4service
4Service - международный исследовательский холдинг с более чем 20-летним опытом.
Мы помогаем бизнесам по всему миру получать объективную аналитику клиентского опыта, чтобы принимать обоснованные решения и совершенствовать свои сервисы.
Наши ключевые направления:
Тайный покупатель
Маркетинговые исследования
Комплексные CX-аналитики
Социологические исследования и др.
Бизнес
За сім років склалася повна картина про компанію. Розраховують тільки на нових людей. - Отзывы о 4service
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук і за 7 років співпраці — ми справді цінуємо та поважаємо ваш внесок.
🔹 Щодо винагород і витрат: вартість візитів формується залежно від типу проєкту та умов замовника. У частині візитів витрати вже враховані у загальній сумі винагороди, в інших — погоджуються окремо з координатором перед початком. Усі узгоджені витрати підлягають компенсації.
🔹 Щодо виплат: за лютий та березень 2025 всі виплати вже здійснено. Щодо грудня і січня — заборгованість компанія не заперечує, і вона буде погашена у повному обсязі. Частину боргів ми вже виплатили, процес триває. Трохи повідьніше, ніж нам всі хочеться. Але вся заборгованість будет погашена.
🔹 Щодо посилки з Нової пошти: напишіть нам на [email protected] s ми перевіримо ситуацію з посилкою. Якщо ви знаєте, що вона не забрана — сигналiзуйте в службу підтримки, менеджер зв’яжеться з виконавицею.
🔹 І наостанок: ми приймаємо всі відгуки — позитивні, критичні чи нейтральні. Вони допомагають нам змінюватись.
Дякуємо, що поділились своїм досвідом.
Гарного дня і мирного неба!
Ваші сумніви абсолютно обґрунтовані, адже якщо вже була обіцяна швидка оплата, вона має бути здійснена без затримок.
Дійсно, бізнеси повинні бути більш відповідальними і не змушувати своїх партнерів витрачати власні кошти на виконання їхніх вимог.
Рекомендуємо звернутись до служби підтримки за адресою [email protected] для детального уточнення всіх моментів вашого візиту, адже вони можуть надати точну інформацію і допомогти вирішити ситуацію.
Гарного дня!
Бо зазвичай люди купують і дуже рідко повертають стіки.
І працівники проінформовані по сценарію візита. І як же тупо при купівлі в магазині вказувати номер Валентини і притом усім ТП. Коли в паспорті вказано Ольга.
Так, ми розуміємо, що в окремих магазинах продавці можуть здогадуватись про перевірку — особливо якщо є повторні ситуації з поверненням товару або схожі сценарії.
Проте всі сценарії узгоджуються із замовником. І завдання ТП поводитись спокійно і ввічливо в будь-якій ситуації.
Ми дуже цінуємо, що ви ділитесь своїм досвідом. Це допомагає покращувати якість наших перевірок і робити співпрацю комфортнішою для Таємних покупців.
Якщо у вас є конкретні приклади або питання щодо виконаних візитів — напишіть, будь ласка, нам на [email protected] — ми обов’язково розберемося індивідуально.
Гарного дня!
Та в компанії не один раз розчаровувалася але те що інколи можна трохи під заробити поверталася .
В цей раз вже остаточно не буду більше працювати , раніше знайомим радила хоть із них ні хто не хотів туди іти працювати за 70 гривень візита.
За грудень та січень виплати ще не отримала. Сьогодні вже травень. Координатор морозиться .
Дякуємо вам за відвертість і за те, що повертались до співпраці навіть після попередніх розчарувань — ми це дуже цінуємо.
🔹 Щодо виплат: винагороди за лютий і березень 2025 року вже повністю виплачені всім виконавцям. Якщо ви їх ще не отримали — напишіть, будь ласка, на [email protected], вказавши ваш логін або ID візиту, — ми перевіримо індивідуально.
🔸 Щодо грудня та січня — компанія не відмовляється від зобов’язань. Так, на жаль, є затримка. Але всі виплати будуть здійснені. Частину боргів вже повернули на початку квітня, процес триває.
🔹 Щодо комунікації: нам прикро, що у вас залишилось таке враження про координатора.
Напишіть детальніше про ситуацію в Службу Підтримки. Ми передамо ваш відгук керівнику для додаткового розгляду.
Розуміємо ваше рішення припинити співпрацю, але якщо захочете повернутись — будемо раді бачити вас знову. А поки — подбаємо про те, щоб усі нараховані вам кошти були виплачені.
Гарного дня і мирного неба!
Дякуємо за відгук і за те, що поділилися своїми думками.
Ми розуміємо, наскільки важливо отримувати винагороду вчасно, і щиро шкодуємо, що ситуація із затримками залишила у вас негативне враження.
Хочемо запевнити вас, що компанія не переспрямовує кошти новачкам за рахунок інших співробітників. Процес виплат проводиться згідно з графіком погашення, який був запроваджений через низку зовнішніх обставин.
Наша мета — виконати всі фінансові зобов’язання перед кожним Таємним покупцем, незалежно від досвіду чи тривалості співпраці.
Виплати за грудень та січень вже включено до плану відшкодувань, і компанія поступово закриває заборгованість.
Якщо у вас є додаткові запитання чи потрібна перевірка конкретних візитів — звертайтеся до нашої служби підтримки за адресою [email protected]
Гарного дня і мирного неба!