Не рекомендую mimihouse та ФОП Новохацький Павло Юрійович. Замовили ліжечко для дитини. Доставили за тиждень, що було швидко, але це всі плюси. 1. Чек не надають про товар та послугу, як не просили, відмовили. Передоплату взяли 100%. 2. Після того як встановили ліжко, в квартирі зʼявився сильний та різкий запах фарби/лаку. Відразу написали менеджеру, він повідомив, що за кілька днів запах пройде. А що робити цих «кілька» днів? Дитині ще немає 3 років, крім цього в нас є ще двоє семимісячних діток. Тобто всі вони мають дихати цим запахом? Ці питання були задані менеджеру та керівнику ФОП Новохацький Павло Юрійович. Отримали відповідь, що ми самі вині, бо просили доставити ліжко як найшвидше. Тобто вашій організаціі всеодно на те, що ви клієнта про запах не повідомляєте, кошти берете 100% наперед, а коли вам щось сказали, відповідь одна «ви бачили, що ми поставили». Так встановлення було при відкритих вікнах, а зателефонували вам через годину після встановлення, коли запах вже був нереальний по всій квартирі. Попросили приїхати та забрати це не до ліжко, нас виставили рахунок в 750 грн 😅 Хоча ми попросили забрати та не повертати кошти, бо не бажаємо, щоб наші діти спали на такому хламі. Керівник Павло Юрійович - це людина, яка на рівні русні, бо немає ніякої поваги до дітей. Бажаю вашим дітям мати трохи більше розуму та не робити такі дурниці!
Шкода, що на дітях хочуть заробити, а відповідальність нести не готові. Зроблю окремий самий mimihouse (шукайте в Гугл), щоб кожен зміг послухати спілкування керівника та почитати переписку з менеджером.
Відгук залишив не конкурент, а справжній клієнт, додаю скрін переписки своєї дружини з менеджером.
Зверніть увагу, вони вимкнули сторінку в інстаграмі після мого відгука.
Добрий день! Дуже шкода, що ви залишились незадоволені вашим замовленням, хоча ми зробили все від нас залежне: виконали замовлення в обіцяні строки (обіцяли вам протягом тижня), ліжко без дефектів (хоча зараз ви вже пишете про них, хоча по телефону про це ви нічого не казали). Єдине ваше зауваження це запах фарби, але ми вам і письмово і по телефону повідомили багато разів, що це запах свіжепофарбованого виробу, але наша фарба не токсична, не аллергенна, вона на водній основі, безпечна! Вам повідомили, що запах вивітрюється через декілька днів (частіше запаха немає взагалі). Як приклад, пофарбуйте стіни, чи буде запах свіжого ремонту? Так! Це свіжепофарбований запах. Ваше ліжечко не з ДСП, не з МДФ, це дерево, цільний масив, пофарбоване в три шари. Коли ваша жінка отримувала ліжко, курʼєр його зібрав перед нею, вона його переглянула, зауважень не було, розплатились, курʼєра відпустили. Ми пішли на зустріч (хоча реальної причини забирати ліжко не було), наш курʼєр був готовий в 21-00 їхати через все місто забирати ваше ліжечко назад на декілька днів, але робота курʼєра, топливо, машина це все коштує грошей. Дорога до вас в одну сторону та збірка ліжка коштувала 750 грн, забрати його теж коштує 750 грн, бо це не дефект, не наша помилка, це ваше бажання повернути ліжко на декілька днів, та ваш вибір не почути нас (багато разів сказали, що запах пройде, ми працюємо декілька років, такі випадки були, але запах проходив завжди!!!). Ми завжди йдемо на зустріч нашим клієнтам, якщо є якісь зауваження, але коли вони ставляться з розумінням, адекватністю та повагою. Але з вашої сторони ми не почули бажання вирішили проблему. Ви перебивали, не давали вставили й слова керівництву, матерились та обзивали останніми образливими словами наше керівництво та нашу команду (і хто після цього "русня"?). Після цього нам з вами ні про що розмовляти. Бо з вашої сторони було тільки бажання конфлікту та образ. Дякуємо велике всім наших клієнтам, хто залишає правдиві та адекватні відгуки, фото та відео своїх ліжок, які ми збираємо в Інстаграм під шапкою профіля. Всі посилання на клієнтів відкриті. Всіх цінуємо та будемо далі робити щасливими діток та прикрашати дитячі оселі. А всім іншим бажаємо миру, добра, адекватного ставлення до будь-яких ситуацій в житті, культурі спілкування та врівноваженості!
Не рекомендую mimihouse та ФОП Новохацький Павло Юрійович - Отзывы о Производитель детских кроватей mimihouse г.Киев
Замовили ліжечко для дитини. Доставили за тиждень, що було швидко, але це всі плюси.
1. Чек не надають про товар та послугу, як не просили, відмовили. Передоплату взяли 100%.
2. Після того як встановили ліжко, в квартирі зʼявився сильний та різкий запах фарби/лаку.
Відразу написали менеджеру, він повідомив, що за кілька днів запах пройде. А що робити цих «кілька» днів? Дитині ще немає 3 років, крім цього в нас є ще двоє семимісячних діток. Тобто всі вони мають дихати цим запахом?
Ці питання були задані менеджеру та керівнику ФОП Новохацький Павло Юрійович. Отримали відповідь, що ми самі вині, бо просили доставити ліжко як найшвидше. Тобто вашій організаціі всеодно на те, що ви клієнта про запах не повідомляєте, кошти берете 100% наперед, а коли вам щось сказали, відповідь одна «ви бачили, що ми поставили». Так встановлення було при відкритих вікнах, а зателефонували вам через годину після встановлення, коли запах вже був нереальний по всій квартирі. Попросили приїхати та забрати це не до ліжко, нас виставили рахунок в 750 грн 😅
Хоча ми попросили забрати та не повертати кошти, бо не бажаємо, щоб наші діти спали на такому хламі.
Керівник Павло Юрійович - це людина, яка на рівні русні, бо немає ніякої поваги до дітей.
Бажаю вашим дітям мати трохи більше розуму та не робити такі дурниці!
Шкода, що на дітях хочуть заробити, а відповідальність нести не готові.
Зроблю окремий самий mimihouse (шукайте в Гугл), щоб кожен зміг послухати спілкування керівника та почитати переписку з менеджером.
Відгук залишив не конкурент, а справжній клієнт, додаю скрін переписки своєї дружини з менеджером.
Зверніть увагу, вони вимкнули сторінку в інстаграмі після мого відгука.
отзыв
Комментарии к отзыву