Кліент авто Отзыв написан воскресенье, 2 ноября5 просмотров
Хочу розповісти про цих нечесних продавців. Купив у них Skoda Superb 07.10.2025. Стас і Денис, його партнер, запевняли, що машина без фарбованих елементів. Коли оглядав авто, Денис сказав, що є прилад і ми можемо перевірити лакофарбове покриття авто, я погодився. Ми поїхали в темний паркінг, і він дуже швидко пройшовся приладом (добре знав, де натискати, а де не треба). Потім я у хлопців разів 5 перепитував, чи точно немає фарбованих елементів — мене запевнили, що все в порядку, все в рідній фарбі. Я купив авто, повіривши, думав, що люди порядні.
Так сталося, що мені перевірили кузов ще раз і виявилось пофарбоване крило. Після цього я зв’язався зі Стасом, сказав, що це дуже негарно так робити і обманювати людей, і спитав, яке рішення проблеми вони можуть запропонувати. У відповідь почув, що вони нічого не знають, що авто вони купували як нефарбоване, і що тепер це мої проблеми.
Я купував машину в людей, які позиціонують себе професіоналами. Попереджав їх, що принципово не купую биті або фарбовані авто — для мене це дуже важливо. Тому навіть не підозрював, що потрібно буде все перевіряти повторно наступного дня. Фарбовану деталь виявили випадково, коли я загнав авто на офіційний сервіс, де її перевірили.
Стосовно того, що я нібито «сам перевіряв і бачив», — ми говорили про перевірку ЛКП, але ваш товариш Денис мав час лише спуститися зі мною в темний паркінг і швидко пройтися приладом. Свідомо розуміючи, де є дефект і як його не показати. Потім тицькав мені якісь документи польською мовою, кажучи, що «там все чесно», на що я відповів, що польську не розумію. Денис поспішав, казав, що «обмежений у часі», усе робилось нашвидкуруч. Ви займаєтесь пригоном та підбором авто, але не керуєте філологічним інститутом — тому зауваження про мову залиште при собі.
Я писав вам особисто, намагався мирно владнати ситуацію, але ви вирішили вчинити як звичайні перекупи, яким байдуже на репутацію. Стас наполягав, що має відео з Європи, де їм перевіряли машину й усі деталі нібито нефарбовані. Я попросив показати це відео — на наступний день мені сказали, що «відео нема, не знайшли». Дуже зручно, правда?
Щодо «пів місяця» — добре, що я побачив це раніше. По пробігу видно, що машина стояла в паркінгу і не їздила, тому ваше виправдання про «пів місяця» — просто нісенітниця. Ви обманули клієнта і повели себе максимально нечесно. У мене є всі підтвердження моїх слів.
Я запропонував зустрітись утрьох і перевірити крило разом. На що почув у відповідь: «А що це змінить?» і «Автосалон може продати авто з дефектом, і ніхто про це не знатиме». То ви самі зізнаєтесь, що свідомо продаєте дефектні авто? З ваших слів виходить, що ви не підбірники, а звичайні перекупи, яким головне — збути машину й отримати свої три копійки.
Ви знали про фарбовану деталь, просто вирішили сховати це. Тож не потрібно нести нісенітниці про «наша совість чиста». Ваша совість — така ж, як і ваше «відео» — зникла. Не рекомендую нікому зв’язуватись із цими людьми. Їм абсолютно байдуже на репутацію — головне швидко впарити і забути.
ЮДИЦЬКИЙ СТАНІСЛАВ +380935135090 та Чаус Денис +380976926706 - Отзывы об Аферисты
Так сталося, що мені перевірили кузов ще раз і виявилось пофарбоване крило. Після цього я зв’язався зі Стасом, сказав, що це дуже негарно так робити і обманювати людей, і спитав, яке рішення проблеми вони можуть запропонувати. У відповідь почув, що вони нічого не знають, що авто вони купували як нефарбоване, і що тепер це мої проблеми.
Я купував машину в людей, які позиціонують себе професіоналами. Попереджав їх, що принципово не купую биті або фарбовані авто — для мене це дуже важливо. Тому навіть не підозрював, що потрібно буде все перевіряти повторно наступного дня. Фарбовану деталь виявили випадково, коли я загнав авто на офіційний сервіс, де її перевірили.
Стосовно того, що я нібито «сам перевіряв і бачив», — ми говорили про перевірку ЛКП, але ваш товариш Денис мав час лише спуститися зі мною в темний паркінг і швидко пройтися приладом. Свідомо розуміючи, де є дефект і як його не показати. Потім тицькав мені якісь документи польською мовою, кажучи, що «там все чесно», на що я відповів, що польську не розумію. Денис поспішав, казав, що «обмежений у часі», усе робилось нашвидкуруч. Ви займаєтесь пригоном та підбором авто, але не керуєте філологічним інститутом — тому зауваження про мову залиште при собі.
Я писав вам особисто, намагався мирно владнати ситуацію, але ви вирішили вчинити як звичайні перекупи, яким байдуже на репутацію. Стас наполягав, що має відео з Європи, де їм перевіряли машину й усі деталі нібито нефарбовані. Я попросив показати це відео — на наступний день мені сказали, що «відео нема, не знайшли». Дуже зручно, правда?
Щодо «пів місяця» — добре, що я побачив це раніше. По пробігу видно, що машина стояла в паркінгу і не їздила, тому ваше виправдання про «пів місяця» — просто нісенітниця. Ви обманули клієнта і повели себе максимально нечесно. У мене є всі підтвердження моїх слів.
Я запропонував зустрітись утрьох і перевірити крило разом. На що почув у відповідь: «А що це змінить?» і «Автосалон може продати авто з дефектом, і ніхто про це не знатиме». То ви самі зізнаєтесь, що свідомо продаєте дефектні авто? З ваших слів виходить, що ви не підбірники, а звичайні перекупи, яким головне — збути машину й отримати свої три копійки.
Ви знали про фарбовану деталь, просто вирішили сховати це. Тож не потрібно нести нісенітниці про «наша совість чиста». Ваша совість — така ж, як і ваше «відео» — зникла. Не рекомендую нікому зв’язуватись із цими людьми. Їм абсолютно байдуже на репутацію — головне швидко впарити і забути.
отзыв
Комментарии к отзыву