4service
4Service - международный исследовательский холдинг с более чем 20-летним опытом.
Мы помогаем бизнесам по всему миру получать объективную аналитику клиентского опыта, чтобы принимать обоснованные решения и совершенствовать свои сервисы.
Наши ключевые направления:
Тайный покупатель
Маркетинговые исследования
Комплексные CX-аналитики
Социологические исследования и др.
Бизнес
Абсурдні рішення - Отзывы о 4service
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш запит — він абсолютно справедливий, і ми на нього відповідаємо прямо та відкрито.
❗️Ні, виконання нових візитів не є обов’язковою умовою для отримання виплат, які були затримані. Усі нараховані винагороди за грудень, січень, лютий — будуть виплачені в повному обсязі, незалежно від того, продовжуєте ви співпрацю чи ні.
Зараз наше завдання — виконати кожне зобов’язання до копійки і відновити прозору співпрацю.
Гарного дня і мирного неба!
Гарантувати виплатити все і виплатити все вчасно-це різні поняття. Просрочені ж по срокам зарлвнення анкети не оплачуються, правда ж?
Ви підняли дуже точне та важливе питання — і ми хочемо відповісти чесно й відкрито.
🔹 За правилами компанії, "швидка оплата" зазвичай застосовується лише до візитів поточного місяця, і це передбачено внутрішнім регламентом.Проте зараз, з огляду на складну ситуацію, ми додатково включаємо до пріоритетної виплати також частину візитів попередніх місяців, щоби хоч частково зменшити заборгованість.
🔸 Можливо, координатор справді некоректно сформулював відповідь, що могло створити враження тиску — але ми запевняємо: жодного умисного шантажу не було, і така модель — тимчасове рішення, яке ми вимушено впровадили через обмежені ресурси.
‼️ Виплата не може і не повинна бути умовною, і ми погоджуємось:– заборгованість має бути погашена незалежно від того, виконує людина нові візити чи ні;– усі учасники мають бути в рівних умовах, без «винагород за лояльність».
🔹 Щодо анкет із простроченням — так, дійсно, клієнт має право не прийняти перевірку, якщо порушено строки. У таких випадках винагорода не нараховується.
І ви абсолютно праві: від Таємних покупців вимагається дотримання термінів, а ось затримки з боку компанії не завжди супроводжуються відповідальністю.
Це не є справедливим, і ми це визнаємо. Саме тому зараз ми переглядаємо підхід до комунікації, графіків і прозорості умов.
Дякуємо, що говорите про це вголос. Саме з таких питань починаються реальні зміни.
Гарного дня і мирного неба!
Хотим сообщить, что выплаты за февраль 2025 года были произведены в период с 31 марта по 3 апреля.
Если вы ещё не получили оплату за этот февраль — пожалуйста, напишите нам на [email protected] и укажите ваш e-mail или логин.
Мы оперативно всё проверим.Мы понимаем, что задержки — это неприятно и вызывают недовольство.
Но компания не отказывается от своих обязательств и гарантирует, что все заработанные деньги будут выплачены.
Хорошего дня!
Так, наразі були здійснені виплати саме за лютий.
Якщо залишились невиплачені винагороди за інші місяці — вони також будуть виплачені, щойно з'явиться така можливість.
Дякуємо за терпіння та що залишаєтесь з нами!
Гарного дня і мирного неба!