Магазин одягу: Дзвонять зі школи, коли їм зручно, і не важливо, що ти зайнятий, їм треба свою школу втюхать. Коли вказала, що не цікавить, бо маю вже свою школу, опертор тупо кинув трубку. Хамло. 11.03.2024
Магазин одягу: Для замовників пошиття. Левченко Оксана, з м. Київ, яка приймає замовлення на пошиття малих, середніх та великих партій. Взяла гроші та вже майже 2 роки не може виконати замовлення, яке відшивають за місяць (а може і швидше, якщо є реальних цех, а не уявний) Замовлення надали перед початком повномасштабної війни.... 17.01.2024
Магазин одягу: Не приходить у відділення для отримання посилки, ігнорує повідомлення. Коли вийшов на зв'язок, то просто сказав що замовлення не актуальне. Це те замовлення не актуальне яке відправилося в день замовлення. Взагалі, людина безсовісна. 08.11.2023
Магазин одягу: Покупець не відповідальний, замовлення не було отримано, просто не прийшла на пошту. Витрати - 101 грн. Рекомендуємо відправляти із завдатком, так як є тендеція не приходити на пошту, ігнорувати повідомлення. Людина не поважає витрачений час на її обслуговування, бо саме таке ставлення - це показник. 14.09.2023
Магазин одягу: Оформлює замовлення, на пошту не приходить, посилка чекає до останнього дня, повідомлення ігнорує. Безвіповідальний покупець, тому одразу майте це на увазі. 12.09.2023
Магазин одягу: Кондрашкіна Анастасія зробила замовлення, яке було в дорозі 4 дні і просто від нього відмовилася, бо їй було вже не потрібно. Також ми дізналися, від неї, що вона так практикує, робить замовлення, відмовляється і за доставку не платить. Відповідно на прохання сплатити вартість доставки - 95 грн - отримали відмову... 05.09.2023
Магазин одягу: Дивна ситуація, зробив замовлення на відділення, прийшов і відмовився, оскільки на відділенні відсутні примірочні. Приміряти вдома не захотів, бо треба ж сплатити посилку. Але можна безкоштовно повернути товар, якщо не підійшов, все добре з цим питанням. Але Покупець волів просто відмовитися. Якщо він пропонував оператору НП зробити примірку без оплати... 25.08.2023
Магазин одягу: Зробила замовлення, нагадували про посилку у відділенні, писала, що забере, але так і не забрала. Лайкала повідомлення, крайнє нагадування перед платним зберіганням також лайкнула. Ну дитячий садок, дорослі люди відповідально ставляться до своїх вчинків. Не рекомендуємо відправляти без завдатку. Буде мотивація відвідати відділення. 19.07.2023
Магазин одягу: Безвідповідальний Покупець, робить замовлення і не перевіряє, що замовляє. Нам теж не дуже цікаво відправляти річ яка початково можливо і не планувалася отримувати, а просто замовилося щоб подивитися. 18.07.2023