Шановний клієнт: Нижче, 20.12.22, ви мені відповіли "Статус "Оформлено замовлення на доставку в країну призначення" означає, що відправник ще не надав Ваш вантаж до відправки. Тож радимо звернутись до нього для вирішення проблеми." Це суцільна брехня, бо ви трекінг заднім числом міняєте, як схочете. Магазин не тільки вам надав посилку, але й... 24.12.2022
Шановний клієнт: Замовлення від 28.11.22, оформлене 01.12.22 і ніякого руху! У вас знову якісь проблеми? Доречі, планова доставка на 09.12.22. Ви точно встигнете і нічого не поцупили? Замовлення оформлене у конкурентів МЕ 04.12.22, вже 05.12.22 вилетіло з США. 06.12.2022
Шановний клієнт: Клієнти корпоративні ще UMC з 2000 року. На сьогодні вимушені відмовитись від послуг цієї компанії. На звернення не реагують, або налагоджують роботу на один день і потім все повертається. Інтернет, фактично, відсутній, на всіх номерах і моб.пристроях. Кожен пакет не менше 500грн, а на виході - гроші на вітер. 30.10.2022
Шановний клієнт: Раніше був непоганий посадковий матеріал, купляли в основному голандські цибулини. Зараз замість великих цибулин - дуже маленькі, ще й вражені сірою пліснявою. Рослини у горщіках - маленькі, чахлі. Рози з обідраною корою. Керівник давиться надати хоча б сімволічну знижку багаторічним покупцям. Обслуговування хамське - і по телефону, і... 21.10.2022
Шановний клієнт: Кажете, "азербайджанці", Водафон? Дивіться уважно - MTS UKR. Було і є. Надається послуга 4G у форматі 2G у столиці за ті же гроші! Неможливо, навіть, подивитись новини у месенджерах. Інші оператори надають послугу у повному обсязі у тих же умовах. А може це робиться навмисно на шкоду державі? 21.10.2022