Світлана: Відповідь у Вайбер від служби підтримки надійшла через 5 годин (!). Співробітниця абсолютно некомпетентна, не володіє інформацією, оперує некоректними даними, гривня туди гривня сюди - неважливо, ще й спорить з голими фактами. Промокоди абсолютно некоректно списуються. До цього випадку нормально відносилася до НП. Не думала, що колись таке скажу,... 03.12.2023
Світлана: На цей раз я дійсно в шоці. Комісія шокувала, добре, переживемо. Але 3 тижні ти не розумієш чому немає продажів, пишеш у підтримку по питанню повторно забраної комісії за продаж товару 3-річної давності і виясняється що мене заблоковано. Мені про це ніхто нічого не повідомив увага. Через що мене... 14.06.2023