Denys Sakharov: Пром підтримка - дно. Тех підтримка - дно. Абсолютно не кваліфіковані кадри. Правила ведення діяльності самі собі протеречать. Замовлення зроблені покупцем через Пром оплату - сам покупець відхилити не може (хоча пром підтримка стверджує що є така можливість) і просить закрити замовлення продавця. Продавець закривши таке замовлення не падає... 20.01.2025
Denys Sakharov: Брокер запитує документи що підтверджують вартість. Пілся надання скрінів та виписок з банку він вирішую не передавати ці докази на митницю, бо тоді зірвуться його 200грн. Митниця звісно нараховую невірні платежі. Гаряча лінія взагалі морозиться, що 'брокер нової пошти' їх співробітник. Митниця нічого зробити не може, бо брокер не надав... 21.05.2024