Дмитрий: Не вижу смысла подобных сайтов, ну по крайней мере что касается почтово-логистических операторов. Возьмем на том же примере Мист Экспресса: когда вам посылка приходит вовремя - вы всем довольны, сказали курьеру или оператору спасибо и все, не лезете ведь на подобные сайты, не тыкаете 5 звезд и не строчите положительный... 26.01.2016
Дмитрий: Як оператор міні-відділення ось що можу сказати: Вам необхідно терміново покращувати логістичну систему. Як Ви вважаєте, це є нормальним, якщо, наприклад, людина зранку принесла на відправку посилку, кур’єр в цей же день приїжджає, АЛЕ НЕ ВСТИГАЄ повернутись на центральний склад до часу відправки на Київ і посилка їде вже на... 29.12.2015