Отримав пральну машинку Новою поштою. Все запаковано у заводську плівку та зовні не пошкодено, до перевізника питань немає. Відкрили дома і лише тоді побачили заводськи дефекти які були свідомо запаковані та скрити пакувальником. Звернулись на горячу лінію. Samsung відразу звинуватив, що треба було дивитись коли отримували. На питання, як дивитись коли все було запаковано у заводську плівку, -... Читать отзыв Отримав пральну машинку Новою поштою. Все запаковано у заводську плівку та зовні не пошкодено, до перевізника питань немає. Відкрили дома і лише тоді побачили заводськи дефекти які були свідомо запаковані та скрити пакувальником. Звернулись на горячу лінію. Samsung відразу звинуватив, що треба було дивитись коли отримували. На питання, як дивитись коли все було запаковано у заводську плівку, - запропонували рішення. Нададуть додатково пів року гарантії і безкоштовно замінять на нові ці дефектні запчастинни щоб не повертати. Погодились. Повірили у порядність і скориставшись послугою "встановлення" від Samsung, викликали майстра якій пояснив скількі треба загружати прання, зробив перший пуск прання та провів діагностику. Після цього єдиного акту прання, пральною машиною не користуємось, чекаємо на заміну. Пройшов майже місяць. Зʼявляється мастер із сервісного центру Samsung, місто Луцьк, Волинська обл. У процесі заміни майстер не міг безперешкодно зняти запчатстини, так як із його слів там заводський клей тримав, впираючись колінами у корпус пралкі та використовуя фізичні зусілля, остаточно зруйнува весь естетичний зовнішній вигляд дорогої техніки, пошкодивши ще три деталі - верхню, бокову та нижню частини корпусу. Пошкодив фарбу, що призведе до коррозії. Майстер поводив себе так нібито він бог, а ми тут взагалі як нікчемний додаток до його виконання обов?зків по обслуговуванню. Телефонуємо до СЦ Samsung, щоб зʼясувати де паперова форма в якої можна зазначити про пошкодження майстром інших запчастин. У відповідь, постійно перебивають, намагаючись вже звинуватити вас у чомусь. Добре. Написали про однє з пошкоджень що вмістилось на паперці якій нам надав для підпису майстер, та звернулись на горячу лінію Samsung із вимогою обміну пральної машинкі на нову або повернення коштів. Відповідь менеджера Марія була категорично: - Ні !!! Будемо далі ремонтувати (ломати, псувати) і замінювати що пошкодив майстер але будем відправляти Hовою Поштою до інших СЦ. Я купляю великогабаритну техніку із розрахунку що є сервіс біля мене і що я можу викликати майстра щоб не пересилати по всій країні і не шукати потім нових пошкоджень від транспортування перевізником. Як що СЦ у місті Луцьк, Волинська область, не відповідаеє профессійним вимогам і псує не тількі техніку, а і репутацію Офіційного магазина Samsung і Samsung в цілому, як всесвітьного бренду то для чого при купівлі великогабаритної техніки Магазин Samsung пропонує і запевняє покупця що буде все гаразд і на найвищому рівні і тим самим вводить покупця не тількі в оману, а ще наражає на ризик порушення психіки клієнта після таких ремонтів? Менеджера Марія, номер запиту 1199305178 повідомила наступне: _пралку Новою Поштою будуть відправляти у інший СЦ і будуть безкоштовно ремонтувати і що така сітуація - ЦІЛКОМ ПРИПУСТИМА і вирішується лише так. При цьому я повинен ії самостійно доставити до відділення Нової пошти і запакувати. Питання: майстер СЦ разпакував та встановив машинку, в мене упакування заложенного виробником для транспортування - немає, як що при транспортуванні буде порушена сіметрія конструкції це призведе до виходу передчасного з ладу рухомих частин, як це зрозуміти? Пропоунують писати листа президенту команії Samsung у Корею як що я не погоджуюсь. І що саме цікаве, що на передоні цього ремонту, як що цей акт вандалізму так можна назвати, ми замовили та оплатили вже холодильник Samsung якій зараз поки що у перевізника Нова Пошта і дивлячись на цей сервіс, ми реально БОЇМОСЬ його забирати. Слід зазначити, що майстер навіть не встановив пральну машину по рівню, щоб не було передчасного вироблення рухомих механізмів і в цілому поломки.
Достоинства:
немає жодного
Недостатки:
СЦ Самсунг у Луцьку і техпідтримка Самсунг в Україні
Купили бракований телефон Samsung a05s у Comfy. Брак помітили вже після 14 днів.Світіння світлодіода камери навіть при повністю вимкненном телефоні.Зрозумівши що це може бути небезпечо для життя людини, тому що світиться світлодіод навіть при вимкненом телефоні, обовʼязково ініціювали звернення.Зверулись на горячу лінію тех.підтримки Samsung, там відповіли що це норма і, увага, - "як що Ви вважаєте... Читать отзыв Купили бракований телефон Samsung a05s у Comfy. Брак помітили вже після 14 днів.Світіння світлодіода камери навіть при повністю вимкненном телефоні.Зрозумівши що це може бути небезпечо для життя людини, тому що світиться світлодіод навіть при вимкненом телефоні, обовʼязково ініціювали звернення.Зверулись на горячу лінію тех.підтримки Samsung, там відповіли що це норма і, увага, - "як що Ви вважаєте що це не є нормою, зверніться у СЦ". Звернувся до СЦ у Луцьку. Сказали тиждень чекати з.п. В ітозі, забираємо телефон і так як в звичайних умовах денного освітлення це не можливо побачити, коли забирали не побачили що брак не усунуто, але ввечері уся сімʼя, 8 людей побачила ту саму картину: світлодіод камери має таке саме світіння і ще яскравіще світиться коли телефон на зарядці.Телефонуємо у СЦ, де нас запевняють що замінили цілу плату і що взагалі, докупіть собі додатковий рік гарантії і користуйтесь далі, тому що це бюджетна модель (6000 грн) В ітозі магазин Comfy пішов на зустріч та обміняв бракованний телефон Самсунг А05S на новий, де вже такої "норми" як запевнила тех підтримка Самсунг в Украінї, не було.Дивлячись на такє сервісне обслуговування компанії SAMSUNG маю сумнів, що буду рекомендувати.
Достоинства:
Немає - жодного.
Недостатки:
Нагло брешуть в очі що відремонтували і усіма шляхами відмовляються признавати брак
В ноябре 2021 купили Телевизор SAMSUNG QE50Q60AAUXUA (LED 50 диагональ), через 2,5 года появились полосы на экране , сказали менять матрицу за 10500 так как гарантия закончилась. После обзвонов сервисных других служб , оказалось , что это массово для этой диагонали , этих годов выпуска, и сказали что даже после замены матрицы( на которых гарантия 3 месяца после замены) он... Читать отзыв В ноябре 2021 купили Телевизор SAMSUNG QE50Q60AAUXUA (LED 50 диагональ), через 2,5 года появились полосы на экране , сказали менять матрицу за 10500 так как гарантия закончилась. После обзвонов сервисных других служб , оказалось , что это массово для этой диагонали , этих годов выпуска, и сказали что даже после замены матрицы( на которых гарантия 3 месяца после замены) он проработает в лучшем случае 1-2 года , без замены он скоро потухнет . Самсунг на себя не берет никаких обязательств и затрат , типа ваши проблемы . Никогда не посоветую и никогда больше не куплю их продукты. Samsung -шарашкина контора
Недостатки:
Накрылась матрица сразу после окончания гарантийного срока
Смартфон samsunq через 10 месяцев , начал нагреваться и отключатся. Отнес в сервис , вроде все сделали. Через три недели , тоже самое. Понес опять в сервис , там заявили что поподание влаги в разьем , не гарантийный случай. Первыц раз гарантийны , влаги не видели А осалось две недели до конца гарантии, появилась влога.Плохой сервис! Смартфон samsunq через 10 месяцев , начал нагреваться и отключатся. Отнес в сервис , вроде все сделали. Через три недели , тоже самое. Понес опять в сервис , там заявили что поподание влаги в разьем , не гарантийный случай. Первыц раз гарантийны , влаги не видели А осалось две недели до конца гарантии, появилась влога.Плохой сервис!
Компанією було придбано 27 професійних готельних телевізорів HAU8000 (65) Для того щоб вони "виконували функцію телевізора" - а саме, можна було встановити додаткиmegogo, sweet.tv, netflix тощо, нам було порекомендовано придбати офіційний софт для можливості керування та встановлення потрібних додатківSoftware SAMSUNG BW-HDLE11A ліцензія Magicinfo - вартість однієї ліцензії - 1308 грн без пдв * 27 =... Читать отзыв Компанією було придбано 27 професійних готельних телевізорів HAU8000 (65) Для того щоб вони "виконували функцію телевізора" - а саме, можна було встановити додаткиmegogo, sweet.tv, netflix тощо, нам було порекомендовано придбати офіційний софт для можливості керування та встановлення потрібних додатківSoftware SAMSUNG BW-HDLE11A ліцензія Magicinfo - вартість однієї ліцензії - 1308 грн без пдв * 27 = 35 316 грн без пдвСпочатку отримали інформацію, що це безстрокові ліцензії. Після купівлі, виявили, що їх потрібно поновлювати щороку.Ну ок, помилились, буває.Далі, отримавши ліцензії, виявили, що встановлювати якісь додатки (які попередньо обговорювались)немає можливості. Протягом 2 місяців Samsung та компанія інтегратор намагались нам створити якісь інструкції (бо як виявилось до цього їх не було зовсім) і цей Софт взагалі новинка. Ніхто навіть уявлення не має як ним користуватись і який його реальний функціонал.Отримати технічну консультацію від Самсунг, практично не реально. На всю Європу 2 людини які цим займаються. 1 особа служить в ЗСУ (звичайно йому не до нас, це зрозуміло)Інша - знаходиться в UK, звичайно має інші завдання та справи і не може надати відповідь навіть на протязі кількох днів. Після довгих наших очікувань, ми отримуємо відповідь що Samsung smart TV не підтримується в Україні.Це взагалі як? Придбавши професійну техніку для готелів, за зовсім не дешевою ціною, свідомо обираючи популярний бренд,потім доплачуючи за абсолютно нікому не потрібен та нефункціональний софтМи маємо "гору" 65 дюймових приставок вартість яких разом з софтом = практично 1000000 грнІ відсутність підтримки з боку виробника у вирішенні даної проблеми
Читаю відгуки і сама себе гризу чому перед покупкою телевізора за 26000 грн не читала відгуки.Купили телевізор самсунг UE50AU8000U радувались недовго без місяця аж цілих два роки він нам попрацював.Раптово вимкнувся , після включеня запустився з лівого кута кинуло чорним , далі екран то чорний то темно синій.Відвезли в магазин в якому купували, передали на... Читать отзыв Читаю відгуки і сама себе гризу чому перед покупкою телевізора за 26000 грн не читала відгуки.Купили телевізор самсунг UE50AU8000U радувались недовго без місяця аж цілих два роки він нам попрацював.Раптово вимкнувся , після включеня запустився з лівого кута кинуло чорним , далі екран то чорний то темно синій.Відвезли в магазин в якому купували, передали на сервіс , сказали матріца , нерозумію як за два роки може зломатися матриця .Ремонт 12 000 грнЦе просто жах як далі бути .
Телефон не заряджався, однак завдяки сервісному центру та підтримці, все працює. Дякцю за швидку та чудову роботу Телефон не заряджався, однак завдяки сервісному центру та підтримці, все працює. Дякцю за швидку та чудову роботу
Обратилась в службу поддержки Самсунг на горячую линию с проблемой сбоя программы в телефоне. Консультант Владислав помог устранить ошибки в системе! Очень ему благодарна! Отличный специалист!✌ Однозначно рекомендую!💪 Обратилась в службу поддержки Самсунг на горячую линию с проблемой сбоя программы в телефоне. Консультант Владислав помог устранить ошибки в системе! Очень ему благодарна! Отличный специалист!✌ Однозначно рекомендую!💪
Практически любой у кого ссд данной серии , столкнулся с массовой проблемой брака. Покупал его до войны в сентябре 2021.Диск я отправил по гарантии , его опечатали и признали, что ремонту не подлежит. Девушка на кассе Комфи предложила мне жалкие 1400 грн по курсу 2021 года, когда диски данной серии стоили 1800 и выше. Хотя по сути компания самсунг... Читать отзыв Практически любой у кого ссд данной серии , столкнулся с массовой проблемой брака. Покупал его до войны в сентябре 2021.Диск я отправил по гарантии , его опечатали и признали, что ремонту не подлежит. Девушка на кассе Комфи предложила мне жалкие 1400 грн по курсу 2021 года, когда диски данной серии стоили 1800 и выше. Хотя по сути компания самсунг если ее можно так назвать, должна была вернуть мне новый диск другой серии, а не деньги.Но как обычно они отговаривались тем , что война , и дисков у них нет итд. Деньги мне были не нужны , и я хотел лишь исправный диск, но раз уже так сложилось то хотя бы чтобы вернули стоимость по которой его можно купить. В итоге сказали звонить на горячую, скзали вопрос будет решен в течении 3-дней.И тут начинается САМОЕ ИНТЕРЕСНОЕ!!Меня морозили в течении двух недель отговариваясь вот вот решим !!Плюс две недели диск пролежал на сервисе и того месяц я без ссд.В процессе я узнаю , что все эти две недели самсунг почему то выпрашивает деньги у Комфи, так как я не согласен с итоговой компенсацией , что меня повергло в шок. Магазин Комфи это посредник , самсунг накосячил , а отдуваться почему то должен за них магазин. В общем меня кормили завтраками , по итогу мне звонит Комфи, и ВНИМАНИЕ! спрашивает у меня , почему я так долго тяну и не забираю деньги. Я объясняю ситуацию , и она предлагает мне усреднённую цену, вы не поверите пока решался вопрос диски попали под акцию и стали стоит 1350-1600 грн. Мне предлагают 1629 грн и я соглашаюсь. Спасибо магазину Комфи за то , что решает чужие проблемы. Самсунг не рекомендую никому. Получите только кучу испорченных нервов , а результата ноль. Больше я их технику покупать не буду.Магазину Комфи спасибо , хоть кто то следит за своей репутацией . Там работают действительно хорошие специалисты.
Достоинства:
Одни минусы.
Недостатки:
Ужасное гарантийное обслуживание, спасибо хоть какие то деньги вернули.
Сэкономьте время и не связывайтесь с этой компанией.
Хочу попередити. Перед тим,як придбати техніку самсунг, подивіться відгуки про сервіс. 90 процентів-жахливо. Техніка сумнівного походження. На восьмому місяці війни придбав техніку, постачальником якої є ооо самсунг електронікс рус.компані російська федерація, 123242 москва,новінський бульвар, б.31. Не зробіть моєї помилки. Дякуючі самсунгові я підтримав загарбника. Сервіс у своєму репертуарі. Забирати техніку для проведення ремонту на сервісі відмовляється. Запускайте пусту машинку що... Читать отзыв Хочу попередити. Перед тим,як придбати техніку самсунг, подивіться відгуки про сервіс. 90 процентів-жахливо. Техніка сумнівного походження. На восьмому місяці війни придбав техніку, постачальником якої є ооо самсунг електронікс рус.компані російська федерація, 123242 москва,новінський бульвар, б.31. Не зробіть моєї помилки. Дякуючі самсунгові я підтримав загарбника. Сервіс у своєму репертуарі. Забирати техніку для проведення ремонту на сервісі відмовляється. Запускайте пусту машинку що промивалось.Запитав скільки. Відповідь вразила, поки непромиється, а всі інші питання будемо вирішувати в судовому порядку. Дуже впевнена ферма. Нерекомендую ні техніку, ні сервіс.
Почалися проблеми з посудомийкою. S/N: B0AYG8DR801065R. Білий наліт на посуді, ущільнювач всередині, потік бачок ополіскувача. Звернувся до крамниці комфі, де придбав товар, відправили до "західполітехсервіс Луцьк". Заявка № 4263067179 від 04.01.23. І розпочався гарантійний ремонт. Через тиждень замінили бачок, змін ніяких - посуд матовий. Через три тижні, маніпулюючи військовим станом, через що проблеми з логістикою, і відключенням світла, через... Читать отзыв Почалися проблеми з посудомийкою. S/N: B0AYG8DR801065R. Білий наліт на посуді, ущільнювач всередині, потік бачок ополіскувача. Звернувся до крамниці комфі, де придбав товар, відправили до "західполітехсервіс Луцьк". Заявка № 4263067179 від 04.01.23. І розпочався гарантійний ремонт. Через тиждень замінили бачок, змін ніяких - посуд матовий. Через три тижні, маніпулюючи військовим станом, через що проблеми з логістикою, і відключенням світла, через що я не міг з ними зв'язатися, привезли кришку для бачка з сіллю. І знову ніяких змін. 10.02.23. приїхав майстер і зменшив подачу ополіскувача. Знову без змін. Постійно рекомендували вмикати пусту машинку на інтенсивне миття. 14.02.23. зателефонував на гарячу лінію. На моє питання, скільки буде продовжуватись ремонт, так як є термін гарантійного ремонту (14 роб. днів, і гарантійний ремонт повинен проводитись у сервісному центрі), відповіли допоки не зроблять, і будуть проводити у мене вдома. Цього ж дня о 17-39 зателефонував майстер, що їде замінювати бачок для солі. Я відмовився і попросив, щоб вони забрали техніку і проводили ремонт у сервісному центрі. До речі всі приїзди майстра були у вечірній час, хоча запевняли, що гарантійний ремонт на першому місці. Тиждень мовчання. 21.02.23 зайшов на чат-бот самсунг сервісу, а моя заявка закрита, поточного ремонту нема. На гарячій лінії повідомили, що менеджер по ремонту зв’яжеться зі мною протягом декількох днів. Через тиждень передзвонили та повідомили, що інженер закрив заявку бо техніка справна. Певно навчався разом із Гарі Потером, бо не бачивши техніки, без діагностики, прийняв таке рішення. Вся діагностика проходила у телефонному режимі, ( по знімках). Не рекомендую техніку самсунг, бо вона сумнівної якості. Пише що виробник Китай, постачальник москва. Який товар ,такий сервіс, Не рекомендую сервіс.
Купив пральну машинку Samsung це просто ЖАХ, гіршого сервісу і якості пральної машини не бачив і надію більше не побачу. Користуюсь машинкою менше року купляв нову, з першого дня користування робить маленькі дирочки в одязі (кольровому, білому, чорному). Приїхав майстер поміняли бракований барабан при чому що машинка була куплена ново. Через пів року проблема повторилася а майстер приїжає і каже... Читать отзыв Купив пральну машинку Samsung це просто ЖАХ, гіршого сервісу і якості пральної машини не бачив і надію більше не побачу. Користуюсь машинкою менше року купляв нову, з першого дня користування робить маленькі дирочки в одязі (кольровому, білому, чорному). Приїхав майстер поміняли бракований барабан при чому що машинка була куплена ново. Через пів року проблема повторилася а майстер приїжає і каже що він проблеми каже дзвоніть на гарячу лінію а гаряча лінія перенаправляє на сервісний центер такий кругооборот триває вже більше 2х місяців. Пояснення гарячолі лінії ви не правильно стіраєте при чому дружина закидає в стірку менше кілограм чим потрібно. Люди якщо ви думаєте купляти пральну машинку це повинна бути люба але не Samsung.
Купил сушильную машину самсунг премиум класса. После того как ее привезли распаковал через два дня, обнаружился брак литься крышки и внутренностей испарителя. Позвонил на горячую линию. Вместо того, чтобы порекомендовать мне заменить машинку в магазине в течении 14 дней они навязали мне заявку на ремонт в сервисном центре. Приехал мастер, привез запчасть, которая естественно не стала на свое место из-за... Читать отзыв Купил сушильную машину самсунг премиум класса. После того как ее привезли распаковал через два дня, обнаружился брак литься крышки и внутренностей испарителя. Позвонил на горячую линию. Вместо того, чтобы порекомендовать мне заменить машинку в магазине в течении 14 дней они навязали мне заявку на ремонт в сервисном центре. Приехал мастер, привез запчасть, которая естественно не стала на свое место из-за брака литья. Навязали мне платный акт осмотра, якобы с ним мне машинку заменят в магазине. В магазине сказали что нужен акт списания. Сервис сказал что путем замены половины запчастей в машинке (новой!!!!) будут устранять эту проблему, хотя мастер сразу сказал что это заводской брак.Итог: горячая линия развела на сервис, сервис развел на платный акт, деньги не возвращаяет, акт списания не дают, все друг на друга косят стрелки а у меня бракованная сушилка и никто с этим ничего делать не собирается-говорят что будем чинить по гарантии до конца ее срока.выброшенные 35000 грн.Самсунг спаскудился.Меня зовут Александр, мой номер 0981528715
Віддали по гарантії телефон А 13 самсунг, поміняти екран, був маленький скол . Ремонтували два місяці і в результаті поміняли китайській дешевий екран, динамик поміняли на не робочий і щей через тиждень вздулась батарея . Ось Вам і гарантія за 1000 гр. Віддали по гарантії телефон А 13 самсунг, поміняти екран, був маленький скол . Ремонтували два місяці і в результаті поміняли китайській дешевий екран, динамик поміняли на не робочий і щей через тиждень вздулась батарея . Ось Вам і гарантія за 1000 гр.
Телефон А73 за 500 у. о, яким після покупки користувався 3 дні уже 50!!! днів в ремонті. Відповідь-немає запчастин для ремонту. При цьому заключення про те що не можуть відремонтувати, і щоб здати телефон назад в магазин, в повернути кошти - не дають.Я розумію що війна, але посилка з Європи мені прийшла за 7 днів, посилка з Китаю... Читать отзыв Телефон А73 за 500 у. о, яким після покупки користувався 3 дні уже 50!!! днів в ремонті. Відповідь-немає запчастин для ремонту. При цьому заключення про те що не можуть відремонтувати, і щоб здати телефон назад в магазин, в повернути кошти - не дають.Я розумію що війна, але посилка з Європи мені прийшла за 7 днів, посилка з Китаю - за 30 днів.А всесвітньо відомий Samsung вже 50 днів не може відремонтувати свій бракований телефон.Хоча продавати телефони, які потім не може ремонтувати, із за відсутності запчастин, і заробляти гроші у воюючій країні компанія Samsung не забуває.А далі-вже не цікаво, гроші зароблені, і чекайте пару місяців, може колись завеземо запчастини.
Купили сушильную машину Samsung за 30000 грн на минуточку,раз высушила и перестала сушить,магазин сказал обращаться в сервисный центр.Сделали заявку 10 дней назад в центр на Дружбы народов,через неделю пришла смс,что визит назначен на 13.09,но никто не пришёл и не перезвонил.Звонили туда сами неоднократно,каждый раз обещают перезвонить и игнорят.Общение с клиентами ужасное,первый раз встречаю компанию,которой наплевать,будут покупать их товар или нет.Шарашкина... Читать отзыв Купили сушильную машину Samsung за 30000 грн на минуточку,раз высушила и перестала сушить,магазин сказал обращаться в сервисный центр.Сделали заявку 10 дней назад в центр на Дружбы народов,через неделю пришла смс,что визит назначен на 13.09,но никто не пришёл и не перезвонил.Звонили туда сами неоднократно,каждый раз обещают перезвонить и игнорят.Общение с клиентами ужасное,первый раз встречаю компанию,которой наплевать,будут покупать их товар или нет.Шарашкина контора.
Сервіс самсунг повний відстій і техніка їхня така ж. Не рекомендую нікому техніку самсунг, тому що гарантійного сервісу взагалі ніякого, вже краще купувати хуавей Сервіс самсунг повний відстій і техніка їхня така ж. Не рекомендую нікому техніку самсунг, тому що гарантійного сервісу взагалі ніякого, вже краще купувати хуавей
Достоинства:
Взагалі немає
Недостатки:
Суцільні мінуси, По-перше відмова в гарантійному обслуговуванні, ханська відношення, непрофесіоналізм.
Купил телефон в магазине самсунг как всегда предложили доп опцию страховку типа все че случится разобьёте поменяем . Находился в Бучанском районе во время окупации и орки разбили его.Занёс его в магазин они посмотрели и говорят ок страховка все поменяем. Звонят мы там поменяем то то но он всеравно не будет работать надо заплатить за запчасти.Короче не верьте... Читать отзыв Купил телефон в магазине самсунг как всегда предложили доп опцию страховку типа все че случится разобьёте поменяем . Находился в Бучанском районе во время окупации и орки разбили его.Занёс его в магазин они посмотрели и говорят ок страховка все поменяем. Звонят мы там поменяем то то но он всеравно не будет работать надо заплатить за запчасти.Короче не верьте в эти страховки это все обман. И переходите к более адекватным брендам там где уважают ихних клиентов. СЛАВА УКРАИНЕ!
Телефон А 31 Сгорел экран, 11 месяце работы был ещё на гарантии , отнёс в сервис , сказали замена по гарантии, звонят через пару дней и говорят можете забирать с Вас 3400 гр как оказалось с ихних слов мой телефон утопленник, хоть он не то что воды даже пили не видел . Доказать не чего не возможно.... Читать отзыв Телефон А 31 Сгорел экран, 11 месяце работы был ещё на гарантии , отнёс в сервис , сказали замена по гарантии, звонят через пару дней и говорят можете забирать с Вас 3400 гр как оказалось с ихних слов мой телефон утопленник, хоть он не то что воды даже пили не видел . Доказать не чего не возможно. Вот как работает сервес компании !!! Надо всем пострадавшим собраться и подать на них в суд !!
10 мес. назад купили монитор, на днях пошли полосы по экрану. Отвезли в магазин, где монитор осмотрели составили акт, видимых повреждений нет и передали на гарантийное обслуживание в сервисный центр Самсунг г. Харьков. Сегодня поступил звонок из сервисного центра. Сказали ремонт не гарантийный окислилась матрица, так как попала вода. Предложили замену матрицы з 4 100 грн при стоимости нового монитора... Читать отзыв 10 мес. назад купили монитор, на днях пошли полосы по экрану. Отвезли в магазин, где монитор осмотрели составили акт, видимых повреждений нет и передали на гарантийное обслуживание в сервисный центр Самсунг г. Харьков. Сегодня поступил звонок из сервисного центра. Сказали ремонт не гарантийный окислилась матрица, так как попала вода. Предложили замену матрицы з 4 100 грн при стоимости нового монитора 4 600 грн. Вы вообще не в себе? Как вода могла попасть на матрицу, монитор что-ли по вашему под душем купали? Или салфетки для монитора сильно влажные? Не советую технику Самсунг, а в сервис вообще отстой!!! Жаль что качество г***
Купили монитор 10 мес. на назад. На днях пошли полосы по экрану, так как гарантия ещё не закончилась обратились в сервисный центр через магазин в котором покупали. В магазине осмотрели монитор, повреждений нет. Сегодня звонят из сервисного центра Самсунг и изрекают у вас не гарантийный случай окислилась матрица, по всей видимости попала вода. Вопрос: "Вы идиоты? Как вода в монитор... Читать отзыв Купили монитор 10 мес. на назад. На днях пошли полосы по экрану, так как гарантия ещё не закончилась обратились в сервисный центр через магазин в котором покупали. В магазине осмотрели монитор, повреждений нет. Сегодня звонят из сервисного центра Самсунг и изрекают у вас не гарантийный случай окислилась матрица, по всей видимости попала вода. Вопрос: "Вы идиоты? Как вода в монитор на матрицу может попасть? Его что купают? Или из салфетки для монитора?" Предложили подчинить за 4 100 грн, при стоимости нового 4 600 грн. Очень зарочерована, не советую вообще брать технику Самсунг.
Достоинства:
Плюсы ушли в большой и жирный минус
Недостатки:
Качество техники оказалось ужасным, а сервис просто жуть!
При Вызове мастера на дом, ни компания ни мастер не соизволили даже перезвонить и договориться о времени или просто назначить время прихода мастера. Либо просто перезвонить и сказать, что компания Самсунг сервис это просто фикция и пустышка. В итоге обошелся без этой грёбаной компашки. Сервис полностью отсутствует. При Вызове мастера на дом, ни компания ни мастер не соизволили даже перезвонить и договориться о времени или просто назначить время прихода мастера. Либо просто перезвонить и сказать, что компания Самсунг сервис это просто фикция и пустышка. В итоге обошелся без этой грёбаной компашки. Сервис полностью отсутствует.
4 місяці тому купив телевізор самсунг.Місяць тому з'явились полоси на екрані.Я відповідно за телевізор тай поніс в магазин "Дзвінок ",що в м.Сарни.Телевізор на ремонт брати категорично відмовились працівники магазину,сказали з сервісного центру приїдуть до вас додому.Через два дні приїхали ,як і обіцяли ,горе майстри,показали свої так звані корешки,розібрали телевізор,і сходу запропонувала співпрацю,мол в компанії самсунг ви нічого не доб'єтесь давайте... Читать отзыв 4 місяці тому купив телевізор самсунг.Місяць тому з'явились полоси на екрані.Я відповідно за телевізор тай поніс в магазин "Дзвінок ",що в м.Сарни.Телевізор на ремонт брати категорично відмовились працівники магазину,сказали з сервісного центру приїдуть до вас додому.Через два дні приїхали ,як і обіцяли ,горе майстри,показали свої так звані корешки,розібрали телевізор,і сходу запропонувала співпрацю,мол в компанії самсунг ви нічого не доб'єтесь давайте 3000 тис гривні в ,щоб ми признали випадок гарантійним.Я відповідно відмовився,Вони зібрали телевізор,після чого він взагалі перестав показувати і поїхали.Я заніс телевізор в магазин, і залишив можна та сказати силою там для ремонта телевізор.Вже через 2 неділі через магазин мені передали довідку про технічний стан телевізора,яки проводили на дому,де вказали що всередині телевізора виявлено сліди окислів через що відмовлено в гарантійному обслуговуванні.Попросив в тих же майстрів сертифікати які б доказами їхній професіоналізм,останні відмовили мені в цьому.Тепер ви розумієте ,що ми покупці зовсім не захищені.І так звана гарантія в компанії самсунг це фількіна грамота,вони знайдуть 1000 причин ,аби лиш не ремонтувати по гарантії,а коли причин не буде напишуть ,що у вашому телевізорі волога.А компанії samsung рекомендую не займатись хер..й,а зв'язатись зі мною,взяти телевізор,поремонтувати по гарантії,тому що я не відступлю,а "кров з носа",добюсь правди.
При покупке galaxy fold в официальном магазине нам предоставили 2 года гарантии «vip»сервис.Телефончик красивый безусловно и самый дорогой на рынке,и полное разочарование,качество… При покупке galaxy fold в официальном магазине нам предоставили 2 года гарантии «vip»сервис.Телефончик красивый безусловно и самый дорогой на рынке,и полное разочарование,качество…
У моего телефона случилось обновление и в последствии этого, многочисленные глюки. Не хотелось сбрасывать до заводских настроек, поэтому поехала в Киеве в сервисный центр на Степана Бандеры. Приятные персонал, вежливые ребята, а самый крутой сотрудник Максим все сделал за пару часов, не убивая мои программы. Волшебник! Спасибо огромное! У моего телефона случилось обновление и в последствии этого, многочисленные глюки. Не хотелось сбрасывать до заводских настроек, поэтому поехала в Киеве в сервисный центр на Степана Бандеры. Приятные персонал, вежливые ребята, а самый крутой сотрудник Максим все сделал за пару часов, не убивая мои программы. Волшебник! Спасибо огромное!
Сервис на нуле. За гарантийный вызов мастер хотел поиметь 200грн. Готов найти кучу причин, чтоб отказать в сервисе. Его визуальный осмотр выключенного кондиционера занял 3 мин. Заключение- вина установщиков ( при том что кондиционер работает 2 год). Отказывался выдать техническое заключение. Опять же ,хотел денег. Да и само поведение этого мастера желает быть лучшим- человек наверное забыл ,что он... Читать отзыв Сервис на нуле. За гарантийный вызов мастер хотел поиметь 200грн. Готов найти кучу причин, чтоб отказать в сервисе. Его визуальный осмотр выключенного кондиционера занял 3 мин. Заключение- вина установщиков ( при том что кондиционер работает 2 год). Отказывался выдать техническое заключение. Опять же ,хотел денег. Да и само поведение этого мастера желает быть лучшим- человек наверное забыл ,что он работает в сервисе? Хамское и грубое отношение к клиентам тут не приветствуется Так в чем же заключается сервис? Самсунг, поменяйте мастеров в херсоне!
Стал обладателем телефона Самсунг а 31 три месяца назад и вот какое дело после ночи зарядки прозвучал будильник беру телефон а с экраном какая-то чепуха мега фиолетового цвета ну думаю перезагружена и пройдёт не помогло ну такое телефон не ронял и тому подобное ну думаю сервис на дружбы народов в помощь прихожу мне сразу в лоб вы его прижали говорю... Читать отзыв Стал обладателем телефона Самсунг а 31 три месяца назад и вот какое дело после ночи зарядки прозвучал будильник беру телефон а с экраном какая-то чепуха мега фиолетового цвета ну думаю перезагружена и пройдёт не помогло ну такое телефон не ронял и тому подобное ну думаю сервис на дружбы народов в помощь прихожу мне сразу в лоб вы его прижали говорю да нет барышня я сниму защитное стекло да не вопрос минут пять крутила телефон в идеале ни одного дефекта ну и она говорит покажу его инженеру ну да покажите минут десять приходит я хочу вас огорчить у вас мини трещина возле камеры и даёт телефон на экране присоска и на экране три трещины честно выл в шоке хотел нагрубить и попросить чтобы вернули телефон как я им отдал в руки но решил просто для себя что Самсунг сервис отстой и бренд для меня умер раз и навсегда.
Розчарувалися в техніці Samsung, пів року назад стали власниками саундбару тепер «улюбленого» бренду SamsungНе працює функція підключення по Bluetooth, працівники сервісного центру не бачили проблему допоки не зателефонували на гарячу лінію, але тепер і гаряча лінія практично ігнорує звернення, зворотній зв’язок надають не раніше, ніж через тиждень, і то, тільки тому, що повторно нагадуємо…. Розчарувалися в техніці Samsung, пів року назад стали власниками саундбару тепер «улюбленого» бренду SamsungНе працює функція підключення по Bluetooth, працівники сервісного центру не бачили проблему допоки не зателефонували на гарячу лінію, але тепер і гаряча лінія практично ігнорує звернення, зворотній зв’язок надають не раніше, ніж через тиждень, і то, тільки тому, що повторно нагадуємо….
Телефон M51 перестал заряжаться во включенном состоянии спустя пол года. В сервисе на Крещатике, 44, сказали, что случай негарантийный, есть механические повреждения внутри, которые могли появиться даже после падения на подушку с расстояния несколько см.Затем отдали мне чужую зарядку, после замечания вернули мою.То же самое было с гарантией и чеком. Они были на другой телефон. Чек на сумму... Читать отзыв Телефон M51 перестал заряжаться во включенном состоянии спустя пол года. В сервисе на Крещатике, 44, сказали, что случай негарантийный, есть механические повреждения внутри, которые могли появиться даже после падения на подушку с расстояния несколько см.Затем отдали мне чужую зарядку, после замечания вернули мою.То же самое было с гарантией и чеком. Они были на другой телефон. Чек на сумму почти в 2 раза меньше. Как после этого вообще можно доверять таким "профессионалам".после них телефон вообще не заряжается. Не советую к покупке телефоны Самсунг.Почитав отзывы здесь и на других сайтах, вижу, что такая проблема у многих и очень жалею, что впервые купила телефон этой фирмы.
Взяли в кредит телевизор самсунг в 2019 году по акционной цене 16000 с гарантией 1год.За три недели до оканчания гарантии полетела матрица(на экране 3 полосы)-приехали поменяли.Но вот прошло 8мес после ремонта и опят полета матрица(пошли полосы по экрону примерно 30шт).На вопрос что делать нам? Они говорят- можем предложить платного мастера.Какого платного мастера??? Если вовремя гарантии все таки поламался товар,то... Читать отзыв Взяли в кредит телевизор самсунг в 2019 году по акционной цене 16000 с гарантией 1год.За три недели до оканчания гарантии полетела матрица(на экране 3 полосы)-приехали поменяли.Но вот прошло 8мес после ремонта и опят полета матрица(пошли полосы по экрону примерно 30шт).На вопрос что делать нам? Они говорят- можем предложить платного мастера.Какого платного мастера??? Если вовремя гарантии все таки поламался товар,то они должны поменять бесплатно и продлить эту же гарантию еще на 1 ГОД!!!Этого они не хотят делать.Не рекомендую и не буду больше покупать товары Самсунг.