Надя Гапончук: Доброго дня. Прошу уточнити де моє замовлення RO386986113EE. З Алі Експрес прийшло повідомлення, що воно на відділенні. А статус на сайті Міст Експрес так і не змінився. Дякую. 29.01.2019
Надя Гапончук: Доброго дня. Коли я отримаю нарешті своє оплачене відправлення? з 25 грудня 3017 року воно переміщається у Вас на складах. Скільки можна ще чекати? 31.01.2018
Надя Гапончук: Доброго дня. 25.12.17 моє відправлення прибуло до Вас на склад. 15.01.18 кур"єр не попередивши зарання привіз посилку за адресою, в той час коли я була на роботі. Відповідно я зробила переадресацію. З того часу періодично телефоную на гарячу лінію з проханням привезти нарешті моє відправлення. По завченому скрипту оператори... 25.01.2018
Надя Гапончук: орієнтовна дата поставки - 27.12.2017. На 22.01.18 я досі її не отримала! З оператором зв'язатимся не можу, обривається дзвінок, а в онлайн чаті ніхто не відповідає. Куди скаржитися на такий сервіс? 22.01.2018