Zoryana: Помогите ,куда еще обращаться что би вибить свою посилу(з 18 жовтня - знаходиться на складі ,26 жовтня - обіцали відправити за адресою, 31 жовтня - клялись що 2 листопада посилка прибуде ,а 2 числа знову ложили на мене,відмовками дотянули до після обіда ,а потім заявили що доставку перенесли... 03.11.2017
Zoryana: 31.10 .2017 р ви сказали ,що посилка буду відправлена мені 2.11.2017 ,а сьгодны ви перенесли выдправку на 6.11.2017р ,чому така затримка чому не можуть доставити мою посилку напротязі вже 15 днів 02.11.2017
Zoryana: Мені непотрібні ваші вибачення і обіцянки ,мені потрібна моя посилка (яку ви не можете доставити з 18 жовтня ) Доставку ви обіцяли сьогодні чому до сих пір немає курєра.Добитись ніякої інформації на гарячій лінії не можливо ,выдповыдайте на конкретне запитання -в якый годині буде доставленна посилка? В разі... 02.11.2017
Zoryana: Добрий день! Приносимо вибачення за затримку. Беремо Ваше замовлення під особливий контроль і простежимо, аби операційне відділення якомога швидше вирішило ситуацію. Згідно графіку доставка у Липівку планується на 02.11.2017. З повагою, Ваш «Міст Експрес» Це Ваша відповідь на мою скаргу ,чому моя посилка не доставлена до мене ще з 10... 02.11.2017
Zoryana: Моя посилка знаходиться вже на складі м.Львів уже 14 днів ,коли буде доставлена за адресою .До кого звертатись -на гарячій лінії мені не змогли допомогти(ложать трубку ,або взагалі не відповідають)Живемо 20 км від Львова пішком вже б прийшла .Поясніть таку причину затримки,або допоможыть ,як нам отримати свою посилку . 31.10.2017