Ніна: Нова Пошта вже півтора місяці не повертає кошти за посилку, яка прийшла у пошматованому стані, вміст весь пошкоджений. Мною відразу були зафіксовані пошкодження і подана претензія, обіцяли повернути хоча б частину коштів. Тепер, через півтора місяці, кажуть звертатись у магазин, де я робила замовлення і з ними розбиратись. Нова Пошта... 22.05.2024
Ніна: Посилка оціночною вартістю біля 5 000 грн. надійшла повністю пошматована, весь вміст сильно або частково пошкоджений. Залишила вже дві претензії, сказали ще одну залишити, потім я так розумію ще і ще, поки заявник не відчепиться. Телефонувала шість разів, щоразу інший оператор надає іншу інформацію. Номер посилки 59001134433095. Давайте, представники НП,... 17.04.2024
Ніна: Кошти за скасоване замовлення не повертають від 19.02, обманюють що вияснять і перетелефонують. Ніхто звичайно ж нічого не виясняє і не перетелефоновує, коли я повторно звертаюсь потрібно кожен раз пояснювати ситуацію заново. Обман і шахрайство 27.02.2024
Ніна: Багаторазово турбують дзвінками на роботі і вдома, уточнюючи одні й ті самі запитання. Таке враження що знущаються, ще телефонують і кидають трубку, перетелефоновую і обманюють що вони не дзвонили мені. Неадекватні "менеджери" 19.02.2024
Ніна: Не можуть відповісти чому не надається безкоштовне пакування при відправці більше 50 посилок на місяць, хоча така послуга заявлена на сайті. Не може відповісти менеджер тому, що вона тупа і некомпетентна, просто бере трубку, що небудь говорить, на питання не відповідає, каже дякую за звернення і ставить трубку 08.11.2023