Лія: Цей текст є продовженням моєї історії з Flowers.ua, яка почалася з неякісного букета до Дня матері (деталі можна знайти тут: https://www.vidhuk.ua/uk/flowersua/review-2188156). Тоді я потрапила до так званого "Відділу турботи" з обіцянкою отримати бонусного букета, як компенсацію. На жаль, цей "бонус" виявився черговим розчаруванням, яке остаточно переконало мене у відсутності якості... 30.05.2025
Лія: Прикро, що змушена писати, бо не вперше ситуація з несвіжими і пошкодженими квітами. Вчора до Дня матері рідні потішили букетом, але майже кожна пелюстка на троянді зімята, погнута, має темні сліди помятостей. Другий день мої намагання сконтактувати в приватні повідомлення на сторінці інстаграму закінчуються: "Залишайтесь будь ласка тут у чаті... 12.05.2025