Гость Отзыв написан 18 июля, 2023 год16 просмотров
Сучасний контакт-центр забезпечує надійність та якість взаємодії між компанією та її клієнтами. Важливо мати професійну платформу контакт-центру з широкими функціональними можливостями, яка відповідає професійним стандартам якості. Рекомендації від провідних фахівців, які мають практичний досвід, можуть бути гарантією успішного вибору.
У 2010 році Ареон Консалтинг став постійним партнером конференції «Контакт-центри: кращі практики» – найвизначнішого майданчика для обміну досвідом серед професіоналів у сфері контакт-центрів в Україні. Враховуючи свій досвід з реалізації рішень від відомих компаній, таких як Avaya, Cisco, Nortel, Ареон Консалтинг розробив гнучку платформу для контакт-центру з оптимальним співвідношенням «ціна-якість».
Базою для цієї платформи став VICIdial Contact Center Suite, що вже мала успішну історію в більш ніж 100 країнах світу. VICIdial має гнучкістю та потужністю для вихідного обдзвону, але мав свої обмеження. Ареон Консалтинг зосередився на розширенні/нейтралізаціїї цих обмежень і за кілька років створив контакт-центр, який став одним із найкращих рішень на ринку.
Постійне залучення провідних експертів галузі стало запорукою ефективного розвитку платформи контакт-центру. Ареон Консалтинг регулярно організовує зустрічі для обміну досвідом і виявлення нових напрямків розвитку. Професійна спільнота під час конференції «Контакт-центри: кращі практики» та нагороди DzWINNER неодноразово презентувалися найцікавіші кейси та досягнення клієнтів компанії.
Такий підхід сприяє вибору сучасного контакт-центру для понад 70 клієнтів Ареон Консалтинг, які разом формують професійну спільноту і сприяють розвитку ринку контакт-центрів в Україні. Нові клієнти компанії мають можливість приєднатися до цієї спільноти, яка об'єднує провідні компанії галузі контакт-центрів, такі як Акордбанк, Датагруп, Добробут, Нафтогаз України, ADONIS, Fozzy Group, Kasta, OTP Bank, Sport Life, Агромат, Оберіг, СК «ІНГО Україна», СК «Країна» та інші.
Гарантія якісних взаємовигідних стосунків у сучасному контакт-центрі - Отзывы о VICIdial Contact Center Suite
У 2010 році Ареон Консалтинг став постійним партнером конференції «Контакт-центри: кращі практики» – найвизначнішого майданчика для обміну досвідом серед професіоналів у сфері контакт-центрів в Україні. Враховуючи свій досвід з реалізації рішень від відомих компаній, таких як Avaya, Cisco, Nortel, Ареон Консалтинг розробив гнучку платформу для контакт-центру з оптимальним співвідношенням «ціна-якість».
Базою для цієї платформи став VICIdial Contact Center Suite, що вже мала успішну історію в більш ніж 100 країнах світу. VICIdial має гнучкістю та потужністю для вихідного обдзвону, але мав свої обмеження. Ареон Консалтинг зосередився на розширенні/нейтралізаціїї цих обмежень і за кілька років створив контакт-центр, який став одним із найкращих рішень на ринку.
Постійне залучення провідних експертів галузі стало запорукою ефективного розвитку платформи контакт-центру. Ареон Консалтинг регулярно організовує зустрічі для обміну досвідом і виявлення нових напрямків розвитку. Професійна спільнота під час конференції «Контакт-центри: кращі практики» та нагороди DzWINNER неодноразово презентувалися найцікавіші кейси та досягнення клієнтів компанії.
Такий підхід сприяє вибору сучасного контакт-центру для понад 70 клієнтів Ареон Консалтинг, які разом формують професійну спільноту і сприяють розвитку ринку контакт-центрів в Україні. Нові клієнти компанії мають можливість приєднатися до цієї спільноти, яка об'єднує провідні компанії галузі контакт-центрів, такі як Акордбанк, Датагруп, Добробут, Нафтогаз України, ADONIS, Fozzy Group, Kasta, OTP Bank, Sport Life, Агромат, Оберіг, СК «ІНГО Україна», СК «Країна» та інші.
отзыв
Комментарии к отзыву