Неадекватна організація - Отзывы о 4service

4service
Отзыв написан 3 апреля, 2025 год 49 просмотров
Абсолютно неадекватна організація.

Хотіла отримати інформацію про умови співпраці, які бувають завдання, рівень оплати тощо.

Але як виявилось, для того щоб отримати доступ до завдань потрібно спочатку пройти довжелезну реєстрацію та підписати угоду. Пройшла всі кола, залишила особисті дані і це все ще перед тим як взагалі побачити, чи цікава і вигідна мені така робота!!!

Потім пишу менеджеру, що я чекаю на доступ, вона каже що з вами зв'яжеться координатор і відкриє доступ.

Через деякий час на зв'язок у вайбер виходить людина по моєму району і голосовими повідомленнями мені розповідає які завдання є на сьогодні, 100 грн на велмарт і Ощадбанк, а решту вже розібрали.

Я кажу почекайте, я не планую сьогодні починати роботу. Мені просто потрібен доступ до завдань щоб я визначилась. Тричі їй це писала, вона відморозилась. Пишу знову менеджеру (чи хто вона) та каже нічого не можу зробити.
В результаті протягом 2х днів спілкування я зі свого боку виконала всі кроки, але так і не отримала ні обіцяного доступу до завдань, ні чітких інструкцій. Це дно. Все лише в усній формі. Таке враження що в завданнях стоять інші ціни, і тому вони не дають доступ. Бо які ще можуть бути інші пояснення?

Вирішила врешті видалити свій профіль пишу менеджеру, вона каже я нічого не вирішую пишіть координатору. Пишу координатору вона знову морозиться.

Отакі кола цікаві.

Потім все таки з якоїсь спроби достукалась до координатора, і вона вже каже:
я не відкриваю доступ, бо більшість завдань зайняті (цікава логіка)

хоча я вже з іншого питання звернулась, але заодно з'ясувала що координатор не відкриває доступ)))

Думаю там дуже мутна схема в якій ті хто керують процесом забирають собі більший відсоток а виконавцям залишають копійки (якщо взагалі платять)
Якщо зв'яжеться офіційний представник компанії напишу контакти цих співробітників.
А профіль я успішно видалила сама.

Достоинства:
  1. Немає
Недостатки:
  1. Одні мінуси




Комментарии к отзыву

Ответ представителя 4service 3 апреля, 2025 год
Вітаємо!



Дякуємо за детальний відгук.

Нам щиро шкода, що Ваш досвід знайомства з нашою платформою виявився розчаровуючим.



Дійсно, доступ до завдань відкривається лише після заповнення анкети та підписання угоди, оскільки ми працюємо з реальними компаніями, а всі перевірки мають комерційний характер. Це стандартна практика для захисту обох сторін — і клієнтів, і виконавців.



Щодо комунікації з менеджером і координатором Ваш опис свідчить про недостатньо чітку взаємодію з боку нашої команди, і ми щиро перепрошуємо за це. Це не відповідає стандартам сервісу, до яких ми прагнемо.



Ваші зауваження будуть передані відповідальним співробітникам для внутрішнього розгляду.



Щодо доступу до завдань і умов оплати, то ми відкриваємо доступ до завдань відповідно до наявності активних проєктів у Вашому регіоні.



На жаль, якщо всі завдання вже зайняті, система може не показувати варіанти для нового користувача. Водночас умови оплати завжди прозорі та прописані до кожного завдання окремо перед підтвердженням участі.Щодо видалення профілю - дякуємо, що повідомили — добре, що Вам вдалося самостійно завершити процес.



Ми обов’язково перевіримо якість супроводу під час ваших звернень.



Якщо ви будете готові поділитися контактами відповідальних осіб або деталями для внутрішнього розгляду — просимо написати на [email protected].



Ваш зворотний зв’язок важливий для нас і допомагає нам ставати кращими.



Гарного дня та мирного неба!
Олександр 3 апреля, 2025 год
Вони не показують сценарій по тій причині що тут реєструються працівники тих компаній де проводяться перевірки. Вони про це знають і їм повідомляють що буде перевірка. Бо для них штраф 20% від зп
Ответ представителя 4service 3 апреля, 2025 год
Доброго дня!



Хочемо пояснити, що сценарії візитів та детальна інформація про перевірки відкриваються лише після підтвердження участі у завданні — і це дійсно зроблено з міркувань конфіденційності.



Таємна перевірка повинна залишатися непомітною для персоналу компанії-клієнта.



На жаль, були випадки, коли працівники реєструвалися на платформі з метою ознайомитися зі сценаріями та попередити колег.

Щоб уникнути спотворення результатів і впливу на об’єктивність перевірки, ми обмежуємо доступ до сценаріїв лише перевіреним користувачам, які взяли завдання в роботу.

Розуміємо, що це може створювати певні труднощі на етапі знайомства з платформою, але конфіденційність і чесність процесу — наш пріоритет.





Гарного дня та мирного неба!
Тетяна 3 апреля, 2025 год
Вітаю! Дякую за відповідь, але тоді виникають інші питання:

1. Як людині дізнатись чи цікава і вигідна ця співпраця якщо в неї немає жодної інформації про завдання, рівень оплати, немає чіткої інструкції для тих, хто не має в цьому досвіду?

2. Якщо це дійсно так тоді чому б це це пояснити кандидату, а не витрачати чужий і свій час?

3. Чому не знайти інші механізми надання інформації?

Ви зараз активно залучаєте нових людей, але не можете організувати елементарний процес
Ответ представителя 4service 3 апреля, 2025 год
Дякуємо за Ваші запитання та конструктивний підхід — вони абсолютно слушні.



Дозвольте надати розгорнуту відповідь:



🔹 1. Як дізнатись, чи вигідна співпраця без доступу до умов?



Ми розуміємо, що це незручно. На жаль, вся інформація про завдання, включно з оплатою та сценаріями, відкривається лише після погодження участі, оскільки наші клієнти вимагають суворої конфіденційності до моменту виконання візиту.





🔹 2. Чому не пояснюється одразу?



Інформацію щодо спеціифіки візитів та інших завдань пояснює координатор, а також менеджери Служби Підтримки. Ми вже передали ваше зауваження команді координаторів і менеджерів, щоб вони чіткіше комунікували умови ще на етапі першого контакту з кандидатом.



🔹 3. Чому не змінити механізм?



Ми відкриті до нових підходів і дійсно плануємо оновити інструкцію “для новачка” Це має спростити розуміння умов співпраці для нових Таємних Покупців. Проте основна інформація доступна виключно після повної реєстрації. І це є незмінною вимогою.
Анна 3 апреля, 2025 год
В цій компанії своя система. Завдання анкети вам ні хто не дасть відразу, для цього тре погодити візит і вам призначать візит бо якщо вам призначать його треба виконувати. Щоб подивитись сценарій треба дивитись актуальні візити на сторінці і там є сценарій.



Оплата тут не велика за візити від 70 гривень і якщо ви десь наступили то вам візит видалять і не оплатять.

Зараз затримки з оплатами. Я за грудень і січень ще не отримала виплати а далі я не працювала .

Координатор в цій системі отримає 15 гривень за ваш виконаний візит а якщо вам видалять він теж ні чого не отримає.
Ответ представителя 4service 3 апреля, 2025 год
Вітаємо!



Дякуємо за ваш відгук та чесний зворотний зв’язок.



Дійсно, наша система побудована таким чином, що сценарій відкривається лише після підтвердження участі у візиті, аби зберегти конфіденційність перевірки.

Це необхідно для того, щоб співробітники об’єктів не мали змоги дізнатись деталі перевірки заздалегідь.

Рівень оплати залежить від складності та типу проєкту.

Всі умови оплати вказані до підтвердження візиту.



Також хочемо звернути увагу, що у разі грубого порушення інструкції клієнт (замовник перевірки)може не прийняти візит, і компанія не має змоги його оплатити.



На жаль, у нас дійсно виникла затримка з виплатами за грудень і січень. Ми щиро перепрошуємо за це і підтверджуємо, що всі нараховані винагороди обов’язково будуть виплачені в повному обсязі.

За лютий виплати вже здійснені.



Координатори працюють за фіксовану оплату за кожен підтверджений візит, але, як і Таємні покупці, не отримують оплату за скасовані або відхилені анкети.



Всі ми зацікавлені в якісному виконанні завдань і намагаємося підтримувати один одного.





Гарного дня та мирного неба!
Олександр 3 апреля, 2025 год
Одна анкета займає більше ніж година часу. Зараз менше 100 грн в час взагалі не варто братись за роботу. Тому розцінки оплати праці мягко кажучи не ринкові.
Ответ представителя 4service 3 апреля, 2025 год
Дякуємо за Ваш коментар і чесну оцінку.



Ми повністю розуміємо, що витрачений час і зусилля повинні бути справедливо винагороджені.



Вартість кожного візиту формується залежно від його складності, тривалості та бюджету конкретного проєкту замовника.



Якщо порахувати орієнтовно:💰 70 грн за годину — це близько 560 грн за 8 годин, або 11 200 грн на місяць (за 20 робочих днів).Цей розрахунок базується на одному з найнижчих тарифів — деякі завдання оплачуються значно вище.



Ми регулярно переглядаємо рівень винагород, особливо з огляду на ситуацію на ринку, і завжди відкриті до зворотного зв’язку.🙏



Нам буде дуже цінно дізнатися вашу думку: які типи завдань та рівень оплати ви вважаєте оптимальними?



Надішліть свої пропозиції на [email protected] — ми обов’язково їх розглянемо.
Анна 3 апреля, 2025 год
Це так , дуже дешево. А іще образливо коли видаляють візити бо тебе розпізнали, ви робили фото як вийшли я їм кажу фото я не робила як вийшла, менеджер магазину не прийняла анкету багато спілкувалися із працівником а саме головне що це був золотий вік і там оплата була 60 гривен і ювелірки завжди забирають дуже багато часу. З порівнянням інших магазинів.

Стоїш в магазині і чекаєш поки тобі почнуть розповідати а як вони мовчать то візитку ти не можеш по просити і сам покинути магазин якщо менше 10 хвилин. Загалом працю людини не цінують а зараз і не оплачують
Ответ представителя 4service 3 апреля, 2025 год
Щиро дякуємо, що поділилися своїм досвідом — нам дуже важливо почути реальні історії від Таємних покупців.



Ми розуміємо Ваше розчарування, особливо коли йдеться про тривалі та складні візити, як-от у ювелірні магазини. Дійсно, такі перевірки вимагають більше часу, зусиль і терпіння.



На жаль, у випадках, коли співробітники впізнають Таємного покупця або не дотримано вимог сценарію, клієнт має право не прийняти візит — навіть якщо це викликає у нас внутрішнє співчуття до ситуації.



Ваша робота має значення. І ми дякуємо Вам за відданість, витрачений час та відвертість.



Якщо Ви маєте конкретні побажання — будь ласка, надішліть їх на [email protected], ми передамо їх безпосередньо команді координаторів.


4service
Все отзывы

2.6 5
173 отзыва / 45403 просмотра
4service
4Service - международный исследовательский холдинг с более чем 20-летним опытом.
Мы помогаем бизнесам по всему миру получать объективную аналитику клиентского опыта, чтобы принимать обоснованные решения и совершенствовать свои сервисы.
Наши ключевые направления:
Тайный покупатель
Маркетинговые исследования
Комплексные CX-аналитики
Социологические исследования и др.

Адрес: Київ, вулиця Дмитра Дорошенка, 18
Телефон: +38067 382 7810
Бизнес
YASNO
YASNO

Рейтинг: 1.6
66 отзывов
Высоцкий Консалтинг
Высоцкий Консалтинг

Рейтинг: 4.7
167 отзывов
Donum
Donum

Рейтинг: 4.9
750 отзывов
PricewaterhouseCoopers (PwC)
PricewaterhouseCoopers (PwC)

Рейтинг: 3.5
4 отзыва
​Энергосистемы-Луджер
​Энергосистемы-Луджер

Рейтинг: 3
2 отзыва
TeleTRADE
TeleTRADE

Рейтинг: 4.5
487 отзывов
Kooperativ — Coworking + Growth Studio
Kooperativ — Coworking + Growth Studio

Рейтинг: 4.5
2 отзыва
Canadian Universal Solutions Corp (CUSC)
Canadian Universal Solutions Corp (CUSC)

Рейтинг: 5
340 отзывов
EU For You
EU For You

Рейтинг: 4.4
103 отзыва