Гость: Будьте готові до того, що ваш товар занесуть до категорії з максимальною комісією, поставлять перед фактом та змусять сплатити цю комісію. Практично на весь товар йде додаткове нарахування мінімум 10% від суми інвойса начебто "таможених зборів", що істотно збільшує загальну вартість послуг. Також можуть нарахувати комісію 10% на товар за... 04.11.2024
Гость: Доброго дня. Незрозуміло, чого робітники НП в м Києві не дозволяють забирати пусті б/у коробки, з логотипом НП. На питання чи я можу забрати б/у коробку, працівник відповів НІ, вона мені теж потрібна, ми збираємо макулатуру. Як це ? Коробку можна ще використати, і не один раз 28.12.2023
Гость: Доброго дня. Здала річ на ремонт по гарантії ще в серпні, був статус очікує деталей. Сьогодні 27.09.2023 я дізнаюсь, що сервіс згорів, дозвонитися не можливо, на сайті немає ніякої інформації. Адміністрація сервісного центру мовчить, нічого не коментує. Як так можна відноситися до своїх клієнтів. 27.09.2023