Ветеринарная клиника ЗооЛюкс
Любовь к животным, профессионализм и эффективность методик, способствовали тому, что ветеринарная клиника ЗооЛюкс с простой ветлечебницы превратилась в мощную сеть современных медицинских центров для животных. Сеть клиник ЗооЛюкс это залог бодрствования питомца и хорошего настроения его хозяина.
Ветеринарные клиники
Клініка зіпсувалася остаточно! Не користуйтеся послугами організації “зоолюкс” - Отзывы о Ветеринарная клиника ЗооЛюкс
Вперше звернулися до «зоолюксу» давно, у 2013 році на Ревуцького, стерилізація нашої домашньої кішки. Потім мали справу з клінікою у Броварах. Але, як показала практика, на сьогоднішній день, співробітникам цієї організації чхати вперше ти прийшов або в 21-ше. Пишу про наше злощасне відвідування минулого четверга 11.05.2023. До нас на дачу прибилося дві сироти, молоді дуже пухнасті симпатичні кішки. Не надто ручні, але потихеньку почали йти на контакт. Весна, коти до них чіпляються і т.д. Вирішили відвести їх у зоолюкс на Металургів, 51 та стерилізувати. На ресепшені клієнтів зустрічає з максимальною ворожістю злісна жінка - «адміністратор», а по правді просто жлобиха якась. Але це вже інше питання. Занесли пацієнтів лікареві, показали, розповіли ситуацію, переносні клітки вирішили зайвий раз не відкривати, бо кішки на стресі і так. Нас повідомили, заберете по обіді, за результатом проведених дій, Вас наберуть. Ми поїхали. За годину пропущений дзвінок від «зоолюксу». Передзвонюємо буквально через 4 хв, оператор не в темі, хто, чого дзвонив, з'ясовують, дзвонив лікар, чого дзвонив невідомо, а він уже знову на прийомі, чекайте, вам передзвонять. Окей, чекаємо. Ніхто не передзвонює. Нервуємо, набираємо знову - результат аналогічний попередньому. За фактом, ніхто нам так і не передзвонив. Набираємо «зоолюкс» знову, повідомляють, що кішки про оперовані, забирайте за годину. А як виявилося, рано було радіти.Приїхали за звірами, вже згадана вище незадоволена адміністратор викликає лікаря. Він та помічник виносять переносні кліткі. І тут Сюрприз! Ваші кішкі, не кішкі, а молоді коти.
Хоч вони і не кішки, але ми їх все одно прооперували. Як же так ? Навіщо? Але доХтор парирував — Я ж вам дзвонив, але ви не взяли слухавку. І все! А то що нічого не погодив, та то пофігу. А тут раптом включила в роботу, свою «компетентність» і «винахідливість» адміністратор, мабуть захвилювалася, що не заплатимо. І давай добивати безглуздими аргументами і так огидну ситуацію.
Загалом, ні доХтор, ні кал центр, ні адміністратор, зрештою, не зволили зв'язатися з нами, щоб повідомити про форсмажор, уточнити чи робити процедуру, або повернути так. Комунікація між лікарями та колцентром відсутня, а за результатом роблять винним клієнта. Вийшло як у тій чорному, анекдоті, де привезли пацієнта з невірним діагнозом на видалення жовчного міхура, а його не виявилося, бо вже видалили колись. Лікарі жовчний не знайшли, але не розгубилися і на радість собі вирішили видалити апендицит. Головне же-гроші взяти.
Додам ще: раніше з клініки завжди через день-два телефонували, цікавилися станом пацієнтів, а тепер все - finita la commedia.
отзыв
Комментарии к отзыву