Не дай Бог снова столкнуться KIWI! После получения от клиента денег - никаких дальнейших гарантий, только новые предложения для выкачки от вас денег. При задержках, опоздания или нестыковках рейсов, KIWI обвинит авиакомпанию или вас. При попытке получить компенсацию - получите головную боль. Не дай Бог снова столкнуться KIWI! После получения от клиента денег - никаких дальнейших гарантий, только новые предложения для выкачки от вас денег. При задержках, опоздания или нестыковках рейсов, KIWI обвинит авиакомпанию или вас. При попытке получить компенсацию - получите головную боль.
Доброго дня! У мене сталась така не приємна ситуація. Адже я літаю не перший раз, ця ситуація зробила мені нерви, так як я вже стояла в своєму рейсі за годину до виліту але з мене потребували 45€, та я давала три різні картки 💳 для оплати, такі як master card, але іх не приймало, не розумію чому ?!тоді я пішла... Читать отзыв Доброго дня! У мене сталась така не приємна ситуація. Адже я літаю не перший раз, ця ситуація зробила мені нерви, так як я вже стояла в своєму рейсі за годину до виліту але з мене потребували 45€, та я давала три різні картки 💳 для оплати, такі як master card, але іх не приймало, не розумію чому ?!тоді я пішла шукати контор щоб поміняти гроші 🫰 на евро та заплатити за поїздку 45€, але на жаль, я не встигла на свій рейс, бо аеропорт є не малий! Мені це коштувало часу та нервів, я дуже нервувала, бо я мусила летіти саме цим рейсом Париж — Варшава у годині 13:55 бо я вже мала автобусні квитки 🎟️ до України для подальшої подорожі з Варшави на Запоріжжя!Це був рейс 07.08.25 через авіа лінію Porter Airlines, я мала зробити переліт з Парижу до Варшави.ORY ➡️ WAW
25.06.2025 в аеропорту Кишиніва за 4 години до вильоту був скасований рейс авіакомпанією HiSky. Квитки купували ще в лютому місяці через Kiwi.com. Було направлено запит на повернення коштів до авіакомпанії. Обіцяли повернути протягом 14 днів, потім протягом 14 робочих днів, тепер протягом 2 місяців, тобто до 25 серпня 2025. Після відміни рейсу, працівники Kiwi.com перестали виходити... Читать отзыв 25.06.2025 в аеропорту Кишиніва за 4 години до вильоту був скасований рейс авіакомпанією HiSky. Квитки купували ще в лютому місяці через Kiwi.com. Було направлено запит на повернення коштів до авіакомпанії. Обіцяли повернути протягом 14 днів, потім протягом 14 робочих днів, тепер протягом 2 місяців, тобто до 25 серпня 2025. Після відміни рейсу, працівники Kiwi.com перестали виходити на зв'язок по телефону. Тільки переписка в чаті. Добитись від них нічого не можливо. Годують обіцянками. Скрін переписки з авіакомпанією не надають. Наприкінці серпня, якщо не повернуть кошти, буду писати скаргу на Kiwi.com в головний офіс.
Достоинства:
поки не бачу
Недостатки:
Неповернення коштів за скасований рейс авіакомпанією, протягом 14 днів, як було обіцяно Kiwi.com.
Квитки на рейс з Лісабону до Будапешту, з пересадкою в Мілані, в результаті рейс з Лісабону запізнюється на годину, а посадка на Будапешт в Мілані закривається, і ти залишаєшся при своїх інтересах, купляєш по новому квитки, затримуєшся на добу, ніхто тобі не збирається повертати кошти. Просто жах якийсь, в Україні війна, а вони на тобі наживаються. Не раджу нікому й... Читать отзыв Квитки на рейс з Лісабону до Будапешту, з пересадкою в Мілані, в результаті рейс з Лісабону запізнюється на годину, а посадка на Будапешт в Мілані закривається, і ти залишаєшся при своїх інтересах, купляєш по новому квитки, затримуєшся на добу, ніхто тобі не збирається повертати кошти. Просто жах якийсь, в Україні війна, а вони на тобі наживаються. Не раджу нікому й ніколи не користуватись послугами Кiwi.com
Придбали квитки за два тижні до дати вильоту(31.01.2025, 03.06.2025 туди назад, Базель - Варшава, компанія wiz air): підтвердження бронювання від авіакомпанії прийшло, попередження від ківі про те, що при реєстрації в аеропорту можлива додаткова плата - надходило; але про те, що тобі немає місця місця в літаку - ні!!!!Моя дитина приїхала в аеропорт завчасно для проходження реєстрації, ми свідомо... Читать отзыв Придбали квитки за два тижні до дати вильоту(31.01.2025, 03.06.2025 туди назад, Базель - Варшава, компанія wiz air): підтвердження бронювання від авіакомпанії прийшло, попередження від ківі про те, що при реєстрації в аеропорту можлива додаткова плата - надходило; але про те, що тобі немає місця місця в літаку - ні!!!!Моя дитина приїхала в аеропорт завчасно для проходження реєстрації, ми свідомо були готові заплатити за реєстрацію в аеропорту - вона пішла оплатила, і стійці реєстрації їй видали посадковий талон, але сказали місць в літаку не має!!!Найгірше те, що ніякої лінії підтримки немає, не існує - ці онлайн чат боти, тільки по меню працюють, поговорити в живою людиною неможливо, жодних діючих реальних номерів телефонів немає….. працівники аеропорту були самі здивовані і відмітили це ненормальним, коли є квиток, є діючий код підтвердження від авіакомпанії, вона є в базі, а посадити на рандомне місце неможливо!!!!Більше ніколи в цих шарлатанів нічого не куплятиму!!!!!Схеми заробітку, відсутність сервісу і нічого більше!!!!
Шкода що не має мінусових оцінок. Реально нічого гіршого я не бачив. Розводняк на рівні початку 90-х. Робота з клієнтами не підлягає жодних обговорень. Іі просто немає. Перевіряв декілька разів перед тим як оплатити. В решті коли оплатив, виявилось що є помилка. Виправити помилку 140€. Відмінив рейс, та дав запит на повернення коштів. Сказали на протязі 14 дні. Пройшов місяць.... Читать отзыв Шкода що не має мінусових оцінок. Реально нічого гіршого я не бачив. Розводняк на рівні початку 90-х. Робота з клієнтами не підлягає жодних обговорень. Іі просто немає. Перевіряв декілька разів перед тим як оплатити. В решті коли оплатив, виявилось що є помилка. Виправити помилку 140€. Відмінив рейс, та дав запит на повернення коштів. Сказали на протязі 14 дні. Пройшов місяць. Зараз кажуть ще на протязі 2 місяців. Одним словом ГІМНО.
Получилась ошибка с датой бронирования рейса. Сделала запрос на возврат. Рейс был Будапешт- Варшава, Варшава -Кишинев. В итоге сказали, что компания Wizz Air вернет деньги только за рейс Будапешт-Варшава , который составлял 9500 грн. В итоге от Киви я получила только 836 грн, при том что я не раз звонила и просила предоставить мне официальное письмо от авиакомпании, где указано... Читать отзыв Получилась ошибка с датой бронирования рейса. Сделала запрос на возврат. Рейс был Будапешт- Варшава, Варшава -Кишинев. В итоге сказали, что компания Wizz Air вернет деньги только за рейс Будапешт-Варшава , который составлял 9500 грн. В итоге от Киви я получила только 836 грн, при том что я не раз звонила и просила предоставить мне официальное письмо от авиакомпании, где указано какую сумму они возвращают. Естественно ничего предоставить они мне не смогли.
Наконец добрался чтобы написать отзыв. В августе 2024 года спланировали жене поездку к детям Кишинев, через Варшаву в Прагу . После Праги перелет в Торонто . И через пару недель обратно. Все билеты на перелеты заказал в Kiwi. По не понятным причинам отменен рейс из Канады в Европу ( Прага ) перевозчик Леганза. Kiwi просто проинформировала нас что... Читать отзыв Наконец добрался чтобы написать отзыв. В августе 2024 года спланировали жене поездку к детям Кишинев, через Варшаву в Прагу . После Праги перелет в Торонто . И через пару недель обратно. Все билеты на перелеты заказал в Kiwi. По не понятным причинам отменен рейс из Канады в Европу ( Прага ) перевозчик Леганза. Kiwi просто проинформировала нас что рейс отменен и необходимо решать вопрос по возврату денег непосредственно с Леганза . Долгие переписки с kiwi и Леганза ни к чему не привело просто ссылки друг на друга . По результату пришлось приобрести еще один билет для возвращения из Канады в Прагу и кишинев . Страховая компания вернула около 600 евро . А kiwi палец о палец не ударило. Никому не советую эту kiwi
Я купила билеты из Кишинева в Хургаду в самом аэропорту мне сказали что меня и моей подруги просто не существует и билеты которые мы купили на них был оформлен возврат ! Хотя мы и не знали в службе поддержки Kiwi нам сказали что все в порядке ! Пришлось покупать новые билеты в самом аэропорту ! Теперь когда я оформила действительно... Читать отзыв Я купила билеты из Кишинева в Хургаду в самом аэропорту мне сказали что меня и моей подруги просто не существует и билеты которые мы купили на них был оформлен возврат ! Хотя мы и не знали в службе поддержки Kiwi нам сказали что все в порядке ! Пришлось покупать новые билеты в самом аэропорту ! Теперь когда я оформила действительно возврат средств они мне вернули деньги только за один билет и то с вычетом своей комисси 30€ а,за второй билет деньги возвращать не хотят ! Не знаю чем это закончится и как связаться с ними по телефону ( буду писать на них заявление
Я, Гузік Володимир Григорович. 06.02.2025 замовив 4 квитки з Осло Торп до Кракова на суму 4750грн. з банківської карточки Райфайзен банку, знялась плата сайт завис, квитків недали, пізніше прийшло підтверджуюче повідомлення на електронну пошту про купівлю квитків, я не підтвердив, сума повернулась і знову зникла. Хіба так можна грабувати людей? Не пам’ятаю щоб подібне траплялось в 90 роки,... Читать отзыв Я, Гузік Володимир Григорович. 06.02.2025 замовив 4 квитки з Осло Торп до Кракова на суму 4750грн. з банківської карточки Райфайзен банку, знялась плата сайт завис, квитків недали, пізніше прийшло підтверджуюче повідомлення на електронну пошту про купівлю квитків, я не підтвердив, сума повернулась і знову зникла. Хіба так можна грабувати людей? Не пам’ятаю щоб подібне траплялось в 90 роки, шахраї безчесні безсовісні - Бог Вас покарає
ситуація з ківі.ком розчарувала мене остаточно у роботі цієї платформи! вони шахраї! я впевнена, що ця компанія має домовленість із авіаперевізниками, за якої обидві сторони заробляють за помилкових бронюваннях!я забронювала подорож до Тенеріфе і назад із однією пересадкою у Мілані. до подорожі ще більше 2х місяців. нещодавно ківі повідомив мені, що один перевізник, що мав маршрут Мілан-Кишинів змінив час... Читать отзыв ситуація з ківі.ком розчарувала мене остаточно у роботі цієї платформи! вони шахраї! я впевнена, що ця компанія має домовленість із авіаперевізниками, за якої обидві сторони заробляють за помилкових бронюваннях!я забронювала подорож до Тенеріфе і назад із однією пересадкою у Мілані. до подорожі ще більше 2х місяців. нещодавно ківі повідомив мені, що один перевізник, що мав маршрут Мілан-Кишинів змінив час вильоту і тепер пересадка неможлива, замість того щоб запропонувати мені адекватні альтернативи подорожі ( 1 переліт чи обидва на зворотньому шляху), ківі запропонували мені АЖ 1 ВАРІАНТ, в якому я б мала летіти замість 5ти годин 30 годин!!! ви бачили такий сервіс? це непрофесійно, адже сервіс не виконує свою пряму функцію... отже наступним моїм кроком було знайти переліт Мілан-Кишинів самостійно, що я й зробила, та от біда! у них у пошуку коли вносиш слово Мілан і натискаєш на "у місті Мілан", то система видає усі рейси навіть з аеропортів, що не знаходяться у Мілані, я придбала до Мальпенси, хоча потрібно було до Бергамо (про що я не знала, оскільки раніше бронювання робила система "туди і назад" отже я поняття не мала скільки у Мілані аеропортів чи що по факту аеропорт Бергамо за 80 км від Мілану)... при спробі повернути квиток мені віддали ,увага, 9% суми! замість 118 євро я отримала 12! після 1.5 годин просто найгіршого спілкування у чаті (навіть боти краще працюють) мені так і не дали чіткої відповіді ні чому така сума повернення, ні що мені робити далі, щоб повернути кошти, працівники лише намагались закрити чат пошвидше, при тому що їх зворотньої відповіді доводилось чекати по 5-12 хв щоразу. До того ж, мені цинічно запропонували скористатись їх дорожчим тарифом, щоб отримувати більші компенсації у разі аналогічної ситуації - хіба щось у моїй ситуації чи виражених емоціях вказує на те, що я вам довіряю чи бажаю ще віддати вам більше власних грошей? я думаю ця схема вже стандартною для цих шахраїв, не дарма рейтинг такий низький та буде котитися вниз ше більше, я впевнена!
Купила билеты на 20.01. Утром получила сообщение о переносе рейса на 6!!! часов. Естественно ехала в аэропорт исходя из полученной информации. Каково же было мое удивление, когда обнаружилось, что рейс улетел по расписанию. Обратилась в службу поддержки. Безрезультатно. Отказ от возврата средств (пришлось покупать новые билеты намного дороже) и вообще наглые попытки переложить ответственность на других. Аферисты. Халатность и пофигизм... Читать отзыв Купила билеты на 20.01. Утром получила сообщение о переносе рейса на 6!!! часов. Естественно ехала в аэропорт исходя из полученной информации. Каково же было мое удивление, когда обнаружилось, что рейс улетел по расписанию. Обратилась в службу поддержки. Безрезультатно. Отказ от возврата средств (пришлось покупать новые билеты намного дороже) и вообще наглые попытки переложить ответственность на других. Аферисты. Халатность и пофигизм в работе с клиентами.
Официально заявляю kiwi это профессиональные аферисты!!!Купил билеты Прага-Гиза с пересадкой в Милане.через неделю, приходит сообщение, что один рейс отменен. Соответственно, предложили вернуть деньги за этот рейс виртуальными деньгами. Воспользовался, купил альтернативу на другой рейс и вот здесь началось.На утро следующего дня обнаружил, что альтернатива совсем на (третье) число.Деньги, никто возвращать не собирается, потому что купил их... Читать отзыв Официально заявляю kiwi это профессиональные аферисты!!!Купил билеты Прага-Гиза с пересадкой в Милане.через неделю, приходит сообщение, что один рейс отменен. Соответственно, предложили вернуть деньги за этот рейс виртуальными деньгами. Воспользовался, купил альтернативу на другой рейс и вот здесь началось.На утро следующего дня обнаружил, что альтернатива совсем на (третье) число.Деньги, никто возвращать не собирается, потому что купил их без страхования. Так-что, дешевый сыр, только в мыслях))Никогда, никому, никаких покупок не рекомендую через kiwi!!!!!
Kiwi.com Stole My Money and Refuses to Refund It!I want to share my horrible experience with @Kiwi.com, so no one else has to go through what I did.In early October 2024, I booked tickets through Kiwi.com for a flight from Tel Aviv to Abu Dhabi, with a connection in Larnaca. A few hours before departure, the first leg... Читать отзыв Kiwi.com Stole My Money and Refuses to Refund It!I want to share my horrible experience with @Kiwi.com, so no one else has to go through what I did.In early October 2024, I booked tickets through Kiwi.com for a flight from Tel Aviv to Abu Dhabi, with a connection in Larnaca. A few hours before departure, the first leg of the journey, operated by Cyprus Airways, was canceled due to the situation in Israel. This cancellation made it impossible for me to complete my trip.Since then, it’s been a NIGHTMARE trying to get my money back. Cyprus Airways confirmed on 18 December 2024 that they authorized the refund for my tickets and sent the funds to Kiwi.com. However, despite multiple emails and follow-ups, Kiwi.com still hasn’t refunded me a single cent!Let me be clear: it’s been THREE MONTHS since the flight was canceled, and Kiwi.com has shown zero urgency in resolving this. Instead, I’ve been left chasing them endlessly, only to receive vague responses and no progress.Not only have I lost nearly $1,000 on this booking, but I’ve also wasted countless hours trying to get the refund I’m rightfully owed. This company’s lack of transparency, accountability, and respect for their customers is appalling.If you’re considering using Kiwi.com for your travel plans, think twice. Their service is unreliable, and their refund process is a joke. They’re quick to take your money but refuse to give it back when things go wrong.Avoid Kiwi.com at all costs. Share this to warn others and hold them accountable for their awful practices.#KiwiCom #TravelScam #RefundMyMoney #TravelNightmare #CustomerRights
Придбала квиток більш як за місяць до вильоту. Зазвичай стараюсь купувати безпосередньо в авіакомпанії, але на цей день альтернатив не було. Яка це була помилка. Квиток був на 29 грудня з Сучави, але летіти цим рейсом не судилось. Банально просто відмінили рейс. Дякую хоч за пару тижнів повідомили, а не 29го - був ще час в авральному режимі придумати альтернативний... Читать отзыв Придбала квиток більш як за місяць до вильоту. Зазвичай стараюсь купувати безпосередньо в авіакомпанії, але на цей день альтернатив не було. Яка це була помилка. Квиток був на 29 грудня з Сучави, але летіти цим рейсом не судилось. Банально просто відмінили рейс. Дякую хоч за пару тижнів повідомили, а не 29го - був ще час в авральному режимі придумати альтернативний варіант добирання. Але, що не менш показово, гроші досі не повернули, заміну на інший рейс не пропонували (купуй новий квиток за повну вартість, а за старий повернення чекай). Переписка з kiwi довга, муторна і поки безрезультатна. Черговий раз обіцяли 3 січня хоча б щось конкретне відповісти. Сьогодні 4 - тиша.. Грошей немає. Ціна квитка близько 3 к грн.
Переліт :Крит-Афіни-Мілан:Перший раз замовляла на сайті kiwi переліт з пересадкою, повідомлень про затримку першого перельоту не було, в результаті запізнення на другий переліт, кошти ніхто не повернув, ніч чекання у аеропорту на другий літак + ще і космічна ціна за наступний рейс … більше ніколи не буду замовляти у них квитки Переліт :Крит-Афіни-Мілан:Перший раз замовляла на сайті kiwi переліт з пересадкою, повідомлень про затримку першого перельоту не було, в результаті запізнення на другий переліт, кошти ніхто не повернув, ніч чекання у аеропорту на другий літак + ще і космічна ціна за наступний рейс … більше ніколи не буду замовляти у них квитки
Купувала квитки Варшава-Лісабон,Лісабон-Варшава. В результаті після кількох змін часу вильоту, повідомили,що рейс відмінено, і вони пропонують інший рейс на 4 дні раніше,або повернення коштів. Я натиснула повернення коштів, так як на 4 дні раніше мені не підходив вильот. З 300€ за квитки повернули 915 грн🤬Спілкуючись з wizeir, мені повідомили,що кошти за мій квиток ківі було повернуто повністю. В переписці... Читать отзыв Купувала квитки Варшава-Лісабон,Лісабон-Варшава. В результаті після кількох змін часу вильоту, повідомили,що рейс відмінено, і вони пропонують інший рейс на 4 дні раніше,або повернення коштів. Я натиснула повернення коштів, так як на 4 дні раніше мені не підходив вильот. З 300€ за квитки повернули 915 грн🤬Спілкуючись з wizeir, мені повідомили,що кошти за мій квиток ківі було повернуто повністю. В переписці з ківі,було потрачено дуже багато часу і нервів і в результаті, повернули з 2 квитків 915 грн.
Робила бронювання через сайт компанії квитків за півроку до вильоту. Перед вильотом виникла потреба докупити багаж. Заплатила 68.40 євро. Проплата була з української євро карти. Прийшло повідомлення, що компанія не може додати багаж із за політики перевізника, кошти повернуть на карту впродовж 10 днів. Чекала. Повернули 67. 68 гривень!!!( еквівалент 1.48 євро). Веду активну переписку. Втрата часу і нервів! Однозначно... Читать отзыв Робила бронювання через сайт компанії квитків за півроку до вильоту. Перед вильотом виникла потреба докупити багаж. Заплатила 68.40 євро. Проплата була з української євро карти. Прийшло повідомлення, що компанія не може додати багаж із за політики перевізника, кошти повернуть на карту впродовж 10 днів. Чекала. Повернули 67. 68 гривень!!!( еквівалент 1.48 євро). Веду активну переписку. Втрата часу і нервів! Однозначно не буду бронювати через них квитку. Безвідповідальне ставлення до своїх обовʼязків і відсутність адекватної відповіді на запити
Летела с подругой из Варшавы в Барселону, билеты покупали на сайте kiwi по тарифу ПРЕМИУМ и оплатили Гарантию kiwi по Защите от невылета. В день отправления рейс несколько раз переносили, а потом отменили. Kiwi предложили вариант перелета, он нам не подошел и пришлось покупать новые билеты с вылетом на следующий день. Kiwi вернули деньги за багаж и частично... Читать отзыв Летела с подругой из Варшавы в Барселону, билеты покупали на сайте kiwi по тарифу ПРЕМИУМ и оплатили Гарантию kiwi по Защите от невылета. В день отправления рейс несколько раз переносили, а потом отменили. Kiwi предложили вариант перелета, он нам не подошел и пришлось покупать новые билеты с вылетом на следующий день. Kiwi вернули деньги за багаж и частично за билеты, оставив на свои услуги с наших перечисленных денег за авиабилет).За дополнительные услуги по Защите от невылета, а именно проживание в отеле, дорогу в отель и обратно, питание , деньги возвращать отказались, хотя в тарифе премиум и Защите от не вылета они гарантируют возврат средств, потраченных на проживание, дорогу, питание в случае отмены рейса. Киви ссылается на то, что вернули нам то, что отправил им Виззаер, но затрат по доп. услугам( а мы им все чеки предоставили)не вернули. Хотя Виззаер сообщил нам , что по возврату средств с ними от нашего имени должно обшаться агенство , через которое приобретали билеты. После много суточных отписок, сообщили, что мы сами по этим возмещениям должны обратиться в Виззаер . Тогда не понятно, за какие услуги они брали с нас дополнительную оплату? Мы получили хороший урок. Больше никогда не будем покупать билеты у этой компании и никому не советуем.
Достоинства:
Вернули деньги за багаж и частично за билеты
Недостатки:
Не вернули обещанные деньги за проживание, дорогу, питание
Перенесли вылет на полдня, попросила вернуть оплату, потому что новое время не устроило совсем - отказались.. Перенесли вылет на полдня, попросила вернуть оплату, потому что новое время не устроило совсем - отказались..
Меня сняли с рейса и за того что не прошла проплата со стороны KIWI ДЕНЬГИ СПИСАЛИСЬ С КАРТЫ НА СЧЕТ KIWI а kiwi не перевела авиоперевозщику деньги (это все происходило в аэропорту) эти Kiwi су.....ки не хотят возвращать стоимость билета.Второй месяц переписки контактов нет. Дали ответ, ваши деньги на кредитном счету нашей компании вы можете купить другой билет. Я... Читать отзыв Меня сняли с рейса и за того что не прошла проплата со стороны KIWI ДЕНЬГИ СПИСАЛИСЬ С КАРТЫ НА СЧЕТ KIWI а kiwi не перевела авиоперевозщику деньги (это все происходило в аэропорту) эти Kiwi су.....ки не хотят возвращать стоимость билета.Второй месяц переписки контактов нет. Дали ответ, ваши деньги на кредитном счету нашей компании вы можете купить другой билет. Я им пишу, это Мой деньги верните мне их на карту мою (не ваши) так и не вернули. Да ,как выяснилось если вы не воспользовались вашими деньгами на ихнем счете, деньги на ихнем счете згорают
Ми купили квиток на літак заздалегідь, такожпридбали страховку на квиток, але сталасянеприємна ситуація, та мій хлопець потрапив у лікарню та не взмозі здійснити подорож, ми відмінили квиток за 9 днів до рейсу, це не типова ситуація та трапляється не часто, ми готові надіслати всі документи підтвердження з лікарні, для вирішення проблеми, але нас навіть не слухають! замість того,... Читать отзыв Ми купили квиток на літак заздалегідь, такожпридбали страховку на квиток, але сталасянеприємна ситуація, та мій хлопець потрапив у лікарню та не взмозі здійснити подорож, ми відмінили квиток за 9 днів до рейсу, це не типова ситуація та трапляється не часто, ми готові надіслати всі документи підтвердження з лікарні, для вирішення проблеми, але нас навіть не слухають! замість того, щоб зрозуміти ситуацію та частково повернути гроші, все що KIWI змоглизробити, це повернути 10€ та сказати «нам дужешкода» ! ми дуже розчаровані цим перевізником, тому що авіакомпанії на відмінно від KIWI, дуже компетентні в таких ситуація. Також агенти KIWI навіть не взмозі послухати і дуже не компетентні співрозмовники! ми дуже розчаровані цим перевізником, це просто шахраї. Сподіваюсь, що ми більше не будемо мати НІКОЛИ з ними справу!В наш час це дуже підло!
Через неможливість поїхати в вибрані дати, на які купували квитки, хотіли змінити дати. Так і дізнались, що ківі створює свої пошти, до яких потім не надають даних, бо це КОНФІДЕНЦІЙНА інформація. Пробували напряму вирішити питання через авіакомпанію ( доплатити різницю квитків, на які хотіли змінити ), але через свої дані не змогли їх змінити. Писали, телефонували в підтримку ківі для... Читать отзыв Через неможливість поїхати в вибрані дати, на які купували квитки, хотіли змінити дати. Так і дізнались, що ківі створює свої пошти, до яких потім не надають даних, бо це КОНФІДЕНЦІЙНА інформація. Пробували напряму вирішити питання через авіакомпанію ( доплатити різницю квитків, на які хотіли змінити ), але через свої дані не змогли їх змінити. Писали, телефонували в підтримку ківі для вирішення проблеми, ніякої корисної інформації не було надано, тільки розводили руками. На прохання надати дані, за якими були куплені квитки, сказали що це неможливо.Створюють свої пошти задля того, щоб потім повертати людям 10€ з квитка, собівартість якого, в моєму випадку, була 320€, і потім казати тільки здавайте квитки і купуйте нові. Найгірший сервіс і комунікація з клієнтами. Ніколи не буду користуватись сервісом ківі і вам не рекомендую!
Достоинства:
Немає
Недостатки:
Купують квитки через свої пошти, до яких потім не надають дані. Змінити дати квитків НЕМОЖЛИВО. Комунікація жахлива, у вирішенні питань клієнтів участі не приймають.
заказывал себе через этот сервис KIWI билеты. впечатление самое ужасное. все было так: разместил заявку на покупку билетов - пришел маршрутный лист на почту, но в самом личном кабинете моя поездка не отображалась. Время подходит к поездке а статус все тот же- полная не определенность. Начал писать в тех поддержку - безуспешно. На звонки не ответили на письма также а... Читать отзыв заказывал себе через этот сервис KIWI билеты. впечатление самое ужасное. все было так: разместил заявку на покупку билетов - пришел маршрутный лист на почту, но в самом личном кабинете моя поездка не отображалась. Время подходит к поездке а статус все тот же- полная не определенность. Начал писать в тех поддержку - безуспешно. На звонки не ответили на письма также а онлайн поддержка постоянно выдавала технические проблемы. В итоге пришлось отменить билеты и купить на другом сайте, с которым проблем вообще не оказалось. Тех поддержка практически сразу включилась и помогла с некоторыми вопросами разобраться. Касательно KIWI - треш. Они вместо 1220 евро вернуть пообещали аж 10 евро вернуть и когда не понятно. Не советую связываться с этим кошмаром так как гарантий нет что улетите, что вам помогут решить вопросы и что не переплатите. на другом сайте купил веже билеты на 30% дешевле.
Оформлював квитки на сайті Kiwi.com. Пройшов всі етапи оформлення квитків. Натиснув кнопку "купити". Гроші знялись (13600 грн), а на сайті відразу написали платіж не пройшов. Є квитанція з банку, що гроші пішли на їх рахунок, є з тех.підтримки банку всі докази, що оплата пройшла. Але Kiwi.com не визнало цього і написало, що гроші їм не поступили. Політ був зірваний, відпочинок... Читать отзыв Оформлював квитки на сайті Kiwi.com. Пройшов всі етапи оформлення квитків. Натиснув кнопку "купити". Гроші знялись (13600 грн), а на сайті відразу написали платіж не пройшов. Є квитанція з банку, що гроші пішли на їх рахунок, є з тех.підтримки банку всі докази, що оплата пройшла. Але Kiwi.com не визнало цього і написало, що гроші їм не поступили. Політ був зірваний, відпочинок зіпсований, гроші втрачені. При цьому всьому, колись я купляв квитки через їх сервіс і все було добре.
Сьогодні, вперше, вирішила забронювати квитки до Лісабону з Варшави. Не читала відгуків про компанію, бо мої знайомі купували в них на сайті квітки і були задоволені. Але мені не пощастило. Гроші з картки зняли, а на сайті прописали, що гроші не зняті і зверніться в банк. Банк надав два рахунки, що гроші знялися з картки, я їм переслала ці... Читать отзыв Сьогодні, вперше, вирішила забронювати квитки до Лісабону з Варшави. Не читала відгуків про компанію, бо мої знайомі купували в них на сайті квітки і були задоволені. Але мені не пощастило. Гроші з картки зняли, а на сайті прописали, що гроші не зняті і зверніться в банк. Банк надав два рахунки, що гроші знялися з картки, я їм переслала ці платіжки. До них гроші не дійшли, як вони мені відповіли. Кажуть, чекайте, вони повернуться на карту. Але мені надали інформацію, що вони банкрути і тому всі гроші зразу йдуть на рахунок фірмі, який вони повинні повернути грошіВсім не рекомендую купувати на цьому сайті квітки. Бережіть свої гроші
Из-за экзамена надо было перенести поездку....И мне компенсировали 10 евро из 100 евро!!! Это худшая компания Из-за экзамена надо было перенести поездку....И мне компенсировали 10 евро из 100 евро!!! Это худшая компания
Придбала квитки з Парижу до Сан Франциско і назад. Авіакомпанія відмінила рейс, ми оплачувати всі додаткові збори для повернення коштів якщо відміняємо поїздку зі своєї сторони. А якщо відміна зі сторони перевізника, вони мали повернути кошти. Подавали запит, говорили чекати. Чекали більше пів року. Після чергового запиту вони сказали що рейс було здійснено 😡, я відправила інформацію з сайту kiwi,... Читать отзыв Придбала квитки з Парижу до Сан Франциско і назад. Авіакомпанія відмінила рейс, ми оплачувати всі додаткові збори для повернення коштів якщо відміняємо поїздку зі своєї сторони. А якщо відміна зі сторони перевізника, вони мали повернути кошти. Подавали запит, говорили чекати. Чекали більше пів року. Після чергового запиту вони сказали що рейс було здійснено 😡, я відправила інформацію з сайту kiwi, що рейс відмінено перевізником було. Після цього просто видалили всю інформацію про той рейс і 1500$ просто забрали собі. Ось таке супер обслуговування і обман людей
Відмінили бронювання за 10 годин до вильоту , пообіцяли повернення коштів в повному обсязі , тепер чекаю . Послугами компанії користуємось дуже давно і ніколи не було ніяких проблем , тож сподіваюсь що і з поверненням коштів не виникне ніяких проблем. Відмінили бронювання за 10 годин до вильоту , пообіцяли повернення коштів в повному обсязі , тепер чекаю . Послугами компанії користуємось дуже давно і ніколи не було ніяких проблем , тож сподіваюсь що і з поверненням коштів не виникне ніяких проблем.
Достоинства:
Довга співпраця
Недостатки:
Нерви , відмінна бронювання , довге повернення коштів
Ця компанія дійсно шараї. Відмінили подорож бо авіакомпанія перенесла рейс а на повернення взагалі відмінила прями рейси. Ківі соь не повернули ні копійки. Хай їм усім ці гроші на щастя будуть. Люди не берить церез них квитки то шараї 100% Ця компанія дійсно шараї. Відмінили подорож бо авіакомпанія перенесла рейс а на повернення взагалі відмінила прями рейси. Ківі соь не повернули ні копійки. Хай їм усім ці гроші на щастя будуть. Люди не берить церез них квитки то шараї 100%