та операторів. Це не люди, це якісь тварини. Ситуація наступна.Мій знайомий який зараз воює на нулі попросив зустріти його дружину в Берліні. На даний час з ним зв"язок відсутній(можливо на завданні чи ще щось) Номер дружини виключений. Думаю ок наберу в підтримку запитаю, о котрій годині... Читать отзыв До водіїв та автобусів претензій нема. Є ВИЛИЧЕЗНА претензія до підтримки та операторів. Це не люди, це якісь тварини. Ситуація наступна.Мій знайомий який зараз воює на нулі попросив зустріти його дружину в Берліні. На даний час з ним зв"язок відсутній(можливо на завданні чи ще щось) Номер дружини виключений. Думаю ок наберу в підтримку запитаю, о котрій годині буде автобус. І що я почув. Спочатку скажіть номер на який куплено квиток-звісно я не знаю на який номерПотім пішла інформація про те що воони не надають інформацію про рейс.Це як? Ви служба підтримки первізника чи підрозділ ГУР чи СБУ??? В чому секретність інформації коли приїде автобус. Тим більше що він запізнюється вже більше ніж на 5 годин. ПРОСТО ЖАХЛИВИЙ РІВЕНЬ підтримки
Нам дуже прикро, що у Вас залишилися негативні враження від поїздки. Напишіть нам, будь ласка, на електронну адресу feedback@klr.com.ua для вирішення цього інциденту.
Фирма хорошая, не первый раз езжу. Редкость найти хорошего перевозчика, да еще и туда куда я езжу в основном, не надо менять тысячу фирм, что бы доехать домой. В основном с проблемой которой я сталкивалась это неоправданная цена за перевес, ведь водитель только его загружает в автобус, а вожу его только я. Неправильные весы. Что тоже играет важную роль... Читать отзыв Фирма хорошая, не первый раз езжу. Редкость найти хорошего перевозчика, да еще и туда куда я езжу в основном, не надо менять тысячу фирм, что бы доехать домой. В основном с проблемой которой я сталкивалась это неоправданная цена за перевес, ведь водитель только его загружает в автобус, а вожу его только я. Неправильные весы. Что тоже играет важную роль в взвешивание чемодана. Уважаемое руководство, попрошу обратить на это внимание, так как фирма хорошая, а хочется что бы она стала еще лучше.
Щиро дякуємо Вам за відгук і за те, що вже не вперше обираєте нашу компанію! 💛Нам дуже приємно, що Ви відзначили якість сервісу, зручність маршрутів та роботу нашої команди.Дякуємо також за зауваження щодо вартості перевезення багажу та точності ваг. Ми обов’язково перевіримо зазначену інформацію та передамо її відповідальному відділу для врегулювання ситуації.Нам важливо, щоб кожна Ваша поїздка була комфортною і приємною.Будемо раді бачити Вас знову серед наших пасажирів! 🌍🚌
Дешева та убога 'фірма' , що обманює кліентів. Від моменту 'броні' , й до кінця - це треш з хамоватими водіями та постійним обманом. Ми простояли на таможні більше 10 годин черещ ЇХ помилки, але нагоняли втни відставання за наш 'рахунок' , ціною комфорта.Переповнений туалет , сморід що на 1 , що на 2 поверсі - так вони... Читать отзыв Дешева та убога 'фірма' , що обманює кліентів. Від моменту 'броні' , й до кінця - це треш з хамоватими водіями та постійним обманом. Ми простояли на таможні більше 10 годин черещ ЇХ помилки, але нагоняли втни відставання за наш 'рахунок' , ціною комфорта.Переповнений туалет , сморід що на 1 , що на 2 поверсі - так вони ідуть в європу.Щілина в кузові , через яку тягне в ноги холодом.Реальна неможливість продуктивно поспілкуватись з водіями , через їх тупе хамство , без причин. Погрози лишити на вокзалах людей , що відійшли га хвилинку, банально , ноги розімьяти.Це не сервіс , це убогість.
Нам дуже шкода, що після поїздки у Вас залишилися не приємні враження. Допоможіть нам це виправити - напишіть нам, будь ласка, на електронну адресу feedback@klr.com.ua
Первый раз ехал этим перевозчиком.Маршрут был Киев - Харьков.Автобус опоздал на 1.5 часа, о чём заранее предупредили через смс сообщение.По расписанию должны были выехать в 21:40, прибытие в Харьков в 7:30.В итоге мы приехали в Харьков в 6 утра. На 1.5 часа раньше чем планировалось и это ещё с учётом опоздания на 1.5 часа Первый раз ехал этим перевозчиком.Маршрут был Киев - Харьков.Автобус опоздал на 1.5 часа, о чём заранее предупредили через смс сообщение.По расписанию должны были выехать в 21:40, прибытие в Харьков в 7:30.В итоге мы приехали в Харьков в 6 утра. На 1.5 часа раньше чем планировалось и это ещё с учётом опоздания на 1.5 часа
Достоинства:
Зарядка для телефона есть у каждого места. Кресла удобные
Недостатки:
На 1 этаже нет полок для того, чтобы положить вещи. Сумку или рюкзак необходимо класть под сиденье. Но там печка работает
Дякуємо Вам за детальний відгук і за те, що обрали нашу компанію! 💛Ми здійснюємо міжнародні перевезення, тому іноді можливі затримки, пов’язані з обставинами, які не залежать від перевізника (наприклад, прикордонні процедури чи дорожня ситуація).Раді, що, попри затримку, Ви прибули навіть раніше запланованого часу та залишилися задоволені комфортом і сервісом.Дякуємо за слушне зауваження щодо полиць — інформацію передано відповідальному відділу.Будемо раді бачити Вас знову серед наших пасажирів! 🌍🚌
Дуже НЕ рекомендую!!!!!!Під час подорожі "зник" багаж.Ніхто нічого не бачив,Ніхто нічого не знає,Ніхто нічого не робить для вирішення ситуації.Операторам байдуже,пошта для скарг не відповідає,водій нічого не знає. Дуже НЕ рекомендую!!!!!!Під час подорожі "зник" багаж.Ніхто нічого не бачив,Ніхто нічого не знає,Ніхто нічого не робить для вирішення ситуації.Операторам байдуже,пошта для скарг не відповідає,водій нічого не знає.
Достоинства:
1-Чисто,2-зручні сидіння.
Недостатки:
1-Запізнився,2-була пересадка про яку не повідомлялось заздалегідь,3- викрадено багаж,4- жодного сервісу для скарг(окрім пошти за якою не відповідають і фейсбука на якому видаляють відгуки),5- без дієвість операторів у вирішенні питання.
Нам дуже прикро через ситуацію з багажем. Ми цінуємо Ваш час і комфорт, тож просимо написати нам на feedback@klr.com.ua — ми детально розберемося та зробимо все, щоб допомогти.
Добрий вечір, хотілось би написати і спитати за затримки автобусів. Оповіщення про запізнення автобуса з Німеччини прислали на Вайбер, яким не пользуюсь, хотя можливо було б прислати смс оповіщення , воно б було прочитане 100%, а так мало того, що не побачила во время, та ще прибавили + 2 години, потім ще, потім ще на час, і це все було... Читать отзыв Добрий вечір, хотілось би написати і спитати за затримки автобусів. Оповіщення про запізнення автобуса з Німеччини прислали на Вайбер, яким не пользуюсь, хотя можливо було б прислати смс оповіщення , воно б було прочитане 100%, а так мало того, що не побачила во время, та ще прибавили + 2 години, потім ще, потім ще на час, і це все було вже на автостанції, добре, що не зима на вулиці. Причини так ніхто і не сказав (можливо було б тепліше), ні якого вибачення, це якось не правильно. Хотя к персоналу ніяких претензій, автобуси були комфортні та чисті.Дякуємо що довезли до міста, але треба якось оповіщення зробити другим. І коли були пропозиції до клієнта, змогли зробити дзвінок.Ще раз дякуємо.
Щиро дякуємо за Ваш відгук і розуміння 💛Просимо вибачення за затримку та незручності. Ваше побажання щодо SMS уже передано в роботу — ми вдосконалюємо сервіс, щоб подорожі з KLR Bus були ще комфортнішими.
Это худшие перевозчики с которыми я ездил Харьков-Вена автобус задержался на 13 часов и были постоянные пересадки ! Не рекомендую!!!! Это худшие перевозчики с которыми я ездил Харьков-Вена автобус задержался на 13 часов и были постоянные пересадки ! Не рекомендую!!!!
Нам прикро, що Ваша подорож не виправдала очікувань. Ми прагнемо забезпечувати комфортні умови для всіх пасажирів і цінуємо кожен відгук.Будемо вдячні, якщо Ви надішлете інформацію про поїздку на feedback@klr.com.ua — це допоможе нам розібратись і зробити сервіс кращим.
Недавно впервые пользовались услугами перевозчика KLR Bus по маршруту Гамбург – Киев. Хотим поделиться впечатлениями:1. Автобус и организация поездки• Первый автобус немного опоздал, но это не критично – всякое бывает.• Когда мы сели, нигде не было информации о пароле Wi-Fi. Его сообщили только после выезда из Гамбурга, и то не сразу.• По сиденьям: за всю поездку никто из водителей не... Читать отзыв Недавно впервые пользовались услугами перевозчика KLR Bus по маршруту Гамбург – Киев. Хотим поделиться впечатлениями:1. Автобус и организация поездки• Первый автобус немного опоздал, но это не критично – всякое бывает.• Когда мы сели, нигде не было информации о пароле Wi-Fi. Его сообщили только после выезда из Гамбурга, и то не сразу.• По сиденьям: за всю поездку никто из водителей не объяснил, как ими пользоваться. Я видела, что многие пассажиры не знали, как поднять или опустить ручку. В таких случаях есть риск что-то повредить, а ответственность, по сути, ложится на перевозчика.2. Остановки• Была часовая остановка (возможно, это правила компании), но, на мой взгляд, это слишком долго, и информации об этом нигде не было.• После прохождения границы пассажирам предлагали чай и кофе (до этого выдавали воду). Также была длительная остановка — около получаса.3. Пересадка• В пути сообщили, что будет пересадка в районе некоторых городов. На сайте же говорилось только о замене экипажа во Львове, поэтому это стало неожиданностью.• Терминал, где пересаживались, понравился: есть туалеты, еда, кофе — выглядит как небольшой частный вокзал.• Но пересадка заняла много времени: нас пересадили в другой автобус и пришлось ждать ещё три автобуса, пока все пересели (около часа или полтора).4. Второй автобус• К сожалению, впечатление сильно испортилось.• Wi-Fi отсутствовал полностью (об этом тоже ничего не сказали)• Зарядки не работали.• Кондиционер на моей стороне у окна функционировал плохо (приходилось держать ручку).• На сиденьях не было ни столиков, ни сеток (так же как и с первым автобусом, никто не рассказал как пользоваться сиденьями). Да и еще кое-где было грязно, на одних сиденьях был какой-то стакан воткнутый между окном и сиденьями 🫠 • Посадка была свободной.5. Время в пути• Выехали около 14:30, и уже в дороге сообщили, что опоздаем на полтора часа.• В итоге приехали в Киев в 22:40, что крайне неудобно: метро работает до 22:38, и если нет знакомых, которые могут встретить на машине, остаётся только такси, что выходит дорого.6. Общее впечатление• Сами водители молодцы: аккуратно водят, чувствуется профессионализм.• Но общее время в пути из-за долгих остановок и пересадок получилось слишком большим. Возможно, кому-то это комфортно — можно пройтись, посидеть, сходить в магазин. Но для меня это минус.
Достоинства:
Вождение водителей - аккуратное.
Предоставляют воду, чай и кофе.
Недостатки:
Пересадка (о которой узнали во время поездки, хотя было написано, что будет замена экипажа (в моем понимании, что это поменяются водители))
Время (очень долго: всего вышло 34 или 35 часов)
Во-втором автобусе не было интернета (плохая зарядка для телефона, плохо работал кондиционер, нет ни столиков, ни сетки для воды).
Дякуємо за Ваш відгук. Нам шкода, що Ваша поїздка не відповіла Вашим очікуванням. Ваші зауваження дуже важливі для нас, і ми обов'язково врахуємо їх у подальшій роботі.Ми завжди прагнемо забезпечити наших пасажирів комфортними умовами та якісним сервісом. Всі вказані Вами моменти будуть передані для перевірки, щоб мінімізувати подібні ситуації в майбутньому.Сподіваємось, що Ви надасте нам ще один шанс і оберете нас для своїх подорожей.
Добрий день. Сталася така ситуація. Водії не могли нормально знайти валізи, які самі запихнули фіг пойми куди, добре з ким не буває, але це не означає, що треба підвищувати голос, і кричати "що ви затримуєте людей", сказавши що шукати багаж вони не будуть й примусили пасажирку саму шукати валізку. Хамили під час поїздки, написали про це менеджеру, але після цього... Читать отзыв Добрий день. Сталася така ситуація. Водії не могли нормально знайти валізи, які самі запихнули фіг пойми куди, добре з ким не буває, але це не означає, що треба підвищувати голос, і кричати "що ви затримуєте людей", сказавши що шукати багаж вони не будуть й примусили пасажирку саму шукати валізку. Хамили під час поїздки, написали про це менеджеру, але після цього його напарник почав допитувати нащо ми це зробили та знімати нас на камеру телефона. Прошу щось зробити з цим та дати водіям автобусу догану, як мінімум. Экіпаж 085
Вітаємо. Нам дуже шкода, що після поїздки у Вас залишилися не приємні враження. Допоможіть нам це виправити - напишіть нам, будь ласка, на електронну адресу feedback@klr.com.ua
Дуже вдячна компанії перевізнику КЛР бас за повернення коштів, хоча їхнього вини не було. 21 серпня їздили з донькою у Відень з Харкова. Туди доїхали чудово з КЛР, і хоча на кордоні стояли 10 годин, на пересадки це не вплинуло,чудові водії, чудові автобуси.Качели почались у поїздці назад , білети купили у посередника КЛР, перевізника ФЛІКС бус, дівчинка сказала що... Читать отзыв Дуже вдячна компанії перевізнику КЛР бас за повернення коштів, хоча їхнього вини не було. 21 серпня їздили з донькою у Відень з Харкова. Туди доїхали чудово з КЛР, і хоча на кордоні стояли 10 годин, на пересадки це не вплинуло,чудові водії, чудові автобуси.Качели почались у поїздці назад , білети купили у посередника КЛР, перевізника ФЛІКС бус, дівчинка сказала що вони їхні партнери, бо білетів КЛР вже не було, з 2 пересадками, одна з них в Оломоус Чехія а 21.30. коли ще не виїхали з Відня прийшло СМС що автобус з Оломоус затримується на 10 годин, та попросили нас завантажити застосунок ФЛІКС бус. Ми зв'язались з дівчиною що продала нам білети, вона попередила що час затримки може зкоротитись. Ми заплатили за номер в готелі в Оломоус і, бо була ніч, о 22.30 нам прийшов СМС що час відправлення 09.00 ранку. Я лягла спати, донька моніторили у застосунку, недай він приїде раніше, і ось о першій годині ночі у застосунку показало, що наш автобус уїхав ще о 24.30. Ніч, неділя, номери підтримки ФЛІКС не працюють, тільки в КЛР цілодобова підтримка, оператор мені допомогла взяти нові білети до Харкова. Донька написала у підтримку КЛР бас і вони повернули кошти за втрачені білети, за що велика їм подяка.
Дякуємо Вам за детальний і щирий відгук!Раді, що поїздка до Відня пройшла комфортно, і приємно чути теплі слова на адресу наших водіїв та автобусів.Нам дуже прикро, що дорога назад виявилася непростою через затримки рейсу партнера. Такі ситуації справді викликають стрес, особливо коли відсутня підтримка з боку іншої компанії. Ми вдячні Вам за довіру до нашої служби підтримки — для нас важливо бути на зв’язку з пасажирами у будь-який час доби.Дякуємо, що звернулися саме до нас і дали можливість допомогти.Завжди раді бачити Вас знову серед наших пасажирів!
Перш за все, хочу подякувати компанії за рейс - хоча б за те, що він був. Бо після того, як Фліксбас просто відмінив наш рейс перед самим відправленням, ми ще встигли купити квики на KLR.Проте маю декілька зауважень до організації поїздки.1. Нам продали за доплату (350 грн з особу) послугу купівлі конкретних місць (за схемою автобуса), але посадили... Читать отзыв Перш за все, хочу подякувати компанії за рейс - хоча б за те, що він був. Бо після того, як Фліксбас просто відмінив наш рейс перед самим відправленням, ми ще встигли купити квики на KLR.Проте маю декілька зауважень до організації поїздки.1. Нам продали за доплату (350 грн з особу) послугу купівлі конкретних місць (за схемою автобуса), але посадили все одно на інші місця.Питання - навіщо ви продаєте послугу, якої не існує? Ми доплатили 700 грн, обравши конкретні місця спереду на першому поверсі, але по факту наші місця вже були кимось зайняті, і нас без пояснень посадили на другий поверх над туалетом. Квитки купували на сайті саме klr.com.ua. Ми обирали між двома рейсами, і саме можливість вибору місць стала для нас перевагою. По факту, обдурили. Бо я так і не зрозуміла, за що я переплатила 700 грн.2. Рейс у квитку був прописаний як Пльзень-Київ. Але на табло в Празі показувало автобус Плзень-Херсон без інфо про перевізника. Це трохи плутало, бо на самому автобусі Київ навіть зазначений не був у маршруті. Розбиралися в касі вокзалу.3. На зупинці KLR десь біля Львова нас висадили і сказали пересідати на інший автобус. Але в квитку не було інфо про пересадку (інакше не купувала би квитки на цей рейс), було вказано лише про "заміна екіпажу". І знову ж таки, посадили на незручні місця (мало простору для ніг) над проходом біля туалету, і всю подальшу дорогу ми, доплативши за місця спереду 700 грн, мали насолоджуватися відповідними ароматами в середині салону.4. Другий автобус чекав ще 2 години на людей з інших автобусів. Це при тому, що рейс і так затримувався. За розкладом у Києві ми мали бути о 22:40. Я розумію, що це був ризик з нашого боку (купилася на квитки з місцями і на "прямий" рейс). Але ж вибачте, основна затримка сталася саме в Україні, а не на кордоні. Тобто, адміністрація KLR прекрасно розуміє, що в Києві вночі комендантська година, і в нас були всі перспективи ночувати просто неба на вокзалі, і свідомо затримувала відправку пересадочного рейсу, чекаючи пасажирів з інших автобусів.При цьому, ситуація з очікуванням навмисне приховувалася, ніхто не пояснював, коли ж насправді відправиться рейс. Якби пересадка відбувалася у Львові, у нас був би шанс поїхати зі Львова до Києва якимсь іншим перевізником або потягом, але оскільки це було на фірмовій зупинці десь в полях, то такого шансу в нас не було.Втім, хочу подякувати водію, який робив все, що міг, щоб довезти нас безпечно і не посеред глупої ночі. Водій максимально йшов назустріч пасажирам.Компанії вдячна за рейс і бажаю процвітання, але варто було б краще пропрацювати логістику рейсів, враховуючи комендантську годину в Києві.
Достоинства:
1. Був обіцяний вайфай (доволі стабільний), кава, чай на вибір (1 раз), вода (1 пляшка на особу - ми не брали, але увага до пасажирів приємна).
2. Можна зарядити телефон (лише телефон) через USB порт над кріслом. Інші гаджети заряджати не дозволялося.
3. Перший автобус був сучасний, просторий і комфортний.
4. Рейс з Праги відправився без затримок.
5. Оголошували всі наступні зупинки, час прибуття до них і тривалість зупинки.
6. Зупиняли в місцях переважно з безкоштовними вбиральнями, пояснювали в мікрофон, де вони розташовані. І давали досить часу відвідати вбиральню на зупинці, і люди менше користувались автобусним туалетом (відповідно запахи не заважали). За це окрема вдячність водіям.
Недостатки:
1. Продали за чималу доплату можливість вибору місць, але по факту водії не звертають уваги на куплені місця і садять де їм самим заманеться.
2. Під час купівлі квитка не вказано інформацію про пересадку.
3. Значна затримка прибуття (вночі до Києва) через невдалу організацію логістики.
Дякуємо за Ваш відгук і за те, що поділилися своїм досвідом. Ми завжди прагнемо до покращення якості наших послуг і дуже цінуємо Ваші зауваження.Розуміємо, що деякі моменти в подорожі не виправдали Ваших очікувань. Ваші коментарі важливі для нас, і ми обов'язково врахуємо їх у подальшій роботі.Дякуємо за Ваші добрі слова про водіїв та інші аспекти подорожі.
Рейс Запоріжжя-Дюссельдорф 20.08.2025Першу незручність зустріла ще до посадки. На автостанціі стояв автобус КЛР, але вивіска з іншим пунктом призначення, я стою чекаю на свій, зателефонувала в компанію уточнити чи ще не приїхав і на якій платформі буде. Мені відповіли що його ще немає і сказали на якій платформі чекати. За 10 хв до відправлення мені вже телефонують дізнатися де... Читать отзыв Рейс Запоріжжя-Дюссельдорф 20.08.2025Першу незручність зустріла ще до посадки. На автостанціі стояв автобус КЛР, але вивіска з іншим пунктом призначення, я стою чекаю на свій, зателефонувала в компанію уточнити чи ще не приїхав і на якій платформі буде. Мені відповіли що його ще немає і сказали на якій платформі чекати. За 10 хв до відправлення мені вже телефонують дізнатися де я і виявляється що цей автобус з іншим маршрутом на іншій платформі мій. На всі питання пасажирів чому інше місто вказано, водій відповідав, що ніхто не буде кожен день замінювати табличку. Виїхали вчасно, але без обіцяного вайфаю. Я їхала з Дніпра до Хмельницького без зв'язку. В Хмельницькому була пересадка на інший автобус вже з вайфаем. Але там була інша проблема, водії не хотіли відчиняти туалет. Зупинки звичайно робили, але цього було недостатньо. Пасажири з дітьми були, це максимально незручно. Відкрили його тільки перед самим кордоном по численним проханням пасажирів. На зупинці перед кордоном з Німеччиною нам запропонували чай або каву. Були люди, які не взяли на тій зупинці і попросили пізніше, але їм відмовили, аргументувавщи це тим що на цій зупинці вони вже не будуть робити. Автобус затримувався. Вже в Німеччині сталася невелика ДТП, через яку ми простояли на вокзалі ще 3 години. Водії при цьому були байдужі, нам нічого не пояснювали і навіть ніяких вибачень за незручності не принесли, альтернативних варіантів як доставити пасажирів у місце призначення не було. В результаті затримка на 7 годин, у когось вже були куплені квитки на літаки, автобуси які згоріли, але це нікого не хвилює.Із позитивного, в автобусах була вода в пляшках газована і негазована і можна було попросити гарячу воду.
Дякуємо, що поділилися детальним відгуком про Вашу поїздку. Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такими незручностями, особливо під час тривалого маршруту. Ми розуміємо, наскільки важливі комфорт і своєчасна інформація для пасажирів.Ваш відгук дуже важливий для нас і вже переданий відповідним службам для аналізу і покращення сервісу. Якщо Ви бажаєте, будь ласка, напишіть нам на пошту feedback@klr.com.ua, щоб ми могли детально розглянути Ваш випадок і надати відповідь.Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок — це допомагає нам ставати кращими.
Доброго дня! Рейс Мангейм - Харків їхали 27.08.2025 року. По перше купила білети 21.08.2025 через додаток,гроші з банківського рахунку зняли,але ввечері зʼясувалося,що оплата не пройшла,зателефонувала на гарячу лінію,попрохали вислати квитанцію,вислала. І почалося зʼясувування на пів вечора… Сервіс просто жахливий,чому це не можна все робити в телефонному режимі,а тільки переписка!Зранку повідомили,що дали запрос на повернення коштів,повернення на протязі 1-3 днів,питаю,я можу... Читать отзыв Доброго дня! Рейс Мангейм - Харків їхали 27.08.2025 року. По перше купила білети 21.08.2025 через додаток,гроші з банківського рахунку зняли,але ввечері зʼясувалося,що оплата не пройшла,зателефонувала на гарячу лінію,попрохали вислати квитанцію,вислала. І почалося зʼясувування на пів вечора… Сервіс просто жахливий,чому це не можна все робити в телефонному режимі,а тільки переписка!Зранку повідомили,що дали запрос на повернення коштів,повернення на протязі 1-3 днів,питаю,я можу зарезервувати ті ж самі місця,пишуть так. Резервуємо, гроші повернули на карту,викупаю знову білети с конкретними місцями. За день до виїзду телефонує дівчина оператор,пропонує викупити конкретні місця,тобто доплатити за кожне місце,кажу у нас білети з конкретними місцями,що вказані в білетах,вона каже ні треба доплатити. На вокзалі з водієм така ж ситуація, на ті місця котрі ми бронювали звісно нас ніхто не посадив.Водій каже,що він до компанії KLR і до їх додатку не має ніякого відношення,і в загалі він просто водій. Я в «захваті» від таких висловлювань! Тим паче всі розуміють,що водії за окремі гроші саджають людей на бажанні місця! Я так розумію,що компанія KLR та ваш достаток це контора,яка ні за що не відповідає та ні на що вплинути не здатна,а все вирішують водії,ось якщо пасажир їм сподобався або заплатил гроші,то його посадять куди він захоче! Я вже мовчу за витрачений час та нерви,коли зʼясувалося,що оплата за білети не пройшла в перший раз, хоча чому дивуватись,якщо на додаток ні водії,ні служба підтримки не звертають ніякої уваги!Подорожую до Німеччини кожні 3 місяці і знову розчарована вашим сервісом,ви остання компанія,котру буду розглядати для подорожі.P.S. Місця,котрі були у нас в білетах на момент нашої посадки були вільні!
Дуже дякуємо, що поділилися своєю історією. Нам щиро шкода, що у Вас виникли такі неприємності, і ми розуміємо, як це може вплинути на Ваш комфорт під час поїздки. Щоб ми могли детально розглянути Ваш випадок і допомогти у вирішенні питання, будь ласка, напишіть нам на пошту feedback@klr.com.ua. Ми обов’язково зв’яжемося з Вами і зробимо все можливе, щоб виправити ситуацію. Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок — він допомагає нам ставати кращими!
В день отправки пришло уведомление о том что автобус задерживается на 3 часа. Я решил уточнить у оператора. Да он подтвердил что действительно задержка автобуса на 2-3часа в городе Штутгарт. Прибыв на станцию отправки в указаное время, с учётом опоздания автобуса, мы без какой либо информации (на табло этот перевозчик не отображается не отображаются) еще прождали его 3часа на автовокзале.... Читать отзыв В день отправки пришло уведомление о том что автобус задерживается на 3 часа. Я решил уточнить у оператора. Да он подтвердил что действительно задержка автобуса на 2-3часа в городе Штутгарт. Прибыв на станцию отправки в указаное время, с учётом опоздания автобуса, мы без какой либо информации (на табло этот перевозчик не отображается не отображаются) еще прождали его 3часа на автовокзале. Перед посадкой мы заранее посмотрели допустимые габариты и вес багажа. Проверив это замерили багаж дома дома. Водитель поставил багаж на весы и они показали норму. На что водитель при посадке сказал: -ваш богаж визуально большой либо доплачивайте 20€ либо оставляйте его на вокзале. За подобное хамское отношение не рекомендую данного перевозчика есть очень много перевозчиков которые лучше этого по соотношению: цена/качество
Безперечно розглянемо ситуацію, що склалася. Для цього надішліть, будь ласка, на електронну адресу feedback@klr.com.ua інформацію по даті та напрямку поїздки, або ж квиток з детальним описом ситуації.
Завжди бронювала квиток і не було проблем, а зараз забронювала квиток у SvitBus на автобус KLR отримала підтвердження, але перевізник почав ставити перед фактом внести передоплату, інакше скасувати бронювання. Це що за гарантія для пасажирів?!Якщо бронювання можна так просто анулювати — тоді це не бронювання, а лише ілюзія. Люди планують поїздки, купують стиковки, а потім ризикують залишитися без місця. Читать отзыв Завжди бронювала квиток і не було проблем, а зараз забронювала квиток у SvitBus на автобус KLR отримала підтвердження, але перевізник почав ставити перед фактом внести передоплату, інакше скасувати бронювання. Це що за гарантія для пасажирів?!Якщо бронювання можна так просто анулювати — тоді це не бронювання, а лише ілюзія. Люди планують поїздки, купують стиковки, а потім ризикують залишитися без місця.Вважаю таку практику несправедливою і непрофесійною. Чому перевізник має право скасовувати підтверджене замовлення через відсутність передоплати. навіщо вказують функцію бронювати!? Оновіть інформацію на сайті, перевізник має право запросити передоплату , так як зараз їде багато людей,щоб пасажири одразу бачили актуальні умови й не потрапляли у непорозуміння.
Дякуємо за Ваш відгук. Нам щиро шкода, що у Вас виникла подібна ситуація.Хочемо звернути увагу, що у період підвищеного попиту ми можемо просити пасажирів підтвердити бронювання передоплатою. Це необхідно для того, щоб уникнути скасувань та гарантувати наявність місць для тих, хто планує поїздку.Дякуємо за Ваш зворотний зв’язок. Ваші коментарі допомагають нам покращувати сервіс.
Іхали разом з родиною рейсом Дніпро-Умань.Спочатку все було нормально, комфортні сидіння, є кондиціонер, туалет. Але потім розпочався жах. По-перше, кондиціонери дуже сильно дули прямим холодним повітрям прямо на людей. Ми навіть пересаждувалися на інші сидіння, але там проблема така сама.Сверху ніби все вимкнули, але збоку все одно дуло жахливо!!! Попросили водіїв щось зробити, бо було просто нереально їхати.... Читать отзыв Іхали разом з родиною рейсом Дніпро-Умань.Спочатку все було нормально, комфортні сидіння, є кондиціонер, туалет. Але потім розпочався жах. По-перше, кондиціонери дуже сильно дули прямим холодним повітрям прямо на людей. Ми навіть пересаждувалися на інші сидіння, але там проблема така сама.Сверху ніби все вимкнули, але збоку все одно дуло жахливо!!! Попросили водіїв щось зробити, бо було просто нереально їхати. На вулиці 25+градусів, ми сидимо і так в джинсах, кросівках, кофтах, але холоднодуже сильно. На наше прохання невідреагували. Сказали, що вимкнути можна на другому поверсі, а не на першому. Людям було холодно всім на першому поверсі, хтось просив пледи, але також відмовили, бо не було. Через це хотілося в туалет частіше, але туалет в автобусі дуже сильно смердить аміаком, що очі наливаються сльозами.По всьому автобусу також характерний запах.Ну і останнє. Висадили нас на трасі незрозуміло де за містом, хоча мали на автовокзалі. По телефону перевізники навіть не знали про це. Ми єдині мали виходити в Умані, решта людей їхали закордон. Нас порахували та висадили на околиці міста, довелося ще пів години чекати на таксі тапереплачувати кошти. Не рекомендую цей автобус.Ответить
Нам дуже прикро, що у Вас залишилися негативні враження від поїздки. Напишіть нам, будь ласка, на електронну адресу feedback@klr.com.ua для вирішення цього інциденту.
Це жахливо! Замовили квитки на сайті. Планували їхати із Кракова до Львова 22.08 о 00.10.Отримали смс підтвердження, номер і навіть опис автобуса.Автобус приїхав брендований з папугою, але номерний знак інший. Ми звернулися до водія , але водій нам відмовив, і сказав, що ми не його пасажири! Активно набирав людей , що просилися їхати.Ми почекали "свого автобуса" та почали нервувати( бо... Читать отзыв Це жахливо! Замовили квитки на сайті. Планували їхати із Кракова до Львова 22.08 о 00.10.Отримали смс підтвердження, номер і навіть опис автобуса.Автобус приїхав брендований з папугою, але номерний знак інший. Ми звернулися до водія , але водій нам відмовив, і сказав, що ми не його пасажири! Активно набирав людей , що просилися їхати.Ми почекали "свого автобуса" та почали нервувати( бо зі Львова потяг!). Стали дзвонити по телефонах, що вказані у квитку. І виявилося, що нікому ми непотрібні! Гроші сплачені в далі відповідь- звертайтесь на сайт де купували квитки! На прохання якось нас відправити тепер, відповіли, що це наша проблема! Люди, будьте обережні. Є там нормальні перевізники, ми бачили. Знають своїх пасажирів, дзвонять їм, чекають. А тут навіть з квитками не взяли.Про повернення грошей пишемо листи, а вони одне на одного звертають. Ніби знущаються...
Безперечно розглянемо ситуацію, що склалася. Для цього надішліть, будь ласка, на електронну адресу feedback@klr.com.ua інформацію по даті та напрямку поїздки, або ж квиток з детальним описом ситуації.
Їхали цим перевізником 01.08.25 з України до Німеччини. Хочу сказати, що приємно вражена. До цього теж був неодноразовий досвід, було декілька проблемних питань. Але цього разу перевізник спрацював на 10, починаючи від покупки квитків і бронювання місця і до кінцевої точки прибуття. Водіям - окрема подяка. Хлопці, які керували, просто суперові, причому обидва екіпажі. Цього разу отоимали водичку... Читать отзыв Їхали цим перевізником 01.08.25 з України до Німеччини. Хочу сказати, що приємно вражена. До цього теж був неодноразовий досвід, було декілька проблемних питань. Але цього разу перевізник спрацював на 10, починаючи від покупки квитків і бронювання місця і до кінцевої точки прибуття. Водіям - окрема подяка. Хлопці, які керували, просто суперові, причому обидва екіпажі. Цього разу отоимали водичку від перевізника і на вибір каву або чай, раніше не отримували (хоча на сайті було зазначено).Респект🙂
Дуже дякуємо за такий щирий і теплий відгук!Нам надзвичайно приємно знати, що цього разу поїздка залишила у Вас позитивні враження. Особливо тішить, що Ви відзначили роботу водіїв — обов’язково передамо їм Ваші слова, це важливо для них.Ми цінуємо Вашу довіру та завжди працюємо над тим, щоб кожна наступна поїздка була ще кращою.Раді, що були з Вами в цій подорожі! 💛