Ярослав Отзыв написан 22 января, 2020 год142 просмотра
договір #4699-07 від 11.07.2019 встановлення балконного блоку
затримка встановлення - тиждень повноцінне встановлення - з 3го разу 1й - не встановлене підвіконня (брак) 2й - не підійшла за розміром бокова заглушка на підвіконня
на жаль негерметично встановили - очевидні ознаки: погана шумоізоляція та відчутний протяг по підлозі. ось в опалювальний сезон користуюсь додатково конвектором (повторно прийшов майстер відповідальний за монтаж, поводив запальничкою біля вікна - зробив експертний висновок що проблеми немає)
низький рівень зворотнього звязку (неможливо з одного дзвінка вирішити питання по телефону, постійно переадресовують на відповідальних, обіцяють звязатись, кільком особам по черзі доводиться пояснювати проблему)
не рекомендую (
ps: факт послуги надає див. "ООО Вікна Експрес" вул.Ізюмська,5
Ваш заказ был подписан в работу сразу после подписания договора и оплаты аванса 12.07, срок изготовления по Вашей просьбе был максимально быстрый 17-19.07. За счет загрузки в июле 2019 года произошла просрочка монтажа на 2 рабочих дня - 23.07, за что приносим еще раз извинения.
Обнаруженный при монтаже брак подоконника по вине изготовителя подоконников ( так к сожалению бывает) мы устранили максимально быстро заменив Вам подоконник.
После получения Вашего обращения по продуванию мастер в конце октября у Вас побывал побывал. После этого мы обращения не получали и посчитали что Все вопросы в рамках гарантийного обслуживания решены.
Наша сервисная служба работает ежедневно кроме воскресенья, поэтому просим по всем вопросам обращаться в наш кол-центр, и мы с вами обязательно свяжемся.
Скориставшись вашими послугами я зіткнувся з проблемами у всіх відношеннях: якість, термін виконання послуг, комунікація. При чому по всім трьом на жаль суттєво незадоволений. Хоча вочевидь в інших ваших клієнтів все протилежно якщо у вас така кількість замовлень. Мабуть мені не пощастило.
Незадоволений - Отзывы о vikna.ua
встановлення балконного блоку
затримка встановлення - тиждень
повноцінне встановлення - з 3го разу
1й - не встановлене підвіконня (брак)
2й - не підійшла за розміром бокова заглушка на підвіконня
на жаль негерметично встановили - очевидні ознаки: погана шумоізоляція та відчутний протяг по підлозі. ось в опалювальний сезон користуюсь додатково конвектором (повторно прийшов майстер відповідальний за монтаж, поводив запальничкою біля вікна - зробив експертний висновок що проблеми немає)
низький рівень зворотнього звязку (неможливо з одного дзвінка вирішити питання по телефону, постійно переадресовують на відповідальних, обіцяють звязатись, кільком особам по черзі доводиться пояснювати проблему)
не рекомендую (
ps: факт послуги надає див. "ООО Вікна Експрес" вул.Ізюмська,5
отзыв
Комментарии к отзыву
Ваш заказ был подписан в работу сразу после подписания договора и оплаты аванса 12.07, срок изготовления по Вашей просьбе был максимально быстрый 17-19.07. За счет загрузки в июле 2019 года произошла просрочка монтажа на 2 рабочих дня - 23.07, за что приносим еще раз извинения.
Обнаруженный при монтаже брак подоконника по вине изготовителя подоконников ( так к сожалению бывает) мы устранили максимально быстро заменив Вам подоконник.
После получения Вашего обращения по продуванию мастер в конце октября у Вас побывал побывал. После этого мы обращения не получали и посчитали что Все вопросы в рамках гарантийного обслуживания решены.
Наша сервисная служба работает ежедневно кроме воскресенья, поэтому просим по всем вопросам обращаться в наш кол-центр, и мы с вами обязательно свяжемся.