4service
4Service - международный исследовательский холдинг с более чем 20-летним опытом.
Мы помогаем бизнесам по всему миру получать объективную аналитику клиентского опыта, чтобы принимать обоснованные решения и совершенствовать свои сервисы.
Наши ключевые направления:
Тайный покупатель
Маркетинговые исследования
Комплексные CX-аналитики
Социологические исследования и др.
Бизнес
Не раджу співпрацю - Отзывы о 4service
Тому я навіть і не почала роботу, але бачу що не варто. Відгуки теж бачу відповідні про те що не платять тощо
отзыв
Комментарии к отзыву
Ми отримали Ваш відгук і щиро дякуємо за відвертість.
Розуміємо Ваше розчарування щодо комунікації з нашою командою та занепокоєння стосовно оплати.Ситуація, коли менеджер і координатор не змогли належним чином вирішити Ваші питання, є неприйнятною для нас.
Ми проведемо внутрішнє розслідування щодо цього випадку та вживемо заходів для покращення процесу комунікації.
Щодо виплат - хочемо запевнити, що компанія сумлінно виконує свої фінансові зобов'язання перед виконавцями. Хоч іноді бувають затримки у виплатах, проте всі зобов'язання оплачуються.
Ми розуміємо, що перше враження має велике значення, і шкодуємо, що воно виявилося негативним.
Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання Служба підтримки завжди готова допомогти: [email protected].
Гарного дня та мирного неба!
1. Строк в договорі - 40 робочих днів, тобто оплата може бути через місяць, а може і через два. Точної дати розрахунку нема. Скільки я не просила службу підтримки повідомити , коли надійде оплата - жодного разу точно не відповіли. Можуть платити через місяць стабільнл, а потім без жодних попереджень перестати і не відповідати, а що ж таке сталося, бо в договорі строк ну дууууууже розтягнутий.
2. Якщо забов'язання не виконані в строк, то це вже як мінімум НЕ сумлінно. А ще ціни ростуть, а затриману суму ніхто не збирається коригувати на процент інфляції. Гроші обесціняться- і частина заробітку буде втрачена назавжди. А ви маєте наглість називати таке ввдношення "сумлінним"
Ваше повідомлення — абсолютно справедливе і болюче.
Дякуємо, що не мовчите.
🔹 Ви маєте рацію в кожному пункті. Якщо компанія не виконує взяті на себе зобов’язання в установлені строки — це не є сумлінним ставленням, як би не звучали офіційні формулювання.
🔹 40 робочих днів — дійсно занадто розмитий і гнучкий термін. Це було закладено для технічної зручності, але на практиці — породжує невизначеність і втрату довіри, з чим ми зараз і стикаємось.
🔹 І так — інфляція та девальвація справді знецінюють суму, яку ви заробили раніше, а виплати через 2–3 місяці (а інколи й більше) вже не відповідають тій вартості праці, яку ви вкладали.
Наразі ми можемо лише визнати це як серйозну помилку, яку потрібно виправляти не словами, а діями:
✔️ Створенням чіткішого графіка
✔️ Пріоритетним погашенням боргів.
Ваш голос важливий. І хоча зараз важко повірити словам — ми дійсно їх чуємо.
Ваша позиція — сильна і аргументована.
Дякуємо вам за неї.
Гарного дня і мирного неба!