Лілія: Десь у гуглі знаходила,що змінився власник шафи,якийсь чукмакбек,але посилання не надам,нажаль. Думаю,що всі проблеми з цим і повʼязані . На сьогодні нікому не раджу! Хто торгує власними речами-краще вже знайдіть найближчу комісіонку,хоч складу вдома не буде. Ну,що я ,власне,і роблю Всім вдалої торгівлі,вдячних клієнтів та мирного неба! 30.11.2024
Лілія: 21 жовтня зарахували гроші за продаж по БО від 28 вересня Нагадування про те,що не змогли зарахувати одразу,приходили раз на тиждень.Щоразу писала у службу підтримки. Нерви,звичайно,попсували Чекати три тижні-таке собі задоволення(,але дякуючи богу,вирішилося це питання.Більше з безпечною оплатою не працюю 22.10.2024
Лілія: Все ще чекаю на гроші за товар,відправлений 28 вересня по безпечній оплаті. Добре,що хоч тут можна дізнатися про ситуацію на цій платформі. Так би почала з покупцем зʼясовувати,бо вона наполягала на терміновому відправленні НП. Ок,віднесла за 15 хвилин після оформлення і через годину замовлення вже поїхало,але моє прохання про відгук... 12.10.2024