4service
4Service - международный исследовательский холдинг с более чем 20-летним опытом.
Мы помогаем бизнесам по всему миру получать объективную аналитику клиентского опыта, чтобы принимать обоснованные решения и совершенствовать свои сервисы.
Наши ключевые направления:
Тайный покупатель
Маркетинговые исследования
Комплексные CX-аналитики
Социологические исследования и др.
Бизнес
Виплат немає і не буде - Отзывы о 4service
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук.
Ми щиро розуміємо ваше обурення і шкодуємо, що у вас склалося негативне враження від співпраці.
🔹 Щодо виплат за грудень 2024 та січень 2025 — дійсно, вони мали бути здійснені раніше( до 15/03 та 15/04 відповідно), і ми повідомляли всім Таємним покупцям листом про затримку. Компанія поетапно повертає всі заборгованості, і ваша сума також буде виплачена в повному обсязі.
🔹 Виплати за квітень ропочалися в кінці травня та були завершені 6 червня, що на кілька днів пізніше, ніж очікувалося, але про це ми заздалегідь попередили ТП офіційним листом.
🔹 Щодо травня, інформації про затримки ми не надсилали, і наразі фінансовий департамент вже готується до виплати — вони будуть здійснені найближчими днями.
Ми розуміємо ваші емоції, особливо коли йдеться про особисті витрати, і дуже цінуємо кожного виконавця. Просимо ще трохи терпіння — всі нарахування будуть виконані, а ваша робота буде обов'язково оплачена.
Структура анкет і сценаріїв формується відповідно до технічного завдання Клієнта.
Ми розуміємо, що деякі запитання можуть здаватися зайвими, однак їх наявність — вимога Клієнта (замовника) перевірки.
📩 Щоб переконатися, що винагорода Вам нарахована, будь ласка, напишіть на [email protected], вказавши Ваш логін або e-mail.
Ми перевіримо інформацію та підтвердимо Ваш статус у списку пріоритетних виплат.
Дякуємо за Вашу роботу та терпіння.
Гарного дня і мирного неба!
2. Щодо затримок за травень маю лист, де чітко написано "не розраховувати на виплату у червні". Сьогодні 30 червня, жодних виплат немає, отже ваші обіцянки про виплату місяць в місяць знову мильна бульбашка.
3. Ви вже не відповідаєте на повідомлення на пошті, про яку комунікацію може йти мова?
4. Вище стосувалося основних виплат винагороди, а є ще така категорія як компенсація. Коли я починала із вами співпрацювати, мене запевняли, що виплата компенсації за візити салону краси буде виплачуватися кожен вівторок. Візит був виконан 11.06, провалідован через день, 30.06 компенсації за даний візит до сих пір немає.
5. Отже, висновки робіть самі, чи потрібно зв'язуватися із настільки ненадійним роботодавцем.
Дякуємо за ваш детальний відгук і співпрацю з компанією.
🔹 Щодо виплат за травень: наразі триває процес виплати винагород за візити цього періоду. Лист з цього приводу був надісланий всім таємним покупцям вчора. На жаль, іноді перекази з європейських банків надходять із затримкою, на яку ми не можемо вплинути. Однак запевняємо: усі виплати будуть проведені в повному обсязі, як і раніше.
🔸 Щодо компенсації за салон краси: ваша анкета пройшла валідацію, але після цього ще відбувається процес її затвердження замовником, без якого ми не можемо подати її на оплату — навіть у прискореному порядку. Станом на зараз анкета є у списку в фін.відділі серед тих, що підлягає оплаті якнайшвидше. Виплата компенсації буде здійснена одразу після завершення всіх процедур.
📩 Щодо комунікації — служба підтримки обробляє всі запити, проте іноді відповіді можуть надходити з затримкою через великий обсяг звернень. Якщо ви не отримали відповідь — будь ласка, нагадайте про себе з вашим логіном або ID візиту, щоб ми могли оперативно відреагувати.
✔️ З квітня 2025 року ми суттєво скоротили строки оплати і вже кілька місяців поспіль здійснюємо виплати за принципом "місяць в місяць".
Розуміємо ваше розчарування. Але можемо запевнити: жодна анкета, допущена до оплати, не буде залишена без уваги. Ми вдячні за вашу активність і сподіваємось, що найближчим часом ситуація повністю стабілізується.
Гарного дня та мирного неба!